Szia!
Közben kutakodtam én is és találtam hasznosat, bár én nem igazán értek hozzá de neked biztosan többet mond. Talán ez jó lehet nekünk és nem is drága:link
Majd ha betekintést nyersz a hajókészítésbe néhány dolog érdekelne engem is, de majd még addig úgyis beszélünk.
Köszi az infókat
Szia Laci! Én egy festékboltban veszem a kétkomponensű műgyantát ,(hibajavító formázó ) és az üvegszövetet hozzá. Azt, hogy ülésformát csináljatok kell egy negatív sablon ,sima felülettel, majd azt befújva formaleválasztóval , egy réteg műgyanta, ecsettel felhordva, majd az üvegszövet beletunkolva,ha megkötött, megint műgyanta, megint üvegszövet gyanta -szövet. És ezt folytatni míg a szükséges vastagság meg nincs.A tevékenységre alkalmas a szabad levegő, mert ocsmány szaga van, és egészségre káros . És 25-30 fok mert akkor keményedik meg , elviselhető idő alatt . Szilárd egy óra alatt lesz , megmunkálható másnapra. Szándékomban áll elmenni ahol hajókat csinálnak így , hogy mit .hogy!
Nem kívánom én, hogy oldalakat írj elég lenne az anyagok neve, esetleg valami oldal ahol rákeresek, de ha már van név a többit összeszedjük. Köszönöm előre is.
Más: kiégett a ford.számmérő háttérvilágítása és egy egész picike kis "bedugós" izzót találtam benne, hol kapok én ilyet? Kb 2W-os lehet de nincs ráírva semmi, láttam már hasonlót de ilyen kicsit még nem. Autósboltban nem hiszem, hogy kapok ilyet . Még szerencse, hogy a benzintartalék jelző lámpa ugyanez, így most átraktam ennek a helyére, mert benzinszint jelző műszer úgyis van, de félszemű műszeregység meg nem szép .
Üdv az Uraknak!
Joszef: hozzád fordulnék kérdésemmel mert említetted régebben, hogy szoktál üvegszál meg valami kötőanyag segítségével bűvészkedni. Nem nekem lenne erre a tudományra szükségem hanem egy jó barátomnak aki profi módon ért a bőrvarráshoz és egyéb hasonló dolgokhoz. Sokunk motorjára csinált már huzatot, de most olyan rendeléseket kapott amiknél neki kellene a nyereg alvázat is kiönteni (megformázni) és azt kárpitozni majd szivaccsal és bőrrel bevonni. Az üvegszálas technológiára lennék kíváncsi ami több rétegben kialakítva jó nyereg alap lehetne, bár nem igazán ismerjuk ezt az anyagot szilárdság tekintetében . Ha lesz időd légyszives írd meg az anyagok nevét illetve ha van jobb ötleted azt is szivesen vennénk. Arra gondolj, hogy mondjuk egy chopper vázára készülő nyerget ott a motor vázán kellene megformázni megfelelő merevítésekkel, ha megköt (kikeményedik) kellő tartású legyen és bírja ki amit egy nyeregnek ki kell bírnia. Persze ráér ez, nem kell azonnal válaszolnod, inkább ünnepelj meg tentázzál, hiszen ez most a te napod .
Vasárnapi ügyeletem elcseréltem, ma hívott a haver és beindult a körbetelefonálás, még nincs eldöntve pontosan hova megyünk csak az hogy vasárnap, elhiheted én is alig várom, főleg ha még az időjárás is kegyes lesz.
Eddig hárman megyünk.
Az a gond a hosszútávú előrejelzésekkel, hogy amint rövidtávúvá válik addigra megváltozik. Több hétre nem szoktam előre nézegetni csak 3-4 napra, de még az se tuti mindig.
Falun az öregek mindig tudták, de mióta feltalálták a Fastum gélt őket is átkurja az időjárás
Közben kutakodtam én is és találtam hasznosat, bár én nem igazán értek hozzá de neked biztosan többet mond. Talán ez jó lehet nekünk és nem is drága:link
Majd ha betekintést nyersz a hajókészítésbe néhány dolog érdekelne engem is, de majd még addig úgyis beszélünk.
Köszi az infókat