Én tegnap fordultam egy kis kanyart. Elöbb csak az utcában, sisak nélkül, dzsogeszban. Cak a zízéért! Szeretek így motorozni, a hangok miatt,(kell a láncon húzni) meg a szél miatt. Lehet, hogy srác koromból maradt vissza, akkor sokat mentünk "kopaszon". Aztán felöltöztem, mert nem bírtam ki, hogy egy rendes kanyart ne vágjak. Előtte sütöttem kenyeret, a kemencémben.
Ma dolgoztam, meg esett is rendesen, meg holnap is esik, pedig nincs hideg
Olvasgatom az új motorrevüt, nézegetem az akciókat és tervezgetem, hogy most télen miket szerzek be a motorozáshoz tavaszra
Én csak most találtam ide, visszaolvastam a kommenteket. Csak kapkodom a fejemet... Egy nyugis, jó kis oldalból lett egy kész csatatér. Szerintem egy picit lassítani kéne!
Mikor: Novevember 29. Csütörtök - 18.00-tól
Hol: Budapest, XIII. kerület, Váci út 18. V. emelet - az American Appraisal Magyarország Kft. irodája.
(3-4 autó részére a parkolás megoldható, illetve pizzát is tudunk rendelni.)
Aki kocsival, netán motorral jön és nem akar az utcán parkolni kérem jelezze: 30-250-5676 vagy ajakab@american-appraisal.com
Hát asszem megint én leszek az, aki helyreteszi a dolgokat, még ha a magam módján is. Én már úgyis ki lettem kiáltva fekete báránynak
Szilvi! Bemásoltam a kommentjeimet.
"Rendben, én nem küzdök tovább, hogy működjön az oldal...
Legyetek egyesület,szivből kivánom!"
Szívből köszönjük!
"Blake!
Minden közös...közösnek meg elég kakis a háta...de legyen.
Csalódtam! Én probálok segiteni, és nem kell...igenis 2 év hiába való volt."
Hát akkor inkább már túros. De jelen esetben ez abszolút nem jogos feltételezés, ugyanis a közös azt jelenti: közös felelősségvállalás. Mindenkinek lesz feladata, amit el kell látnia. Így az már nem közös, hanem a sajátja, ellenben a közösségért végzi, melynek önmaga is aktív tagja. Ez szerintem így jól működik.
Sajnálom, ha csalódtál, bár nem tudom pontosan, hogy miben. Én inkább sértődöttséget vélek felfedezni a hangodban, és az azért picit más.
"Sok sikert kivánok az uj oldalhoz...legyen rá sok pénztek, mert az kell!
Remélem nem lesz majd gond ha 1 hétig nem megy a server!"
Ismét csak köszönni tudjuk, mint ahogy az eddigi munkádat is. A pénz nem akadály, szerintem akinek van motorja, és tankolni is tudja, annak ez a néhány ezer forint belefér, aki meg nem szándékozik ilyesmire költeni, az nem lesz tag. Abban meg csak bízni tudunk, hogy nem lesz szerver leállás. Ha pedig mégis, akkor visszatérünk ide, és itt fecsegünk tovább a pozitív élményekről, a motorozásról, az klubról, mert az élet nem áll meg, és szerintem a lényeg az, hogy pozitívan tekintsünk előre a jövőbe.
"Én mindent és hangsúlyozom mindent egy öröm motorozós táraság összehozásáért tettem!
Nem nőtte kimagát, csak irigyek lettek az emberek...nehogy már egy valakié legyen az oldal...
Pedig a motorozz.hu is 1 ember tulajdona....de biztos jobb a közös tulajdon!
Én azt tudom, hogy majd mindenki mást akar, szét lehet zilálni egy szép izléses oldalt!
Én probáltam itt átláthatóságot adni, ezért nem adtuk ki eddig csak ha már komoly emberek vannak az admint, stb-t!"
