Ja akinek kellet a csomagtartó! annak jobban ajánlom ami képet láthattok most lentebb hasznosabb! közelebb van a hátsó ülésrészhez.. és kényelmesebb az utasnak ugyanis lehet olyan dobozt kapni aminek van "háttámlája"! de készítek fotót az enyémről is hétvégén. de az bonyolultabb rögzitést igényel mivel a burkolat alatt van a rögzitési pontja.
foto alapján hétvégén vagy pénteken ha jó idő van melóhelyen megpróbálom meghajtani a sablont ha lesz időm
aztán már csak a szép mosoly kell hozzá! És remélhetőleg lesz anyagjuk is.. ozt megkérdezem hogyért hajtják a cuccos.. mert 2-öt tuti nem hajtanak ingyen.. lehet még az enyémre is húzni fogják a szájukat De ha megvan a sablon akkor szólok! és ha nem hajtanak 2 db-ot odaadom a sablont!
jah, + lehet hogy érdemesebb nagyobb amperórásat (vagy indító áramút) bele tenni! Tölteni fel fogja tudni tölteni, és nagyobb lesz a ráhagyás méretezést tekintve... Persze azonos fizikai méretek mellett, hogy beleférjen
Nekem is beszlopálja 7-8-at, ha ketten megyünk és 3 dobozzal, de szerintem ez így rendjén van. Egy 1,2-es motornál pedig at hiszem az 5,5 literes fogyasztás teljesen normális. Nos, ha alacsony fordulaton, járatjuk akkor hengerfejes lehet a nagy gázerők miatt, ha nagy fordulatszámon pörgetjük, akkor meg a tömegerők (ami pont egy ilyen kéthengeresnél jelentős) nőnek meg nagyon. Szerintem azért ezzel nem kell nagyon foglalkozni, bízhatunk a Honda gyár remek japán mérnökeiben. Visszavittem a dobozt a Louisba, semmi gond nem volt a blokk ellenében, azonnal átvették javításra, mondjuk a cserének jobban örültem volna. Szétnéztem még a boltban is, de semmi nem hiányzott a motorhoz és hozzám, hiszen úgy gondolom mindenem megvan. Az állítólag gyári akksi kezdi az utolsókat rúgni (10 év, ha minden igaz), hol lehet új akksit venni a legjobb ár/érték arányban, ugye ilyen kell bele YTX9-BS?
Készen lett a műszakim , persze ez se ment gond nélkül. A vizsgahelyen, miközben tolták be a motort, az egyik illető segíteni akart helyet csinálni és közben ráborítottak valami hegesztőgépet a motromra
A jobb oldali, tank alatti idom megkarcolódott és el is repedt. A frissen fényezett!
Természetesen átvállalták a javíttatás költségeit. Én ezt csak elmondásból tudom, személyesen nem voltam ott. Egyszóval megvan a műszaki, most szedtem le a rendszámot(ez is kell az okmányirodába, ugyanis a szinváltozás miatt adatlapos lett), ha minden igaz holnap le lesznek adva és a jövőhéten már talán lesz új forgalmim.
Jó éjt, sziasztok.
Szia hires!
Nagyon jó a plexi, sokkal konfortosabb vele a motorozás, nem zavaró a menetszél! Az enyém Puig mini és a BEMBO MOTOR-tól rendeltem, 1 héten belűl megérkezett. Ha már itt tartunk tőlük rendeltem tanktáskát, túratáskát, de van náluk minden és ráadásúl jó áron, pl a plexi 5890 Ft volt. Van honlapjuk ott megtalálható minden termékük, ajánlom mindenkinek. E-mail címük: bembo@vnet.hu.
A plexit a lámpatartó konzolra kell felerősiteni, van a csomagban minden hozzá, pofon egyszerű felszerelni.
Ha már plexinél tartunk! A képen látható plexit eladnám! Motoromhoz kaptam, de ez nagyon nem az én stílusom :( Ezért veszek másikat. Semmi gond nincs vele amúgy, a motor vásárlás után 10 perccel már leszereltem. Most áll a polcon.
Szia CBLaci!
