Doboz??? Van dobozom, támla is van rajta de...
Igazából inkább az a kérdés: hová esik neki a lábtartó.
Nem tervezek 5-600-at menni, kocsival szeretném vinni és ott helyben csillagtúráznék. Szerintem max. 3-400.
Cb 600 /900 f - cbf n és gsx750 van még a listámon, a lábtartó helyzete lesz a fő szempont szerintem. Nomeg az ár/állapot
Eddig elég volt és elég is lenne a mostani 125-ös is, de pont most készülök a Dolomitokba, oda nem az igazi...
Nekem S van. Mar mentem utassan napi 660 km is, de a napi 500-ak rendszeresek. Nekem zseles es szelesitett ules van rajta es a hatso doboz is sokat szamit sz utasnak.
Motor vásárlást fontolgatok, és igazából a 600 N tetszik legjobban - nyilván a darázshoz képest elég drága, de nem venném le a listáról.
Az esztétika mellett két kérdésem van vele kapcsolatban - ha valaki esetleg tudjná a választ.
1. Képen annyira nem nyilvánvaló: az utasnak kényelmesebb, mint a hornet?
Ezek szerint egy tank-cserével lehet tenni a régibe is szintjelzőt?
Ez elég fontos pont mellette, a régi hornetekben nem volt és abba nem is lehet egyszerű utólag csinálni.
Ha igazan jo kanyarvadaszatot akarsz akkor conti road attact 2 v 3. Kb 8 ezer utan furcsa kopaskepe lesz, de 14-et elmegy. A legkonnyebben dontheto gumi. Ha a tartossag es a vezethetoseg e gyutt szamit akkor michelin pilot road 4 v 5. Pirelli angel gt-t keruld. Kb mindegyik 14 et megy el.
1,2m ft volt. 2 gyári doboz + 1 givi, jó láncszett, féktárcsák is még jók, gumik majd lassan cserések. 2 db szivargyújtó csatlakozó, fokozat kijelző, autómata láncolajzó, visszatöltés mérő, zselés ülés,ledes hátsó lámpa+index, bukócső amin van 2 menetfény. 79e km-el vettem. Hazaúton beleraktam szűk 200km-t de semmi szokatlant nem vettem észre.
Sziasztok. A hétvégén sikerült hozzájutnom egy Honda CBF 1000 2008 ABS-es modellhez. Eddig minden jó, meglepett, hogy ilyen jól kezelhető. Az elején kicsit furcsa is volt. Annyi kérdésem lenne, hogy nektek milyen gumi vált be? Az enyémen most bridgestone bt023 van rajta de nem egyenletes a kopása, ezért majd le szeretném cserélni.
A szervo motor amiről korábban írtam, tökéletesen működik már 7000km ment a gépbe, és gond nem volt vele, szóval a korábbi végállás "megmutatás" jó
megoldásnak bizonyult.
Nos, beszéltem a szervizel ha rossz a szervo 91ezer indokkal rendelnek másikat, de ők még ilyet nem cseréltek és nem is tudnak róla hogy hibásodott volna meg.
Nincs be avatkozási lehetőség, a szervo motor végállás vezérelt, ha nincs fogaskerék törés akkor a működtető bowdenek beállítása okozhat gondot.
Így szét szedtem a motort, fogaskerekek rendben, bowdeneket helyre tettem 3mm holtjátékra feszítettem és a jelenség ugyanaz
Szét megint szervo teker jobbra teker balra, könnyen forog, ráadtam a gyújtást szervo beállt alapra, na így össze raktam és tökéletesen műkszik ,
Tehát csak végálláson kel összerakni mert így tudja a pozíciót, hogy honnan hová kell nyitnia Öröm-boldogság rendben működik
Így nem kellett mélyebbre ásni az elektronika rejtelmeiben
De ez az, csak megoldást nem találok hozzá sehol, mert működni működik amikor kézzel zárt állásra állítom pár percig működik, még álló helyben is nyit-zár
és egy idő után kinyit és úgy marad. Kézzel könnyen mozog minden.