Köszönjük szépen, nem tudom eléggé hangsúlyozni. Bár azt nem tudom, milyen irígységről beszélsz. Talán arról, ha valaki egymaga akarja birtokolni, amit emberek közösen szeretnének használni? Mert Blake csak utalt, hogy közösen kellene egyengetni az egyesület, és a hozzá tartozó honlap ügyeit is.
Örülök, hogy előre megjósolod a ránk váró katasztrófát, ez mondjuk nem lepett meg. Kicsit vászmadár feeling, de legalább bebizonyíthatjuk, hogy nem így lesz, ugyanis a klubban felelősségteljes, alkotó, és értelmes, kommunikatív emberek vannak, aki egyetértésre tudnak jutni bármilyen témában. Tudod, kompromisszumok.
"Ellenem fordultatok a hátam mögött!
Más kapott sms-t, hogy ide gyertek át, az én számom senki nem tudta.Mert én nem motoroztam annyit?"
Miért érzed így? És ha esetleg így lenne, akkor szerinted miért alakult így?
"Nekem ez az oldal jeentett mindent mignem lett motorom..."
Ehhez képest elég hamar feladtad. Szerintem ne tedd, már ha tényleg ennyire fontos.
"Komoly szembeteg vagyok, ezt sem értettétek meg, amikor 1 együtt motorozás végén ott hagytatok!
Ez a club szemlélet? Hagyjuk ott aki lassú?mert kicsit nem gyakorlott és -11es szeme van?
Örülök, hogy vezethetek...de ez most mellékes!"
Ezt tényleg nagyon sajnálom. Azt viszont meg kell értened, hogy ha egy társaságnak van egy tempója, akkor azt egy sokkal lassabb motoros nagyon hátráltatja. Ez nem azt jelenti, hogy a közös túra érdekében ne lehetne kompromisszumot kötni. De ez maximum 10-20 km/h, ennél nagyobb eltérés már idegesítő, és élvezhetetlenné teszi a motorozást. Ilyenkor annyit lehet tenni, hogy a túra útvonalának bizonyos pontjain bevárják egymást a tagok, és ott pihennek, nézelődnek egyet közösen, így ott együtt lehet a csapat. Ez a klub szemlélet.
Tudod, én nem vártam el friss jogsival, rutin nélkül, hogy a "nagyok" megvárjanak. Nem cseszném el a szórakozásukat. Mentem egyedül sokat, és tanulgattam, hogy majd tudjak velük menni. És most úgy érzem nem lenne gond egy komoly tempóval haladó csapatban tekerni.
"Szerintem lesznek akik nem fognak 25 egyesületi emberért pénzt befizetni, nemhogy kötelező majd gurulni. Én őket majd szerettel látom az oldalon."
Lehet, de mint említettem, ez nem egy kötelező dolog. Aki ide akar tartozni, az befizeti a tagdíjat. Ennyit. A honlapodra meg természetesen bárki ellátogathat, szabad országban élünk, és semmi szükség a veszekedésre.
"Bár most elgondolkozom, hogy akarok e valaha még motoros emberekkel együtt gurulni...lehet hogy nem. Nem megsértődtem, csak belefáradtam a csatározásba! Küzdöttem 2 évet a semmiért!"
Szerintem ne általánosíts. Emberek vagyunk, akik motoroznak. Találd meg azt a társaságot, aki neked szimpatikus, aki hasonló sebességgel, rutinnal közlekedik, és aki amúgy hasonló beállítottságú, és remekül fogod érezni magad velük. Sértődés? De bizony, te mos vérig vagy sértve, különben nem emelted volna ki. De tudnod kell, hogy ezen csak te tudsz segíteni, méghozzá kommunikációval.
A 2 év eredménye pedig nem semmi, hanem egy CBF motortulajdonosokból álló csapat - köztük én is, akik a te honlapod segítségével jöttek össze, és egészen a múlt hétig ott is csevegtek nap mint nap. Ez szerintem nem semmi, hanem igenis valami! Szerintem ezt értékelni kellene. Az, hogy most komolyabb szintre lép a csapat, szintén eredmény.
