Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy dob kéne kölcsön de ezt csak akkkor akartam elmondani ha már találtam vkit...
küldföldről van a motorom és ha január 1 ig nem műszakiztatom le akkor soha nem lesz rendszámom mert onnantól karbis motorokat nem helyeznek forgalomba perszed a dob kölcsönzéséért fizetnék meg minden csak lenne vki akinek van....

voltam amúgy már műszakin de igy sehogy sem akarták átengedni... nem tetszett nekik a karbobn sportdob..
Még szerencse, mert ott én vagyok a góré :)
De csak márkatársat keresel együtt motorozásra, vagy valami kérdésed/gondod van?
ez kinek monod?

ha nekem akkor nekem 8 hogy CB vagy CBF csak irjon vki aki akinek iylen van és a keleti régióban lakik vagy nagyjából arra ..

amúgy sorry hogy lnyultam előled a nickevet de vigasztaljon hogy a cubodalon te nyultad le előlem
mégegyszer mondom, cé bé efffff! :)
De ha konkrétabb kérdésed van, tedd fel, hátha válaszol valaki...!
ha szomszédos megyékben akkro is jó !
kettévált a társaság..anno se tudtam követni most se nagyon, kár...pedig jó motor, gondolkodtam rajta h ez lesz...
van itt vki akinek CB 500 asa van és Nyíregyháza környékén lakik?
Kedves Motoros Barátunk,

Az utóbbi hónapokban a szokásoktól eltérően ahelyett, hogy téli álomra
hajtottuk volna a fejünket, alaposan megmozgattuk az állóvizet. Saját
szemetekkel láthattátok, hogy felpezsdült az élet a CBF Club háza táján,
amely talán nem is baj, hiszen hozott némi újdonságot. Ha rendszeres
olvasó vagy, akkor bizonyára végikövetted az eseményeket, ha nem, akkor
e néhány soros összefoglaló neked szól.

A csapat egy része előállt a javaslattal, folytassuk egyesületi formában
a motorozást, hiszen ennek előnyeit kihasználva még inkább hódolhatunk
legkedveltebb időtöltésünknek: a motorozásnak. Egy egyesület számára
könnyebb támogatókat, szponzorokat szerezni, és ezáltal a közös
motorozások, túrák, összejövetelek anyagi részét így oldanánk meg. Ez
már önmagában elég indok lenne arra, hogy egyesüljünk.
Emellett azonban fontos értékeket akarunk közvetíteni a motorosok
számára, melyek közül a biztonságos motorozás a legfontosabb üzenet.
Ennek fényében rengeteg biztonságtechnikai tanfolyamot szeretnénk
szervezni a rendőrséggel közösen, amelyen bárki résztvehet, hiszen a cél
az, segítsük motoros társainkat a biztonságtechnikai elemek
elsajátításában, hogy még élvezhetőbb, még szabadabb, még boldogabb
értést nyújtson a motorozás - hiszen talán minden motorosnak, így nekünk
is ez a célunk. Emellett rengeteg közös túrát szervezünk, amelyen egy
csapatként szeljük át az országot, illetve az országhatárokonis
keresztül gurulván Európa legszebb tájait. Lesz pályanap is, ahol
biztonságos környezetben, kiváló minőségű (verseny) aszfalton, szakértő,
rutinos motorosoktól tanulhatunk, és itt gyakorolhatjuk be az ideális
íveket, mégse az utcán kelljen megtanulni a helyes technikát. Emellett
számos ötletünk van a programokat illetően, amelyekről rendszeres
tájékoztatást fogunk adni.

