Sziasztok, Nem találtam ST topikot, ha tud valaki segíteni, hogy hol kérdezzem vagy esetleg kukkra tudja valaki, nagyon hálás lennék. Honda ST 1100 Pan european termosztátja valamelyik CB, VFR, stb. típussal nem kompatibilis?
Még jobb idők voltak , mentem egyik úton amelyiken összebszta olajjal az utat valami járgány, de legalább 6 km-hosszan. Gondolom annál is valami ilyen lehetett!
Rokonnak cseréltek olajat, de az olajbetöltő sapkát elfelejtették visszacsavarni (autón), aztán a motortérben összevissza verte az olajat.... Azóta a fejemben van, nehogy elfelejtsek ilyesmit :)
Köszi, fullos válasz :) 3,3 helyett 3 liter megy bele. Már megvettem az olajat, Motul 7100, 10W-40. Köszönöm mindenkinek a válaszokat. És igen, már várom, hogy csapathassak :)
- Legyen 3,3 liter 10w40 -es olajad( én MOTUL 7100 -at használok, de ez nem szentírás), olajszürőd és olajszűrő-kulcsod, valamint az olajleeresztő-csavarhoz új tömítőgyűrűd(12×16×1,5 mm)
. A motort járasd melegre, hogy az olaj konnyebben kifolyjon, tégy egy edényt a motor alá és vedd ki a leeresztő csavart (vigyázz, meleg lesz az olaj ) .
- Ha alul, a leeresztőcsavarnál már nem folyik, nem is csepeg az olaj, vedd le a szűrő takaróját, és a szűrőt. Figyelj rá, hogy a régi tömítést is levedd!!
- Takaritsd meg az illesztést, ahová a szűrő csatlakozik.
- Kend be a szűrő gumitömítését egy kis új olajjal, majd tekerd az új szűrőt a helyére, húzdmeg 26Nm -rel.
- Tedd vissza a fémszilánkoktól megtisztított leeresztőcsavart az új tömítéssel, húzd meg 30 Nm -rel.
- Töltsd bele az új olajat a kémlelő ablakon lévő felső jelölésig, függőlegesen álló motornál.
- Járasd a motort pár percig, leállításutan várj 5-10 percet, ellenőrizd az olajazintet, töltsdfel újra a max. jelig.
- Várd a tavaszt, hogy újra csapathass
Meg tudják úgy csinálni hogy a fomája nem változik csak a belseje. A színe ha akarod vagy ha akarsz rá hímzést ráteszik. Nekem se tetszett a nagy bumfordi változtatás, de ajánlottak egy olyan srácot aki olyanra csinálja amilyenre szeretném.
Az enyém marad gyári :-). Más fórumon néztem, hogy kinek milyen lett, de szépet még nem láttam.
Nekem nem kell több kényelem, így is bírom a napi 700-800km-t.
Valamiért 3,3 l -re emlékeztem.
Mondjuk, én mindig 4 litert vettem, a maradék kellett a fiam kis bokorugrójába.
. A motort járasd melegre, hogy az olaj konnyebben kifolyjon, tégy egy edényt a motor alá és vedd ki a leeresztő csavart (vigyázz, meleg lesz az olaj ) .
- Ha alul, a leeresztőcsavarnál már nem folyik, nem is csepeg az olaj, vedd le a szűrő takaróját, és a szűrőt. Figyelj rá, hogy a régi tömítést is levedd!!
- Takaritsd meg az illesztést, ahová a szűrő csatlakozik.
- Kend be a szűrő gumitömítését egy kis új olajjal, majd tekerd az új szűrőt a helyére, húzdmeg 26Nm -rel.
- Tedd vissza a fémszilánkoktól megtisztított leeresztőcsavart az új tömítéssel, húzd meg 30 Nm -rel.
- Töltsd bele az új olajat a kémlelő ablakon lévő felső jelölésig, függőlegesen álló motornál.
- Járasd a motort pár percig, leállításutan várj 5-10 percet, ellenőrizd az olajazintet, töltsdfel újra a max. jelig.
- Várd a tavaszt, hogy újra csapathass
Nem vicc.
Nekem nem kell több kényelem, így is bírom a napi 700-800km-t.