Csango! Egyetértek, hiány van CBF-es oldalakból. Erre is megvan a magyarázat: amíg a többi Yamahás, meg Szuzkis, meg Kawás ficsúr csak klubok meg egyéb oldalak szerkesztgetésével tölti az idejét, addig a Hondások MOTOROZNAK!!! Hehehe! HONDA URALOM! Na de tényleg: valóban kevés az oldal. Még klub sincs... Majd mi változtatunk ezen! Egyébként miért nem teszel fel képeket a bemutatkozódba a mociról? Biztos dekoratív... elvégre Honda... sőt!
Ares! A Yamaha nem csinál 500-ast, mert ők ilyen lóerő-komplexusos cég. Meg nem foglalkoznak a vásárlókkal. Meg hát fúj!!! Egyébként minden tiszteletem.
Tonx! Hájrá, hajrá! Meleg ruha, nyugis tempó, és meglesz tavasz előtt az az első 1000 km... Addig úgysem az igazi (én is vártam már hogy odalépjek egy kicsit, amikor közeledett az ezres szevíz. Mennék most is, de most meg már a 6000-es jönne, és nem kéne tavaszig több kilométert belepakolni... ) Vagy végleg letetted tavaszig?
Na sikeresen átvettem a gépsárkányt és már mentem is vele vagy 1km-t. Most pihi lesz neki márciusig vagy az első jó idő beálltáig. Nagyon teccik a moci, hangja jellegzetes 1 henger 4ütem és tényleg csendes. Azért most már 60nál hideg van a mocin. Ami teccett hogy telitankoltam és már vártam hogy mikor irja ki a kut hogy 8-10e a számla és akkor még csak 1800-nál jártam:) Most raktam bele egy 10 litert ezzel majdnem teli lett a visszajelző meg szépen telit mutat. Holnap reggel csinálok képeket róla ma már sötét volt amikor odaértem. Ami még szokatlan hogy nehezen találom meg az ürest az 1-2 között. Baromi óvatosan kell bánni a váltóval akkor könnyű megtalálni. Ja éves biztosítás lett vagy 6400huf:)
Hogy én se maradjak ki...CBF 600 S tulajdonos vagyok.
Miért nincs a neten egy normális CBF oldal?
Pedig a CBF250, 500 és 600 kategóriájának egyik legjobb gépe!
Nagyon örül a szám, hogy már a kezdetekkor ennyien vagyunk! Grat. a géphez, Tonx! Hidd el, nincs még olyan hideg...
Ha meg bárki viccelődne a 250-essel, gondoljatok arra, hogy a NagyGixxernek sincs nagyobb hengerenkénti lökettérfogata (1000 köbci, 4 henger... ).
Azt a szédült, CBR-komplexusos András_19-et is ide kéne néha irányítani... Szegény nagyon eltévelyedett. A helyes út MI VAGYUNK!!! .
Na heló mindenkinek, nemsokára jelentkezem!
Ja, Tomato! Ne aggódj értem, bár tényleg nincs könnyű dolgom... Műmájerek, CBF klub (az itteni), meg még a digók is (olaszok, na! igazából nagyon kedves emberek!). Majd lesz húszféle pólóm... Meg garbóm...
Motorszerelő bütykölt vele valamit, de hozzátette, hogy lehet kicsit rövid lesz az élettartama. Persze a fogyasztás az olyan szinten megugrott, hogy csak úgy szívja mint valami turbina...
Értem ezeket az érveket, és hasonló cípőben járhatunk. Nekem megvan lassan 3 éve a nagymotorjogsim, de csak barátok mociját vezethetem amikor csak tudom.
Sajnos a család nagyon ellenzi, ezért nekem kell megszenvednem valahogy. Most eljött az idő, és pár hónap múlva veszek is, csak megy a kemény filózás, hogy mit, melyiket, mikor ,hol...
Igaz 250-el nem mentem még, és nagymotorokkal sem vezettem még túl sokat, de nem kevés??? Mármint nem arról van szó, hogy 220-al kell menni mindenhol, vagy ilyesmi... Oksa, persze a lóvé nagy úr, ezért nincs nekem sem motorom még.
De ha veszek, akkor már olyanba szeretnék belemenni, ami azért nem egy versenymotor, de azért nagymotor legyen.
Jó döntés, okos és valós érvek. Nem mindenkinek szól a motorozás arról, hogy van évi párszázezer forintja gumira meg spec. cuccokra és 8L/100km -es fogyasztásra. Jó gurulgatást, és vigyázz magadra! A "kis" Hondának egy baja van, túl csöndes, a utós nem nagyon fog észrevenni.