Szép motorod van! A szélterelő plekszi hogy szuperál? Én is gondolkodok rajta,hogy be kéne ruházni 1re. A kormányra van rögzítve a tartója?
Robi.
Hali!
Akkor én le vagyok maradva,csak kb 100km-t tekertem a gépbe. Az oldaltartó felfogatása a gyári oldalkapaszkodó helye+a lábtartó konzol,és igen, az irányjelzők kijjebb,hátrább kerülnek. Legalábbis az enyém ilyen. Fogyasztás? A nagy átlag 4,5-5 lityi,normális körülmények közt,de pályán 2 személlyel,3 dobozzal,150-160al 200kmn keresztül szügyig rakva volt már majdnem 8 liter is ! Szerintem a tartós túl alacsony fordulat nem kimondottan használ bringának. 4-5 ezres fordulat,azt szereti. 7-től felfelé meg mocskosmód meglódul. Én nagyon szeretem a kis mocimat,pont az én vezetési stílusomhoz találták ki! Nem hajtós,fasza kis túrázós bringa ! A váltójára meg tényleg igaz,hogy határozottan kell vele bánni,és akkor minden fasza.
most, hogy mondod, nekem is csinálta egyszer télen... Kb. a második alkalommal, amikor mentem vele, és elég bátortalanul váltottam/kezeltem még :) Azóta (lekopogom) nem tapasztaltam ilyet (kuplunggal váltok mindig fel/le).
Ha már itt tartunk! Ti is kulpunggal váltotok mindig? Próbáltam kuplung nélkül (2-tól felfelé én is). Ha jó fordulat szám tartományban jártam, álom szépen bevettem, semmi kattanás. Más kérdés, hogy ez mennyire megterhelő? A kuplungos váltás azért sokkal kímélőbb nemde?
Hali Szobbal!
Hétvégén leszek motorközelbe(sajna szüleimnél van,mert itt a tömbbe nem tudom hová tenni ),aztán majd akkor csinálok a csőröl képeket. Remélhetőleg itthon leszek hétvégén,és nem kell dolgoznom !
Hali!
Sajnos ez a CB500 tipushibája, egy megoldás van rá, határozott váltás kuplunggal
Én is hajlamos vagyok a 2. sebességtől kezdve kuplung néljkül váltani, 3-4 és a 4-5 között csinálja, gyakorlással rá tudsz érezni, hogy hogyan válts. Persze ritkán még akkor is beesik egy ilyen luft alacsony fordulatszámon.
Remélem tudtam segíteni, sziasztok.
Köszi!
Zoli
aztán már csak a szép mosoly kell hozzá! És remélhetőleg lesz anyagjuk is.. ozt megkérdezem hogyért hajtják a cuccos.. mert 2-öt tuti nem hajtanak ingyen.. lehet még az enyémre is húzni fogják a szájukat De ha megvan a sablon akkor szólok! és ha nem hajtanak 2 db-ot odaadom a sablont!
Milyen akku volt benne, ami kibírt 10 évet? Olyat érdemes lesz venni!
A típust jól tudod szerintem: http://www.getgeared.co.uk/aca...
Magyar boltban pl. itt találtam (gondolom kis millió helyen van): http://www.motor-akku.hu/megre...
Visszatérve a korrekt fordulatszám tartományra, mi lenne az? Enyhe terhelésnél (konstans sebesség, sík terep) ~ 2800 RPM?
Nekem is beszlopálja 7-8-at, ha ketten megyünk és 3 dobozzal, de szerintem ez így rendjén van. Egy 1,2-es motornál pedig at hiszem az 5,5 literes fogyasztás teljesen normális. Nos, ha alacsony fordulaton, járatjuk akkor hengerfejes lehet a nagy gázerők miatt, ha nagy fordulatszámon pörgetjük, akkor meg a tömegerők (ami pont egy ilyen kéthengeresnél jelentős) nőnek meg nagyon. Szerintem azért ezzel nem kell nagyon foglalkozni, bízhatunk a Honda gyár remek japán mérnökeiben. Visszavittem a dobozt a Louisba, semmi gond nem volt a blokk ellenében, azonnal átvették javításra, mondjuk a cserének jobban örültem volna. Szétnéztem még a boltban is, de semmi nem hiányzott a motorhoz és hozzám, hiszen úgy gondolom mindenem megvan. Az állítólag gyári akksi kezdi az utolsókat rúgni (10 év, ha minden igaz), hol lehet új akksit venni a legjobb ár/érték arányban, ugye ilyen kell bele YTX9-BS?
