Hát ez nagyon nem jó, hisz ebben a motorban is bizonyos kilométer után cserélni kell, ugyan úgy mint akármilyen más motorban. Na de ha már nincs utángyártott akkor legalább árulhatnéka rendesen a boltban origináltat, még ha egy kicsit drágább is.
Az akkor jó, nekem valahogy nemtudnál keriteni egyet, mert sehol nemtudok találni, néztem már magyar oldalt is meg itt nálunk szlovákián is sehol semmi nemtudok keriteni még utángyártottat se.
Üdv, mindenkinek!
Én a kis cbf-embe keresek levegőszűrőt de valahogy nemnagyon találok, ebben szeretném a segitségeteket kérni. 2005-ös a masina. Segitségeteket előre is köszönöm.
Van valakinek tapasztalata 2010 utáni 1000F-röl? Mindenhol csak jókat olvasok róla de ha valaki már az utcán is használja az más képet festhet. Persze még annyira fiatalka legalább is ami a ráncfelvarrást illeti...Például éppen ez is érdekelne hogy a mélyebbre lenyúló fél idom elég takarást ad a szél ellen a térdeknek?
Egyenlöre nincs lehetöségem bemenni egy szalonba,kíváncsiságból felülni rá,ezért is puhatolózom itt.
Köszönöm!
Hát ezt most nemnagyon értem amit irtál, én rendes motorkába való teleszkóp olajat tettem bele ami több mint 10euró volt egy liter (átszámitva cca 3000Ft)
Szia.
Én motul 10W-és olajat tettem bele.
Nekem az olyan porvédő nemtetszik, én csak annyit csináltam vele hogy az originál porvédőket kicseréltem olyanra mi elől magasitott, lásd a képen.
Tudsz mondani pontos márkát/típust és viszkozitást, hogy milyen olajat tettél a telóba? Mik a tapasztalataid, jól viselkedik azzal az olajjal?
És ha már szétszedted, raktál-e rá olyasmi porvédő gumiharmonikát, mint pl. ami az MZ-ken van? Én ezt tervezem, hogy ha majd egyszer szétkapom, akkor egyúttal rakok rá egyet, az én szememnek rosszul esik nézni a csupasz telószárat, és azt, ahogy a szimmering dözsöli róla befelé a koszt. Lehet, hogy esztétikailag egy csapás, de hátha kevésbé trutyisodna el az olaj egy ilyennel, ráadásul valszeg a telószár és a szimmering is megköszönné.
Szerintem, ha motor már ennyi idős, és a km 20ezer fölött van akkor szerintem, megéri kicserélni. Én már szedtem szét többféle villát is, de ez sem volt bonyolult, csak rá kell jönni a nyitjára
Üdv.
Ma sikerült kicserélnem az első villákba az olajat, de nem akartam csak simán kicserélni, hanem ki is pucolni és nagyon is megérte szétszednem. Mert mikor szétszedtem elég érdekes látvány fogadott mind a két villa alja tele volt úgymond trutyival :) már vizes volt az olaj és elég sötét is. Mindent szépen átmostam, tettem bele új 10W olajat, remélem jól fog majd szolgálni. És sokkal bonyolultabbra számitottam, de nagyon egyszerű volt szétszedni is és összerakni is. :)
Köszönöm, a segitséget.
Üdv mindenkinek.
Nekem a kis cbf-emre kellene hátsó doboz tartó. Nincsen valakinek használt vagy jó áron szivesen átveszem. (legjobb ha shad, de ha givi az se baj) Előre is köszi.
A kézikönyv leírja, hogy hogy kell széthúzni, mivel érdemes kipucolni a sok fene szelepet meg dugattyút stb.-t a cső alján. Szétszedésnél vigyázz, mikor a tetején oldod a nagy csavart, nehogy kilőjön a rugó!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_250_cbf_250
-6508471
Én a kis cbf-embe keresek levegőszűrőt de valahogy nemnagyon találok, ebben szeretném a segitségeteket kérni. 2005-ös a masina. Segitségeteket előre is köszönöm.
Van valakinek tapasztalata 2010 utáni 1000F-röl? Mindenhol csak jókat olvasok róla de ha valaki már az utcán is használja az más képet festhet. Persze még annyira fiatalka legalább is ami a ráncfelvarrást illeti...Például éppen ez is érdekelne hogy a mélyebbre lenyúló fél idom elég takarást ad a szél ellen a térdeknek?
Egyenlöre nincs lehetöségem bemenni egy szalonba,kíváncsiságból felülni rá,ezért is puhatolózom itt.
Köszönöm!
Monokey technológia;
duplafalú kialakítás;
topcase-ként és oldaldobozként egyaránt használható;
terhelhetőség: 10 kg;
űrtartalom: 46 liter;
két zárt sisak befogadására alkalmas;
irattartót tartalmaz;
opciós lehetőségek: fényezett fedél, háttámla, féklámpa, belső táska,
csomagtartó rács;
Platni nem tartozék
28500ft
Igény szerint platnit is tudok hozzá adni
Honda CBF500 (04-09)
Honda CBF600 / N (04-09)
Honda CBF1000 (06-09)
Én motul 10W-és olajat tettem bele.
Nekem az olyan porvédő nemtetszik, én csak annyit csináltam vele hogy az originál porvédőket kicseréltem olyanra mi elől magasitott, lásd a képen.
És ha már szétszedted, raktál-e rá olyasmi porvédő gumiharmonikát, mint pl. ami az MZ-ken van? Én ezt tervezem, hogy ha majd egyszer szétkapom, akkor egyúttal rakok rá egyet, az én szememnek rosszul esik nézni a csupasz telószárat, és azt, ahogy a szimmering dözsöli róla befelé a koszt. Lehet, hogy esztétikailag egy csapás, de hátha kevésbé trutyisodna el az olaj egy ilyennel, ráadásul valszeg a telószár és a szimmering is megköszönné.
Ma sikerült kicserélnem az első villákba az olajat, de nem akartam csak simán kicserélni, hanem ki is pucolni és nagyon is megérte szétszednem. Mert mikor szétszedtem elég érdekes látvány fogadott mind a két villa alja tele volt úgymond trutyival :) már vizes volt az olaj és elég sötét is. Mindent szépen átmostam, tettem bele új 10W olajat, remélem jól fog majd szolgálni. És sokkal bonyolultabbra számitottam, de nagyon egyszerű volt szétszedni is és összerakni is. :)
Köszönöm, a segitséget.
Nekem a kis cbf-emre kellene hátsó doboz tartó. Nincsen valakinek használt vagy jó áron szivesen átveszem. (legjobb ha shad, de ha givi az se baj) Előre is köszi.
A rugó berakása előtt kell a szintet mérni.
Szerintem lapozd át a 13. fejezetet te is, itt a kézikönyv:
http://grantward.wordpress.com...