Történt néhány olyan esemény is, amely felpaprikázta az indulatokat,
ezekről csak dióhéjban, hiszen nem ez a fontos. A cbf-club.hu
szerkesztői, tulajdonosai, és mi - azaz egyesület leendő alapító tagjai
- nem mindenben értettünk egyet, melynek időnként hangot is adtunk.
Ezért engedd meg, kérlek, hogy itt és most, ebben a nyílt levélben
elnézést kérjünk Tőled az egyesület alapítói nevében. Utólag mindig
okosabb az ember, ezért belátjuk, sokszor belementünk meddő vitákba,
amelyek nem vezettek semmi jóra. Amennyiben ez számodra kellemetlenséget
okozott, kérlek ne haragudj ránk, nem szándékosan okoztunk ezzel
kellemetlenséget Neked. A jövőben minden ilyen jellegű vitát, egyet nem
értést szigorúan úgy fogunk kezelni, hogy az csak az érintettek számára
legyen látható.

Hogy céljainkat megvalósíthassuk, létrehoztunk egy új honlapot, amelyen
az egyesületi tagok, és persze minden kedves új és régi érdeklődő
tájékozódhat a programokról, az eredményekről, és az egyesület aktuális
tevékenységeiről. A honlap címe: http://cbf-egyesulet.hu

Látogass el a honlapra, szeretettel látunk!

A régi oldal továbbra is működik, és szeretnénk, ha működne a jövőben
is, hiszen fontos szerepet töltött, és tölt be most is a CBF
tulajdonosok körében. Köszönettel tartozunk annak a két személynek, akik
működtetik az oldalt, hiszen a cbf-club portál segítségével jöhetett
létre az, hogy egy igazán jó csapat van kialakulóban. A változás tehát a
korábbiakhoz képest mindössze annyi, hogy néhány klubtag egy szinttel
feljebb lépett, és egyesületi formában működnek tovább, mely
egyesülethez bárki csatlakozhat, amennyiben a motorozásban rejlő
szépségeket szeretné szervezett formában megélni, illetve kihasználni az
egyesület által biztosított előnyöket.

Mindenkit szeretettel látunk!

Végezetül szeretnénk támogatásunkról biztosítani minden CBF tulajdonost,
és szeretnénk aktívan hozzájárulni ahhoz, hogy a jövőben programokban,
túrákban, és sok jó hangulatú közös motorozásban vehessen részt.

Széles utat!


Üdvözlettel:

A leendő Magyarországi Honda CBF Motoros Egyesület tagjai

http://cbf-egyesulet.hu
Hölgyeim és Uraim!

Utolsó hozzászólásom ehhez a veszekedéshez.
Ajánlom mindenki figyelmébe Michael Bolton: A kommunikáció művészete című könyvét. Nehéz olvasmány, az én példányomat már rongyosra olvastam.
A kommunikáció folyamatát így írja le.
1, Így gondolták.
2, Így küldték el.
3, Így fogadták.
4, Így értették.

És mindig van egy válasz, amiben mindig van egy „ha”, meg egy „de”, meg egy „ugyanakkor”, ahol a sértő és a sértett az egyetértés látszatával bele tud szúrni egy tüskét a másikba.

Nagyon unom. Embereket rettentünk el magunktól. Ők nem tudják, milyen állati jó fejek, milyen rokonszenves társaság, milyen szuper csapat vagyunk.
Ők egy veszekedős, sértődős, kicsit paranoiás, idegbeteg csapatot látnak. Engem sem érdekelne.

Egyszerűen abba kellene hagyni. Fejezzük be! Nem érdekes, hogy ki hogy gondolta, meg hogy miért, meg bármi. Rágódhatunk még ezen hónapokig, nyalogathatjuk a sebeinket, az igazi indítékokkal ugyanakkor mindenki tisztában van – még ha nem is mondja ki senki.

Passzivitás? Az Én kommunikációm így néz ki:
1, E-mail érkezik.
2, Pillantás a képernyőre. (informatikusként egész nap előtte ülök)
3, Téma felmérése a teljes átolvasás nélkül.
4, Ha nem a motorozásról szól, hanem az „aktuális” témáról: Törlés.