Rendben, én nem küzdök tovább, hogy működjön az oldal...
Legyetek egyesület,szivből kivánom!
Blake!
Minden közös...közösnek meg elég kakis a háta...de legyen.
Csalódtam! Én probálok segiteni, és nem kell...igenis 2 év hiába való volt.
Sok sikert kivánok az uj oldalhoz...legyen rá sok pénztek, mert az kell!
Remélem nem lesz majd gond ha 1 hétig nem megy a server!
Én mindent és hangsúlyozom mindent egy öröm motorozós táraság összehozásáért tettem!
Nem nőtte kimagát, csak irigyek lettek az emberek...nehogy már egy valakié legyen az oldal...
Pedig a motorozz.hu is 1 ember tulajdona....de biztos jobb a közös tulajdon!
Én azt tudom, hogy majd mindenki mást akar, szét lehet zilálni egy szép izléses oldalt!
Én probáltam itt átláthatóságot adni, ezért nem adtuk ki eddig csak ha már komoly emberek vannak az admint, stb-t!
Ellenem fordultatok a hátam mögött!
Más kapott sms-t, hogy ide gyertek át, az én számom senki nem tudta.Mert én nem motoroztam annyit?
Nekem ez az oldal jeentett mindent mignem lett motorom...
Komoly szembeteg vagyok, ezt sem értettétek meg, amikor 1 együtt motorozás végén ott hagytatok!
Ez a club szemlélet? Hagyjuk ott aki lassú?mert kicsit nem gyakorlott és -11es szeme van?
Örülök, hogy vezethetek...de ez most mellékes!
Szerintem lesznek akik nem fognak 25 egyesületi emberért pénzt befizetni, nemhogy kötelező majd gurulni. Én őket majd szerettel látom az oldalon.
Bár most elgondolkozom, hogy akarok e valaha még motoros emberekkel együtt gurulni...lehet hogy nem.
Nem megsértődtem, csak belefáradtam a csatározásba!
Küzdöttem 2 évet a semmiért!
- ára kb.:35
- képet nem csináltam még eddig, most sem tudok mert egy barátom garázsában pihen, bocs, de szép
- hát sajnos 600-ason nem ilyen szép a hangja, de hát tudod nálam csak az 500-nak van szép hangja
- egyébként lehet még 600-ra 1000-re jobb is mint 500-ra mert azok eleve lágyabbak és így nem olyan dúrva a váltás, mint a nagy 250-es hengereken az 500-ason,
- és a másik lényeg, hogy elképesztően más tőle a motor, a gyárival nagyon visszafogott, csendes, ezzel a nyitottal meg egyszerűen magához tér, felszabadul, szabadon pörög, a hangja is igazi "emberes" lesz,
két különböző motor a gyári meg a nyitott, szelíd bárányból oroszlán vagy tigrincs, néha felteszem pl. szervízbe ha megyek vagy bicikli-versenyre felvezetőnek, szal érzem rendesen a különbséget
- de megbeszéljük, elhozom pöstre, eljösz, feltesszük, mész egy kört a parkolóban és úgy kell utánad dobni a gyári dobodat, hogy az ne hagyd ott nekem, de ha muszáj megőrzöm míg nem jösz érte 4 kerekü verdával
szal ne tétováz, vess véget a "nyájas" brummogásnak és had jöjjön a ...
sziasztok!
Én sem tudtam kihagyni ezt a jó időt, és különben is még hiányzott 550 km a 20000-ig, így beletettem
Ki tudja, lehet, hogy jön a tél
Üdv
Zoltán
egyébként a szivatóról mit tudni, mikor elég?
mert mivel manuális, kihúzom, és járatom kicsit, viszont, van mikor már sok, és megszívja magát...
próbaszerűen rá szoktam indítani járatás közben szivató nélkül, és van hogy már megy anélkül is
Ne felejtsük: "A halál csak figyelmeztetés a természet részéről: Lassabban!"