Nem árt , ha az agyadat használod, minél többet tanulsz annál okosabb leszel, de nem tudom nem a -manual-t töltötted -e le , és nem a -service manualt-. Kellett fizetni érte?? Benne kell legyen, a teljes gépezet szerelése és beállítása. Majd a nyáron amikor erre tolod a képedet, akkor megmutatom az enyémet, igaz Braziliából lett letöltve, portugál nyelven, és 4000 Ft körül volt ezelőtt kb 6 éve. De ennek alapján szedtem a blokkot darabjaira és raktam össze . pl. Igaz a gépipari sem ártott meg. Valamikor villanyszerelőként kezdtem, és minősített fogyóelektródás védőgázos ívhegesztőként hegesztőrobotról mentem nyugdíjba.
HAHA. :) Manuál van, de az csak egy szervíz manuál, csomo minden nincs benne, csak hogy hogy cserélj olajat meg ilyenek.
Azért 4 csavart ki tudok csavarni meg visszarakni, valoszinu annyira be akartam fejezni hogy valamit kifelejtettem mégis.
Gépipari suli helyett meg inkább elviszem szervízbe. A szerelés csak egy hobbi, meg pénztárca kímélő megoldás, ráadásul azért van a net hogy utánanézzek. Pénzt úgyse tudnék keresni belőle, meg aztán minek, ha van rendes munkám ;)
Köszönöm Balázs. Jó lenne , ha letöltenéd a motorhoz való -service manualt- és akkor talán könnyebb lesz! De egy gépipari szakközép sem lenne hiábavaló.
Jó utat és vigyázz magadra!
Itt elég borongós, meg a szél is fúj rendesen, így ma szerintem nem lesz motorozás. Nem baj, csinálom a dolgomat helyette, estére meg lehet menni dolgozóba.
Köszönöm Laci! Dolgozol, vagy szabadnapos vagy? Itt most süt a Nap.a Bandi macska is inkább kint fekszik a fűben, csak enni jött be. Remélem Ti is jól vagytok!
hát az elhangzottak és az utánajártak alapján én falsolásra gyanakszom. Az lesz hogy megint kiszedem a karbit a helyéről, visszarakom mégjobban ügyelve hogy minden a helyén legyen. Megnézem, hogy jó-e. Ha nem akkor tankot leveszem, valami ideiglenes tartályból engedem a benzint, és úgy csinálok falstesztet, mert így hogy a tank rajta van, lehetetlen kb. Akkor csak kiderül a turpisság, ha tényleg az a baja. Ha nem akkor elszomorodom :D
Szia Balázs!
Nálam mindig van benne. Volt tavaly is, csak sokáig nem mentem vele mielőtt leraktam volna még az ősszel. Szerintem az egyik alapjárati fúvókában lehetett dugulás, vagy lerakódás. De most, ha nem is tökéletesen de megy. Biztos vagyok benne, hogy a Spuri segít ilyen esetekben. A Te esetedben azt lenne jó tudni, hogy falsolásról van-e szó, vagy dugulásról. a félliteres nálunk 3000 ft körül van, a kisebb nem tudom mennyi lehet. Próbálj meg egyet venni, hátha megoldja. Ha meg már megy, vidd el szerelőhöz.
Szia Zsolti,
te nem tolod a spurit bele? Többiek annyira mondják, én hinnék abban hogy idővel tisztul a karbi, tehát talán elég lenne csak egy szinkron, nem kéne szétkapni az egészet.
Mindenesetre örülök hogy megvolt az idei első, nekem még várat magára :)
Talán jövőhéten.
Sziasztok Urak!
A mai napon az év első gurulását megejtettem. Korábban említettem a kihagyó alapjáratot. No az a legnagyobb örömömre elmúlt. Némi bizonytalanság azért van, kicsit hullámzik a fordulat, de legalább nem hagy ki az egyik henger. Ettől függetlenül jó lenne már egy szakembernek rákukkantani a karburátorra és egy szinkron se ártana. További szép napot mindenkinek.
Legelőször ki kellene menni vele valami főútra és menni fél óráig vagy 100-al ! ha egyébként nem áll le pl magától. Aztán megírod mit tapasztaltál utána?! De mindenekelőtt nyugalom. mert mérgesen nehéz gondolkodni.
igen, direkt kétszer olyan sokáig szarakodtam az illesztéssel, bevilágítottam, hogy minden a helyén legyen és ne kelljen mégegyszer szétszedni. Ezért vagyok szomorú, mert figyeltem mindenre. Lehet megint leszedem, visszarakom, hátha az segít. De csak jövőhéten tudom sajna. Mindenképp le kell szedni a tankot majd, és megnézni hogy minden össze van e dugva alatta, nem szorul-e egy cső, mert az mondjuk lehetséges. Szerintem nem, de azért a lehetősége megvan.
most nem tudom átgondolni :) Benzincsapba minden csövet úgy hagytam, elvileg minden be van dugva a helyére. Reagált minden úgy ahogy kell, szivató is zár. Levegőszűrő is kevesebb mint fél éves, be van rakva rendesen. Rácuppan a karbira, az meg rendesen be van rakva a szívócsonkoknál. Fogalmam sincs, lehet le kéne venni a tankot mégegyszer, megnézni a csövezést, mert annyi szirszar van ott, de elvileg minden a helyén van. Ha sokat kap akkor miért jár összevissza?
Azért 4 csavart ki tudok csavarni meg visszarakni, valoszinu annyira be akartam fejezni hogy valamit kifelejtettem mégis.
Gépipari suli helyett meg inkább elviszem szervízbe. A szerelés csak egy hobbi, meg pénztárca kímélő megoldás, ráadásul azért van a net hogy utánanézzek. Pénzt úgyse tudnék keresni belőle, meg aztán minek, ha van rendes munkám ;)
Isten éltessen Józsi!
Itt elég borongós, meg a szél is fúj rendesen, így ma szerintem nem lesz motorozás. Nem baj, csinálom a dolgomat helyette, estére meg lehet menni dolgozóba.
Nálam mindig van benne. Volt tavaly is, csak sokáig nem mentem vele mielőtt leraktam volna még az ősszel. Szerintem az egyik alapjárati fúvókában lehetett dugulás, vagy lerakódás. De most, ha nem is tökéletesen de megy. Biztos vagyok benne, hogy a Spuri segít ilyen esetekben. A Te esetedben azt lenne jó tudni, hogy falsolásról van-e szó, vagy dugulásról. a félliteres nálunk 3000 ft körül van, a kisebb nem tudom mennyi lehet. Próbálj meg egyet venni, hátha megoldja. Ha meg már megy, vidd el szerelőhöz.
te nem tolod a spurit bele? Többiek annyira mondják, én hinnék abban hogy idővel tisztul a karbi, tehát talán elég lenne csak egy szinkron, nem kéne szétkapni az egészet.
Mindenesetre örülök hogy megvolt az idei első, nekem még várat magára :)
Talán jövőhéten.
A mai napon az év első gurulását megejtettem. Korábban említettem a kihagyó alapjáratot. No az a legnagyobb örömömre elmúlt. Némi bizonytalanság azért van, kicsit hullámzik a fordulat, de legalább nem hagy ki az egyik henger. Ettől függetlenül jó lenne már egy szakembernek rákukkantani a karburátorra és egy szinkron se ártana. További szép napot mindenkinek.