Miért ezt??? 3 éve megvan a jogsim és összesen eddig majdnem 30km-t motoroztam. Igy nem akartam nagyobbat. Najó ez igy nem igaz jobb lett volna egy Hornet esetleg de azt viszont anyagilag nem tudtam volna fizetni. A CBF500 teccett igazából de ott is a törlesztés 2x ennyi lett volna. Igy maradt a 250-es. A 125-ös meg kicsi lett volna. A fogyasztás volt az elsődleges érv 3-3,5liter/100km és 16 literes tankkal el lehet vele menni 400-500km-ert. Használni főleg városban fogom melóba járni, eddig kocsival jártam de az megevett 7-9 liter között és folyton csak a dugóban álltam, ha most ezzel előbb érek oda meg kevesebbet is eszik már megérte:) Mivel 250-es nincs súlyadó kevés a biztosítás 6500/év viszont ha nagyon muszály még elmegy esetleg 120-130-at is. Ára nekem 870.000+regadó-kedvezmény de jövőre ahogy olvastam több lesz a regadó is meg a motor ára is felmegy egy kicsit. Szóval naggyából ezen okok miatt vettem most meg.
Én holnap veszem át a CBF250-t. Igaz rögtön be a garázsba vele mert hideg van de ahogy jobb idő lesz már hajtom is:) Habár lehet nem fogok tudni ellenállni és egy kicsit motorozok még vele. Pedig az "A" jogsit is november végén tettem le.
Hát ez király !!! Nekem is Honda Dio robogóm van.
Igaz nekem a legjobb eredményem vele 65 Km/h...
Igaz kicsit meg lett pöckölve...
Nekem már lassan 3 éve megvan a jogsim, mégsem lehetett eddig motorom...
Mindenki le akar beszélni róla aki csak körülöttem van. Egy sem motoros...
Na de szó sem lehet róla, mert ki van zárva, hogy 3-4 hónap múlva ne legyen az ágyamban egy csodavas...
Mi ez a "nagy" klubb (szigoruan "k"-val... ) élet?
Hogy fogod győzni a Műmájereket is, meg ezt is?!??
A gatyád is pólóra fogod költeni!
Csak nehogy összekeverd melyik taggyűlésre melyik logót húzod magadra!!
Üdvözlöm a CBF Clubot! Remélem én is mihamarabb tagja lehetek és együtt gurulhatunk...
Jövőre tenném le az Akorl.-t és én is CBF-et néztem ki magamnak, igaz nekem a 250-es tökéletesen megfelelne. Még nem próbáltam a gépet, de külsőre nagyon bejön a kissé sportos külseje miatt...
Várom és olvasom a fejleményeket és motorral kapcsolatos tapasztalatokat...
Mindenkinek balesetmentes gurulást!
Nem mondom el, miért hoztam létre a topikot... Gondolom egyértelmű*.
Nem tudom, hányan vagyunk (persze sokan, de még nem elegen ), de aki ilyen gépet kerget szjuppörfinom minőségű magyar útjainkon, vagy szeretne ilyet (most Lumbergh, meg a többi acsarkodó Yamahás kussol ), az nyugodtan írhat, kérdezhet, aztán valaki (ha nem lesz olyan hatalmas a klub létszám, akkor legjobb tudásom szerint én) válaszol(ok). Nos... Mit is mondhatnék?
CBF FOREVAAAAAAHH!!!!!!!!
*Egyébként azért, mert nehogymá" mi kimaradjunk... Fazer-rel kapcsolatos topik 4 is van... Oké, hogy népmotor, de akkor is . Na jó, nem kell ám komolyan venni!
Íme egy magyar nyelvű ismertető a CBF-ekről. Lehet hogy már olvastátok, de gondoltam közzéteszem.. Remélem sikerül belinkelni.
Honda_CBF
Csak nem egy és ugyanaz vagy akivel a kaposvári Hondatalin szoktuk széttaposni a szegény autókat??
Ares! A Yamaha nem csinál 500-ast, mert ők ilyen lóerő-komplexusos cég. Meg nem foglalkoznak a vásárlókkal. Meg hát fúj!!! Egyébként minden tiszteletem.
Tonx! Hájrá, hajrá! Meleg ruha, nyugis tempó, és meglesz tavasz előtt az az első 1000 km... Addig úgysem az igazi (én is vártam már hogy odalépjek egy kicsit, amikor közeledett az ezres szevíz. Mennék most is, de most meg már a 6000-es jönne, és nem kéne tavaszig több kilométert belepakolni... ) Vagy végleg letetted tavaszig?
Az 500-as igen, mert olyan Yamaha nincs. Ugye chris?
Miért nincs a neten egy normális CBF oldal?
Pedig a CBF250, 500 és 600 kategóriájának egyik legjobb gépe!
Nagyon örül a szám, hogy már a kezdetekkor ennyien vagyunk! Grat. a géphez, Tonx! Hidd el, nincs még olyan hideg...
