Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Kedves Cbf 250- tulajok! :) Ha minden jól megy, énnekem is lessz egy ilyen gépem. De még mielőtt megvenném az első szembejövőt, szeretnék érdeklődni, hogy milyen tipushibákra kellene odafigyleni a vásárláskor? ... pl több helyen olvastam valamiféle kuplungkosár csörgés-ről, cseréről szervizkönyvben. mit jelent ez? minden tipusra jellemző, vagy csak egy egy példányra. Illetve vezérműlánc feszítőrő cseréről is. Kérem szépen akinek van felhasználói információja, ezekről vagy egyéb tipushibáról, kérem irja meg nekem! Illetve a személyes pozitiv és negativ tapasztalatoknak is nagy hasznát veszem! :) Köszönöm szépen, előre is, s további kellemes hétvégét kívánok! :)
Sziasztok! Egy 2006os Honda Hornet tulajdonosa vagyok, de idén tavasszal kisebbre cserélném, a CBF 250 fogott meg, így aki esetleg nagyobbra cserélne írjon! Köszönöm
Sziasztok.
Szinte első forumozás után itt 2006.02-től:) csak régebben "zee" néven voltam,tavaly megváltam kis cbf-től,és idénre már ntv650..
Aki ilyenben gondolkozik,ajánlom:)
97.évj.
a 250-es ninján is 130-as gumi van meg a gs 500-ason is de nekem pl gyárilag a 250-es cbr-en 140-es hátul
Igazad lehet csak hajtott a kíváncsiság.
Szerbusz, konkrétumot nemtudok mondani hogy valaki tett-e már rá, de azt tudom mondani hogy teljesen felesleges rá, sót még a végsebességbe ronthat is rajta. Hisz egy 250 kategóriás motorra bőven elég a 130-as gumi. Origináltul a CB500-ason is 130-as van rajta hátul és tökéletes. Mert egy ilyen kis motornál mint pl a kis cbf sokkal jobb a vékonyabb hisz könnyű és kanyarban tökéleten megtartja a 130-as gumi is, sőt még könnyebb vele dönteni.
Bocs ez most nem a témába vág de valaki rakott már fel hátra 140-es gumit?
Az egész rendszer teljesen vizálló, viz alatt is teljesen működőképes, a tápellátás igen csak rá kell kötni a 12V-ot az 5V-os átalakitó minden a kijelző alatt kapott helyet.
Hello, ha eléggé strapabíró (pl. vízálló) a kütyü, akkor én vevő lennék egy ilyenre. Hogy van megoldva a tápellátása? A moci 12 voltját még átalakítjátok mondjuk 5V-ra?
A rendszer úgy veszi észre az ürest hogy külön vezeték van rá és az rá van kötve a motorkerékpár ürest jelző lámpára. Ezáltal mindegy hogy kettesből teszünk ürest vagy egyesből mind a két esetben nullázódik, és ez még ha menet közben egyesből való váltás kettesbe még akkor is nullázza magát, mert olyankor is egy pillanatra felvillant a műszerfalon a kis lámpa az üresre. Igen ez működik behúzott kuplungkarral is.
Az jó, akkor behúzott kuplunggal is működik. Egyetlen kérdés merül csak fel, az üresbe váltást hogyan különbözteti meg az egyes-kettestől (irányfüggő, ugye)?
Itt ennél a tipusnál két szenzor van ami a váltópákához van igazitva és egy mágnes segitségével kapcsol.
Tök jó! És az a két szenzor a sebváltó pedál föl/le mozgatását érzékeli, vagy a fordulatszámot+sebességet?
Köszi, hát mondjuk maga a cucc nem az én sikerem hanem haver találta ki és ő is valósitotta meg, mert neki is tetszik, és akartunk mind a ketten a mocira, de a bolti igen drága volt ahhoz hogy megvegyük Ezért csináltunk, és ez olyan hogy akármien boltit úgymond ''lepipál'' mert egy az méretben a legkisebb akármilyen boltitól, és minden motortipushoz használható, mert csak a programot kell benne '' úgymond a motorhoz alakitani'' és nincs hozzá semien külön vezérlőegység, mert minden ami kell hozzá a kijelző alatt kapott helyet, ami által csak 5 eres vezeték kel a kijelzőhöz, és a két szenzor, és mikor meg lett tervezve, és minden meg lett hozzá véve, a költségek egy boltiéhoz képest a tized töredékébe jött ki. Igényhez alakitható az egész cucc, többféle szinű kijelzővel legyártható, és akármennyi fokozat kijelzésére alakitható 0-9-ig.
Nagyon ügyes cucc! Részleteket akarunk! :)
Hogy s miből áll össze egy ilyen?
Nem nagy szám beállitani, legalább is nekem :) Meg mostanság úgyse szoktam állitani, mert elég gyengusz már benne az akku, és minden startoláskor kinullázódik, majd tavaszkor veszek bele új akkut, majd akkor beálitom , és remélem hogy nem fog többet nullázódni, startoláskor. :D
Nem rossz.Az órát gondolom élvezet volt visszatenni.Én azt hittem hogy ott fogok megőszülni a batár kezem nem fért hozzá.
Sziasztok.
Tegnap elkészültem egy kis tuninggal a gépemre. Sebességfokozat kijelző házilag frankó cucc.
Aha értem, köszi a választ nemmessze itt Eperjesen van Honda márkakereskedés, hát megpróbálom ottan megkérdezni.
Szia.
Sajnos ilyet csak markakereskedesnel kapsz.vettem mar karasna-ban.mostani mocihoz ntv-hez komaromban hondanal...asszem cbf-hez 8-9.000ft korul van.
Szerbusz.
Nekem olyan kérdésem lenne hogy nem tudnál nekem keriteni a kis cbf-embe levegőfiltert? Mert sehol nem tudok keriteni, és ki szeretném cserélni mert már van a gépbe 23ezer, és már szervizkönyv szerint is 18-nál cserélni kellene, mert már elég koszos a belseje.
Cbf 250 alkatrészek ELKELTEK!
Megnézed tavasszal a közeledben lévő Honda szalonba mikor érkezik a tesztkaraván, és kipróbálod.Én tavaly próbáltam és szerintem a leggjobb választás.
Sziasztok!
Megmaradt új alkatrészeim jelképes összegért...
(már csak ezek vannak,amik képen is)
Akár külön,akár mindent még olcsobban!
Érd.:06-30-913-3965
Köszönöm!
(szállításban tudok segíteni,Dorog-Bp.)
Bocs srácok nem én raktam fel a hirdetést , ha érdekel valakit irjon mert bőven alkuképes a járgány