Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Van egy eladó doboztartóm, Givi monolock platni volt rajta, 2013-as CB1000r-en volt.
18e ft
Ma majdnem 2x is.... Nem véletlenül szoktam szombaton v vasárnap gurulni.... Egyik esetnél szembe előzött egy Deawoo Matizos. Hirtelen kivágott elém, gondolkodni sem volt időm, csak ösztönösen kitértem előle. 100-110-es tempónál, közúton történt, nem lett gond. A jó Q A.

A másik esetnél én voltam a fasz, út széléről indultam, mikor a kanyarban hátulról felbukkant egy busz. Gondoltam hirtelen gyorsulok, beférek. Hát befértem, csak a busz nem 70-nel jött, amennyivel gondoltam, h jön, hanem olyan 90 körül, így egyesben oda kellett rántanom. Lett belőle balfaszkodós egykerék meg földre visszabaszás. :) Innen is bocs a sofőrnek, biztos elmondott mindennek és igaza is van...
Meg lehet csinálni, ha van egy kis műszaki érzéked.
Én magam csinálok mindent a motoromon, nem boszorkányság ez sem, de időigényes.
Köszi. Közben találtam YT videót, hát, nem fogok otthon nekiállni :)
Nekem 42 ezer van benne, még nem cseréltem. 32 ezernél néztem, teljesen újnak nezett ki, az iridiumtüske meg sem volt kopva, ezért visszaraktam. Azóta is tökéletes. Szerintem jövő télen leszek 48-50 eter körül, akkor fogom újra megnézni, a szelephézagokkal együtt. Amúgy eleg szopós kivenni, legalábbis a két középső hengerből. Le kell venni a tankot, a gyújtó trafókat, stb... szóval ha úgyis csináltatod a szelephézag-ellenőrzést, stb, cseréltesd azokat is... szerintem
Sziasztok!
Lassan meglesz a 45e km... gyertyacsere kinek mikor volt? Laikusnak mennyire macera a csere?
Kösz a tippet.
Írtam Bubusnak,a Hornet klubban ismertem meg.Küldtem neki fotót.Írta is h elbaszták.Azóta vissza lett fordítva.A szervíz csinálta.
Akkor bocs, annyira nem volt sziklaszilárd a meggyőződésem, meg azért is mondtam, hogy látni kéne. Az én motoromnál pl. kifelé van a perem. Volt nekem is CB 1000R, de már nem emlékszem sajnos, hogy hogyan is volt a gyári lánckerék feltéve. Mondjuk ennél a motornál, ha belazítja az ember a láncot és leveszi a lánckerékről, akkor nem egy nagy meló azt megfordítani. Nem kell kereket kiszerelni sem hozzá.

És igen, a CB 1000R tényleg komolyabb motor az MT-hez képest, legalábbis a nem SP-hez viszonyítva.
Muhaha, az MT09 egy nagyon jó motor, de a CB1000r-hez viszonyítva nagyon low budget. Azt is szervizelni kell ugyanúgy...
Vidd el a CB1000R-t Tinnyére Hondabubushoz, Facebookon megtalálod, vakon megbízhatsz benne ;-)
Rosszul van fent. Az a perem, ami a képen is látható kb. 4-5mm,és gyárilag belül van... Kb az összes szerelő elrontja, amikor utángyártott lánckerék kerül fel...
Szia!
Szerintem nem lett fordítva feltéve, de persze látni kéne, hogy "szimmetrikus"-e a lánckerék, de valszeg igen.
Mihez tartas vegett. Vannak szorasok. Egyebkent helyileg hol vagy?

http://mirekmotors.hu/motorsze...
Egy kormany csapagy csere megall kb 30-35 eft-ban. A 3 eves valamiben meg van kb 15 ekm, es motorja valogatja, hogy 18 v 24 ekm-nel van szelephezag ellenorzes.
Es ezert inkabb eladod,majd keresel egy masik hasznaltat lehet 200 km-re toled,amit ha ugy adodik ugyanezekkel szervizbe kell vinni.
És így "betegen" akarod eladni valakinek?
Mert nincs a közelben sajnos. A legközelebbi (Szfehérvár) is kb. 100 km.
De miahalálért nem viszed be egy honda szervízbe?
2015-ben vettem a motort és azt mondtam magamnak, hogy soha nem adom el.
De az a helyzet, hogy kormánycsapágy csere, szelepállítás, injektor szinkron érik.

És nincs szerelő, akiben bíznék.

Azon gondolkodom, veszek egy 3 éves valamit (pl mt-09-et), aminél évekig csak olajat kell majd cserélni. És ez nem a Honda hibája.
Nem igaz, hogy ekkora barmok dolgoznak szervizbe. Elég lenne lefotózni telóval mielőtt leveszi a régit azt akkor nem kúrja el ha már ennyire tyütyüke!
Szia!
Jól látható módon a perem kívül van...
Szóval igen, rosszul van felrakva!
Sziasztok.Lánccsere volt,szevízben.Szerintetek is fordítva tették fel a lánckereket?
Nézze meg hozzáértő, mi lehet a gond!