Ha meg bárki viccelődne a 250-essel, gondoljatok arra, hogy a NagyGixxernek sincs nagyobb hengerenkénti lökettérfogata (1000 köbci, 4 henger... ).
Azt a szédült, CBR-komplexusos András_19-et is ide kéne néha irányítani... Szegény nagyon eltévelyedett. A helyes út MI VAGYUNK!!! .
Na heló mindenkinek, nemsokára jelentkezem!
Ja, Tomato! Ne aggódj értem, bár tényleg nincs könnyű dolgom... Műmájerek, CBF klub (az itteni), meg még a digók is (olaszok, na! igazából nagyon kedves emberek!). Majd lesz húszféle pólóm... Meg garbóm...
Motorszerelő bütykölt vele valamit, de hozzátette, hogy lehet kicsit rövid lesz az élettartama. Persze a fogyasztás az olyan szinten megugrott, hogy csak úgy szívja mint valami turbina...
Értem ezeket az érveket, és hasonló cípőben járhatunk. Nekem megvan lassan 3 éve a nagymotorjogsim, de csak barátok mociját vezethetem amikor csak tudom.
Sajnos a család nagyon ellenzi, ezért nekem kell megszenvednem valahogy. Most eljött az idő, és pár hónap múlva veszek is, csak megy a kemény filózás, hogy mit, melyiket, mikor ,hol...
Igaz 250-el nem mentem még, és nagymotorokkal sem vezettem még túl sokat, de nem kevés??? Mármint nem arról van szó, hogy 220-al kell menni mindenhol, vagy ilyesmi... Oksa, persze a lóvé nagy úr, ezért nincs nekem sem motorom még.
De ha veszek, akkor már olyanba szeretnék belemenni, ami azért nem egy versenymotor, de azért nagymotor legyen.
Szóval nehéz dolgok ezek...
Tonx
Mit bütyköltél a Hondáddal hogy ment 65-öt??
Az enyém sehogy sem akar annyit menni. De a lényeg hogy addig viszont baromira gyorsul.
Na de sebaj, majd a CBF
Érdekelne, hogy miért is ezt választottad, és miért 250-est.
Mennyiért, stb...
Köszi
Majd ha megvetted/átvetted a 250est, csinálnál róla pár szép képet, és beraknád az adataidhoz? Vagy oldaladra, egál.
Én holnap veszem át a CBF250-t. Igaz rögtön be a garázsba vele mert hideg van de ahogy jobb idő lesz már hajtom is:) Habár lehet nem fogok tudni ellenállni és egy kicsit motorozok még vele. Pedig az "A" jogsit is november végén tettem le.
Hát ez király !!! Nekem is Honda Dio robogóm van.
Igaz nekem a legjobb eredményem vele 65 Km/h...
Igaz kicsit meg lett pöckölve...
Nekem már lassan 3 éve megvan a jogsim, mégsem lehetett eddig motorom...
Mindenki le akar beszélni róla aki csak körülöttem van. Egy sem motoros...
Na de szó sem lehet róla, mert ki van zárva, hogy 3-4 hónap múlva ne legyen az ágyamban egy csodavas...
Mi ez a "nagy" klubb (szigoruan "k"-val... ) élet?
Hogy fogod győzni a Műmájereket is, meg ezt is?!??
A gatyád is pólóra fogod költeni!
Csak nehogy összekeverd melyik taggyűlésre melyik logót húzod magadra!!
Üdvözlöm a CBF Clubot! Remélem én is mihamarabb tagja lehetek és együtt gurulhatunk...
Jövőre tenném le az Akorl.-t és én is CBF-et néztem ki magamnak, igaz nekem a 250-es tökéletesen megfelelne. Még nem próbáltam a gépet, de külsőre nagyon bejön a kissé sportos külseje miatt...
Várom és olvasom a fejleményeket és motorral kapcsolatos tapasztalatokat...
Mindenkinek balesetmentes gurulást!
Találtam egy fasza képet is:
Gyerünk sokasodjatok
Nem mondom el, miért hoztam létre a topikot... Gondolom egyértelmű*.
Nem tudom, hányan vagyunk (persze sokan, de még nem elegen ), de aki ilyen gépet kerget szjuppörfinom minőségű magyar útjainkon, vagy szeretne ilyet (most Lumbergh, meg a többi acsarkodó Yamahás kussol ), az nyugodtan írhat, kérdezhet, aztán valaki (ha nem lesz olyan hatalmas a klub létszám, akkor legjobb tudásom szerint én) válaszol(ok). Nos... Mit is mondhatnék?
CBF FOREVAAAAAAHH!!!!!!!!
*Egyébként azért, mert nehogymá" mi kimaradjunk... Fazer-rel kapcsolatos topik 4 is van... Oké, hogy népmotor, de akkor is . Na jó, nem kell ám komolyan venni!