Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt kivánok.
Csak kettő célszerszám kell hozzá. Kell egy amivel leszorítod a szeleprugót, hogy a rögzítő ékeket ki tudd venni majd vissza tudd tenni . Aztán kell amivel a szimeringet ki tudod a helyéről húzni. Szerintem is inkább bízd műhelyre, mert ott vannak célszerszámok és gyakorlat.
Ez a 2001es ár? Kevésnek tűnik... Lehet már kifutó modellnek számított. Enyém 93as, behozatal és persze csak egy forgalmit kaptam hozzá. Azon semmilyen adat nincs az árról. Még azért keresgélek, hátha találok valamit. Meg ha esetleg valaki tud valami infót, annak örülnék. Köszönöm a segítséget!
köszi srácok, az ölég drága, nomeg a fele se olyan kevés, ráadásul én nem értek a cseréhez, és nem is biztos hogy meg merném bontani egyedül. Egyszer majd megcsináltatom valahogy.
Na leügettem a pincébe és megtaláltam a 92-es Motorrad katalógust
A moto.it szerint:

SCHEDA TECNICA
Honda CB 750 F2 (1992 - 01)
INFORMAZIONI GENERALI MISURE MOTORE CICLISTICA BATTERIA
MarcaHonda
ModelloCB 750
AllestimentoCB 750 F2 (1992 - 01)
CategoriaNaked
Inizio produzione1992
Fine produzione2001
Prezzo da7.965 €
Garanzian.d.
Optionaln.d.
Helllo! Egy kis segítségre lenne szükségem. Keresem a Honda CB SevenFifty eredeti eladási árát, de sehol nemtalálom. Már minden valamire való nyelven próbálkoztam a neten, de semmi eredmény. Alkatrészek, használt motrok... Engem az az ár érdekel, amit a 90es években kértek érte a szalonban. Valaki esetleg valami info? Köszönöm!
Legfeljebb most pihensz! Néha az sem árt!
Rámsötétedett, úgyhogy holnap folyt.köv... most meg Zarával kellene foglalkozni egy kicsit, egyelőre még gyűjtöm az erőt
Itt hajnali 9 körül volt egy kis szél, aztán az 11-re elállt, és most 12 fok van. Remélem azóta végeztél a szabad testedzéssel ?!
Ezt nem gondoltam volna, mert az opel motorja valamivel nagyobb de legközelebb erre fogok vetemedni. Hiszen tudom, hogy a motorhoz való olajszűrő felénél kevesebbe kerül ha a kenőanyag boltban veszem a szűrő típusának a megadásával.
Tiszteletem Józsi! Opel típusok szelepszárai 5mm vastagok, a Sevenfifty szimeringek külső paramétereit viszont nem tudom de biztosan kikereshető, még az is lehet hogy lenne egyező méret. A veterán CB-hez a kis Maruti szimeringje volt teljesen méretazonos, de kis ccm-es japán autóknál inkább előfordul, pl.Daihatsu Cuore szimeringet is hallottam már, ha jól rémlik Kawába. Hengerek számától függ de egy ilyen 3 hengeres kisautó 6db-os készlete 3ezer környékén van, azért ez se mindegy és nem rosszabb minőség.
Itt nagyon rossz idő van, a garázst szigetelem rétegelt lemezekkel de majdnem megfagyok pedig mozgok, muszáj volt kicsit bejönni melegedni.
Jó reggelt kivánok ! 5 mm a szelepszár átmérő! Erre nem gondoltam Laci amikor én csináltam a cserét, pedig lehet , nem ártott volna! Ugyan később keresgéltem a neten, de csak 5,5 mm-es szárra való volt. Kisköbcentis autókhoz szerintem is kellene , hogy legyen.
Vagy meg kell mérni a szimering test külső átmérőjét, magasságát, és a szelepszár vastagságát, aztán autósboltban lehet találni méret azonosat (kb 1/3 áron) ami még lehet jobb minőségű is mint a típusspecifikus utángyártott... csak mert Honda
Jó estét kívánok!
A komplett tömítésszett a szelepszár szimeringekkel 40 000 körül volt amikor kb. egy éve én vettem . Jó reggelt kívánok.
persze olajszintet elég rendszeresen nézegetem mikor használom. Egyébként a jobb kipufogóból jobban jött a cucc,és fehér volt benzinszagú, nem kékes olajszagú. Szerintem :)Szelepszár szimering cseréje viszont nem olcsó mulatság gondolom :)
A füstöt te emlegetted, ezért kérdeztem hogy milyen volt a szaga vagy a színe. A pára, vagy legyen gőz, kevésbé gomolyog és az a légtérben hamarabb illan el, a szaga enyhén benzines, vagy kicsit az ecethez hasonlít, ezzel szemben az olajos füst kékes színű ami gomolyog és tovább látod a levegőben. Ha ez olyan fojtós szaggal párosul mint amit a régi 4hengeres Ifák mögött lehetett érezni akkor van miért aggódni. Ha eddig nem ette az se jelent semmit, ilyenkor 0°C környékén a szelepszárszimering kevésbé zár, főleg ha már bakelit keménységű... nekem a veterán 250-es CB-n úgy kikeményedett hogy berepedezett az ajka és amikor beköszöntött a hidegebb idő kékes füstöt eregetett az ahhoz a hengerhez tartozó kipufogó. Azt hittem nagyobb a baj de szerencsére csak a szelepszárszimering volt, azokat viszont már csak darabokba tudtam kivenni, pontosabban kivésni... miután újak kerültek bele egy deka olajat sem evett az öreg, pedig benne volt a korban rendesen. Nem akarom beléd beszélni hogy eszi az olajat a motorod, de ott 0:16-nál amikor felcsapott a füst -vagy nevezzük bárminek- engem arra emlékeztetett amit fentebb leírtam. Azt javaslom ha megkezded a szezont nézegesd sűrűbben az olajszintet, jobb félni mint megijedni, ezt nem úszod meg annyival mint amikor kiszáradt az akksid.
"Sok dolgok vannak égen és földön Horatio , mintsem bölcselmetek álmodni képes!"
Ugyan ez volt a szitu nálunk is. Én őszintén szólva nem hullajtottam könnyeket, de sajnáltam a helyzetet. Mondjuk volt tartalék, így a vendégek nem úszták meg szárazon.
Dobd ki azt az üveget!! A fiam kapott ilyen cserépkorsós finom valamit , és karácsonyra tartogatta , hogy majd akkor megisszuk! Közben a szobában finom pálinka illat volt! No amikor kibontottuk, akkor derült ki, hogy a korső kiürült! Az anyag elpárolgott , mert a korsó nem volt mázas!
Az lenne még érdekes, ha állás közben is fogyna.
Helló Józsi!
Itt is világosabb van mint tegnap ilyentájt, de közel sem sütős még a nap. Az én pálinkás üvegemből egyenesen el is tünt a nedű, de sajnos nem belénk folyt, hanem egyszerűen elpárolgott.
remélem, habár október óta nem néztem olajat, igaz be se volt indítva, mi fogyasztotta volna :D
Szerintem is! Nekem például azonnal feltűnne ha hiányzana a pálinkás üvegemből! Jó reggelt kivánok! Süt és 8 C° van.
Gőz lesz az Balázs. Szerintem ne aggódjál. Csak feltűnne ha hiányzik az olajból.
de nyirkos hideg időben sokkal jobban látszik a füst, még ha ugyanannyira is tolja mint máskor. Egyébként majd olajfogyasztás csekkolásnál úgyis kiderül :) Mikor leállítottam szeptemberben, nem ette egyáltalán.