Van egy eladó 600-as naked, gyári szürke tankom egy pici horpadással, némi karccal, az alján apró javítással. Ha érdekel itt megnézheted: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sajnos ilyenek, amikor nekem kezdte elfelejtegetni az időt, én is kivártam, hogy majd ha tényleg kifárad, és már pl. lassabban önindítózik ahogy mondod, majd akkor cserélem. Szerintem ezek a teljesen gondozásmentes, lezárt zselés akksik ilyenek. A kocsiban ugyanígy megjártuk már a zseléssel, ráadásul az az érzésem, hogy összességében az élettartama is jóval rövidebb, mint az ólomakksiknak. Azok simán bírták 5-6 évig is, ahogy mi használtuk, a Varta SilverDynamicból meg 3 évente "megeszik" egyet-egyet a kocsi. :(
Nem is találtam meg az oldalon a motor aksikat :(
Lehet , ügyetlen vagyok....:(
Na voltam fent pesten....
Motorral ! Akarok haza jönni , sekép sehang :( A motor nem indul ! Szét szedem , meg nézem a biztosítékokat , azok jók ! ? Mozgatom a csatlakozókat , egyszer csak feléled a műszerfal.... Össze szerelem , akarok indúlni , megint semmi ! :))) Már jó ideje babrálok , mikor meg áll meletem egy másik Hondás . Kérdi tud-é segíteni....? Előadom a bajomat , mire ő megmondta a tutit ! Az aksi feladta a küzdelmet ! :(
Utolsó próbaként , megpróbáltam betólni ! Szerencsére ez a motor egy őslelet... Porlasztó , mágnes gyujtás.... Így sikeresen beindúlt , és nem kellet haza tólnom . Itthon megvizsgáltam az aksit , és tényleg...... Megrázom , ad kis áramot , áll egy kicsit , vagy terhelést kap megint nem ad....
Holnap megyek aksi után , meg ha így belejöttem , kicserélem a láncot is , mert már 7 szem , nem hajlott :((( Üresben mikor gurúltam úgy kattogott , mint a barom :(
Szóval , hogy ne legyen uncsi az élet , mindíg történik valami....
Eddig tartott az aksim
Tudtok nékem ajánlani helyette valamilyen megbízható , tartós típust ?
És még a hátsó lánc típusára is szeretnék kérni ötletet , hogy milyet érdemes belőle venni ? ( jó lenne patentszemes fajta..... )
Nincs meg az elérhetősége a vevőnek? Kíváncsi lennék a véleményére, tapasztalatára a túraplexivel kapcsolatban. A gyári plexi nekem nagyon nem jön be, pont a sisakra tereli a levegőt, 100 felett tartósan motorozva meg lehet süketülni tőle.
a léghűtéses
* egyszerűbb
* olcsóbb
* megbízhatóbb,
a vízhűtéses pedig
* a közel állandó hőfok miatt hatékonyabb, kevesebbet fogyaszt
* precízebb méretezésű
* tartósabb.
A léghűtéses hamarabb melegszik be, tehát rövid városi utakhoz jobban passzol.
Ha a rá szánt keret megengedi, akkor túrázáshoz szerintem érdemesebb a vízhűtésest választani, vállalva, hogy karbantartásigényesebb. (Hűtővíz, vízpumpa, termosztát...)
Van egy eladó 600-as naked, gyári szürke tankom egy pici horpadással, némi karccal, az alján apró javítással. Ha érdekel itt megnézheted: http://www.kepesmotor.hu/motor...
üdv: T