akinek CBF 600 van megnézné (én már nem emlékszem rá), hogy 1-esben alapjáraton mennyivel megy? (Ha van középsztender azon is jó a garázsban.)
Hétvégén gurultam a V4-el és meglepődtem, hogy 1-esben alapjáraton 10 km/h felett megy. Ez városbeli araszoláskor majd meg kell szoknom, emlékeim szerint a CBF egyensúlyozási határon poroszkált.
sziasztok! most vettem egy cbf 250-et és azt tapasztalom, hogy járó motornál nagyon nehéz megtalálni az ürest. van valmi ötlet? kuplung emeljen ki jobban, vagy sebváltó hiba? előre is kösz a segítséget
Honda gyári topcase eladó, 45 literes. Ára: 48.000 Ft. A szin miatt referencia tárgyak vannak mellette. Háttámla, gyári belső szőnyeg, egy kulcs. Platni nincs hozzá, de a jófogáson és képesmotoron is hirdetnek.
A festék leverődés a zár felett és a jobb oldalon a közepén fénytörési hiba minimális festékhiánnyal.
Üdv!
CBF egy igen jó kis kezes motor!Igazi mindenesként tudom jellemezni, viszont ami nagy hátránya piszkosul fűt.Ha kell, ha nem, megy a ventije és felveri a hőt.A generátort nézzed cserélve volt e látszik a tömítésen.100 ezret futott példánnyal semmi gond nem lehet, hogy ha rendesen karban volt tartva.De a vezérlést kérdezd meg cserélték e.Középsztender gyári tartozék, de a nepperek előszeretettel veszik le és adják el külön például.Igazából típusbaja nincs a motornak, egyedül a generátor, ami sokkba kifeküdt köztük az enyémbe is.Szokásos dolgokat nézd körbe, de vigyél magaddal valakit aki segít.
Gyakorlatilag semmire csak a szokásos. A generátor szokott kifeküdni benne, de azt nem tudod ellenőrizni. Van akinek a gyári elmegy 60-80-at, van akinek aki a javítás után gyárit tett be és megállt 20 ezer után.
Helló márkatársak! Az után érdeklődnék, ha van tapasztalat valakinek Honda cbf 600 porlasztó javitásban, hogy mennyire érzékenyek az úszó {benzin) szintre? Service manuál.:13,7mm. Új tűszeleppel14-14,2 lett, állítási lehetőség nincs. Azt írja rossz érték esetén cserélni. Tűréshatárt nem ad meg! A szintérzékenységre abból következtetek, hogy tized pontossággal adták meg.
Űdv mindenkinek.
Páromnak cbf 125-van (2004-es).
Ezen a tipuson a lámpák automatikusan világítanak miután a motor beindult.
Tegnap az aksi meghalt.
Cserélve lett,viszont sem az első-sem a hátsó lámpa nem mükszik.(minden más jó:kürt,indexek,féklámpa).Valakinek valami ötlet?
esetleg lenne neki valami biztosíték amit kivághatot? Ezt hol találom?
Sziasztok Tagok!
Szeretném a segítségeteket kérni. Az alany egy 2004es, CBF500. Nyáron a vákuumos benzincsap cserélve lett rajta, onnantól hibátlan volt a gép. Most, hogy beállt a hideg, képtelenség elindítani. Ha ráhúzom a szívatót, akkor teljesen reménytelen. Ha a napi első indítást szívató nélkül indítom, akkor beröffen, néhány másodpercig jár, azután leáll. Gázadásra azonnal leáll. Innentől megint esélytelenség indítani. Hidegindítóra a légszűrő felől, beindul, de ha elfogy az anyag, akkor leáll. Volt karbi takarítás. Légszűrő takarítás. Ha egy félnapos szenvedés után beindul és jár egy darabig, onnantól tökéletesen indul bármikor. Szóval, gondoltam a karburátoron a levegőcsavar rossz beállítására de nem tudom, mi a jó állás. Illetve, ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, és tudja a megoldást azt megköszönném, ha segítene rajtam!
Köszönöm szépen Nektek!
sziasztok
volt itt valakinek a honda cbf 1000 előtt banditja? 1200 vagy 1250-es
Kérdés az lenne milyen pozitív és negatív élmények vannak vgy voltak?!
üdv
A Magyar Honda CBF Egyesületre gondolsz?
Én sem tudtam regisztrálni,de elkezdtem olvasni az elejétől.Még csak a 110.oldalnál tartok,de tulajdonképpen már egy csomó bennem felmerülő kérdésre választ kaptam.Nagyon jó csapat,hasznos tanácsokkal,ötletekkel.Csodálom a türelmüket mert az ismétlődő kérdésekre is lelkesen válaszolnak,pedig néha csak pár oldalt kéne visszaolvasni...
Érdekes.
https://www.gearingcommander.com/