Már nem olvasom el őket. Azon gondolkodom, hogy megszüntetem a témafigyelést is.
(A sportmotor.hu cbf-es fórumozóitól elnézést kérek, hogy hívatlanul belemásztunk az életükbe és csak felfordulást okoztunk. Nem tehetnek róla. Képzelem, ezt ők úgy élhették meg, mintha egy 30 tagú romacsalád költözött volna a szomszédba és nem tehetsz ellene semmit. Mégegyszer elnézést tőlük.)

Az alakuló gyűlésen persze ott leszek. Aztán valószínűleg tavaszig kiszállok. Amikor majd 10 fok fölé megy a hőmérő és elkezdünk motorozni, akkor majd jövök.

Kérek mindenkit, akit esetleg sértettem ezzel a levéllel, ne válaszoljon rá, mert már nem fogom elolvasni.

(Ezt felteszem a futó fórumokra, nem tudom, ki, melyiket olvassa.)
Ez jó vicces volt, ugye Jimy?

Üdv mindenkinek

Natan
Most vettem egy Honda NS1 gyorsasági motort 2001-évjáratu és nem tudom hogy kell felnyitni az ülését.
Ha valaki tudna segíteni akor írjon előre is kösszönöm!
szuper a lap
és működik! :
www.cbf-egyesulet.hu

kösz D0ky!
Valsz"leg holnap már a hivatalos lap is menni fog!
Nagyon jó az új lap
És egyelőre itt működik az alakuló CBF Egyesület új lapja:
http://cbfclub.extra.hu
Doky...
íme egy full idomos ezüstben:
de ez se rossz:
jaja, butifull
Ez biza csudaszép! Hej, ha 600-asra is lenne, nem leskelődnék egy percig sem másfelé
Köszi
Z
Ilyet szeretnék
És be is ültem, majd visszafordultam a második kereszteződésnél.
...és beöltöztem, és mosolyom arcomra fagyva de mégiscsak átmotoroztam a városon
Király volt!
Doky...
El is ment a kedvem a mínuszok láttán.
Nos akkor most kényelmesen beülök az autóba...
Doky...
Ámen!
A múlt a jelen és a jövő...

2007. november 29.

Sziasztok kedves márkatársak,
A baráti illetve a club életében az elmúlt pár hét jelentős és nagy változásokon ment át. Amíg nem működött a server addig a sportmotor.hu forumában voltunk olvashatóak. A nagy változások pedig az, hogy a Napsugár/Proxymo által létrehozott "szervezet" - "csapat" aktív tagjai úgy érzik, hogy a baráti társaság innentől működhetne hivatalos formában is. A hivatalos forma alatt itt egy egyesület létrehozása a cél, hiszen így a közös cél is elérhetőbb.
Hogy mi is a közös cél? A MOTOROZÁS, a biztonságos, sok-sok motorozás. Az, hogy sok új és szép élménnyel legyünk gazdagabbak. Én szeretnék a csapatnak a jövőben is sok-sok túrát szervezni, ahol jól érezzük magunkat. A sors fintora valahogy egyébként, hogy nincs mentés és a vihar előtti csend került vissza a netre. Kérlek titeket, hogy gondoljátok át, hogy ki miért vett, vesz motort. (főleg CBF-et) És, ha legalább két egyező okot találtok amiért mi is akkor köztünk a helyetek.
A CBF egyesület leendő céljai:
- összefogja a magyarországi Honda CBF tulajdonosokat,
- közös érdekek képviselete,
- túrák, találkozók szervezése,
- a biztonságos motorozás hirdetése,
- a Rendőrség segítése a motoros balesetek számának csökkentésébe,
- A Honda CBF tulajdonosok számának növelése,
- sok új helyre eljutása a csapatnak
- stb...

Motoros baráti üdvözlettel:
Lui
http://cbf.hostingabc.hu

Itt működik a régi oldal.

Lui