A hiba lámpája is elaszik addig amíg műkszik. Ha le kötöm a szelepről a szervót mint a videóban akkor a szervó egyből nyitottba áll, lámpa világít.
Valamit érzékelhet végállást , vagy torló nyomást nem tudtam rá jönni. Azt gondoltam egyszerűbb a probléma és már járt így más is, de ma megkérdem a Honda szervizben.
Sziasztok, az újabb CBF 1000-es tulaja lettem a közelmúltban, egy kis segítséget kérnék, az "exup" szervó motorom hibával teljes nyitott állapotba meg áll és "Engine" sárga lámpa kigyullad. Le állítás után zárt állásra tekerem beindítom és hiba jelző nem világít megyek pár percig és megint világít és a szelep megint nyitott állapotban áll.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Vidom, köszönöm már nézem is az egyesületi lapot,
Nem lambda szonda, hanem exup szelep, a kipufogó előtt van a gyűjtő csövön olyan mint ha egy " szervo motor szerű" lenne.
a Google csak olyat dobott ahol reg. kel és fizetős.
Az én feleségem "csak" 170, de folyton panaszkodik
Igazából inkább az a kérdés: hová esik neki a lábtartó.
Nem tervezek 5-600-at menni, kocsival szeretném vinni és ott helyben csillagtúráznék. Szerintem max. 3-400.
Cb 600 /900 f - cbf n és gsx750 van még a listámon, a lábtartó helyzete lesz a fő szempont szerintem. Nomeg az ár/állapot
Eddig elég volt és elég is lenne a mostani 125-ös is, de pont most készülök a Dolomitokba, oda nem az igazi...
Motor vásárlást fontolgatok, és igazából a 600 N tetszik legjobban - nyilván a darázshoz képest elég drága, de nem venném le a listáról.
Az esztétika mellett két kérdésem van vele kapcsolatban - ha valaki esetleg tudjná a választ.
1. Képen annyira nem nyilvánvaló: az utasnak kényelmesebb, mint a hornet?
2. Jól gondolom, hogy az újabb CBF 600 N műszerfala már ilyen a régieké meg mint a horneté?
https://www.ebay.de/itm/NEU-OR...
Ezek szerint egy tank-cserével lehet tenni a régibe is szintjelzőt?
Ez elég fontos pont mellette, a régi hornetekben nem volt és abba nem is lehet egyszerű utólag csinálni.
Michelin Pilot Road 5 gumit vegyél rá! Nem olcsó, de cserébe q.va jó!
megoldásnak bizonyult.
Nincs be avatkozási lehetőség, a szervo motor végállás vezérelt, ha nincs fogaskerék törés akkor a működtető bowdenek beállítása okozhat gondot.
Így szét szedtem a motort, fogaskerekek rendben, bowdeneket helyre tettem 3mm holtjátékra feszítettem és a jelenség ugyanaz
Szét megint szervo teker jobbra teker balra, könnyen forog, ráadtam a gyújtást szervo beállt alapra, na így össze raktam és tökéletesen műkszik ,
Tehát csak végálláson kel összerakni mert így tudja a pozíciót, hogy honnan hová kell nyitnia Öröm-boldogság rendben működik
Így nem kellett mélyebbre ásni az elektronika rejtelmeiben
és egy idő után kinyit és úgy marad. Kézzel könnyen mozog minden.
A hiba lámpája is elaszik addig amíg műkszik. Ha le kötöm a szelepről a szervót mint a videóban akkor a szervó egyből nyitottba áll, lámpa világít.
Valamit érzékelhet végállást , vagy torló nyomást nem tudtam rá jönni. Azt gondoltam egyszerűbb a probléma és már járt így más is, de ma megkérdem a Honda szervizben.
Volt már valakinek hasonló problémája?
http://www.honda-montesa.es/ma...
https://www.dropbox.com/s/cw17...
ebben is működnek a második linkek..
https://www.cbf1000.com/index....
Nem lambda szonda, hanem exup szelep, a kipufogó előtt van a gyűjtő csövön olyan mint ha egy " szervo motor szerű" lenne.
a Google csak olyat dobott ahol reg. kel és fizetős.