Üdv: Zoli
Készen lett a műszakim , persze ez se ment gond nélkül. A vizsgahelyen, miközben tolták be a motort, az egyik illető segíteni akart helyet csinálni és közben ráborítottak valami hegesztőgépet a motromra
A jobb oldali, tank alatti idom megkarcolódott és el is repedt. A frissen fényezett!
Természetesen átvállalták a javíttatás költségeit. Én ezt csak elmondásból tudom, személyesen nem voltam ott. Egyszóval megvan a műszaki, most szedtem le a rendszámot(ez is kell az okmányirodába, ugyanis a szinváltozás miatt adatlapos lett), ha minden igaz holnap le lesznek adva és a jövőhéten már talán lesz új forgalmim.
Jó éjt, sziasztok.
Nagyon jó a plexi, sokkal konfortosabb vele a motorozás, nem zavaró a menetszél! Az enyém Puig mini és a BEMBO MOTOR-tól rendeltem, 1 héten belűl megérkezett. Ha már itt tartunk tőlük rendeltem tanktáskát, túratáskát, de van náluk minden és ráadásúl jó áron, pl a plexi 5890 Ft volt. Van honlapjuk ott megtalálható minden termékük, ajánlom mindenkinek. E-mail címük: bembo@vnet.hu.
A plexit a lámpatartó konzolra kell felerősiteni, van a csomagban minden hozzá, pofon egyszerű felszerelni.
Érdeklődőknek: gn125 kukac freemail pont hu
Zoli
Szép motorod van! A szélterelő plekszi hogy szuperál? Én is gondolkodok rajta,hogy be kéne ruházni 1re. A kormányra van rögzítve a tartója?
Robi.
Akkor én le vagyok maradva,csak kb 100km-t tekertem a gépbe. Az oldaltartó felfogatása a gyári oldalkapaszkodó helye+a lábtartó konzol,és igen, az irányjelzők kijjebb,hátrább kerülnek. Legalábbis az enyém ilyen. Fogyasztás? A nagy átlag 4,5-5 lityi,normális körülmények közt,de pályán 2 személlyel,3 dobozzal,150-160al 200kmn keresztül szügyig rakva volt már majdnem 8 liter is ! Szerintem a tartós túl alacsony fordulat nem kimondottan használ bringának. 4-5 ezres fordulat,azt szereti. 7-től felfelé meg mocskosmód meglódul. Én nagyon szeretem a kis mocimat,pont az én vezetési stílusomhoz találták ki! Nem hajtós,fasza kis túrázós bringa ! A váltójára meg tényleg igaz,hogy határozottan kell vele bánni,és akkor minden fasza.
Ha már itt tartunk! Ti is kulpunggal váltotok mindig? Próbáltam kuplung nélkül (2-tól felfelé én is). Ha jó fordulat szám tartományban jártam, álom szépen bevettem, semmi kattanás. Más kérdés, hogy ez mennyire megterhelő? A kuplungos váltás azért sokkal kímélőbb nemde?
Hétvégén leszek motorközelbe(sajna szüleimnél van,mert itt a tömbbe nem tudom hová tenni ),aztán majd akkor csinálok a csőröl képeket. Remélhetőleg itthon leszek hétvégén,és nem kell dolgoznom !
Sajnos ez a CB500 tipushibája, egy megoldás van rá, határozott váltás kuplunggal
Én is hajlamos vagyok a 2. sebességtől kezdve kuplung néljkül váltani, 3-4 és a 4-5 között csinálja, gyakorlással rá tudsz érezni, hogy hogyan válts. Persze ritkán még akkor is beesik egy ilyen luft alacsony fordulatszámon.
Remélem tudtam segíteni, sziasztok.