Ma majdnem 2x is.... Nem véletlenül szoktam szombaton v vasárnap gurulni.... Egyik esetnél szembe előzött egy Deawoo Matizos. Hirtelen kivágott elém, gondolkodni sem volt időm, csak ösztönösen kitértem előle. 100-110-es tempónál, közúton történt, nem lett gond. A jó Q A.
A másik esetnél én voltam a fasz, út széléről indultam, mikor a kanyarban hátulról felbukkant egy busz. Gondoltam hirtelen gyorsulok, beférek. Hát befértem, csak a busz nem 70-nel jött, amennyivel gondoltam, h jön, hanem olyan 90 körül, így egyesben oda kellett rántanom. Lett belőle balfaszkodós egykerék meg földre visszabaszás. :) Innen is bocs a sofőrnek, biztos elmondott mindennek és igaza is van...
Nekem 42 ezer van benne, még nem cseréltem. 32 ezernél néztem, teljesen újnak nezett ki, az iridiumtüske meg sem volt kopva, ezért visszaraktam. Azóta is tökéletes. Szerintem jövő télen leszek 48-50 eter körül, akkor fogom újra megnézni, a szelephézagokkal együtt. Amúgy eleg szopós kivenni, legalábbis a két középső hengerből. Le kell venni a tankot, a gyújtó trafókat, stb... szóval ha úgyis csináltatod a szelephézag-ellenőrzést, stb, cseréltesd azokat is... szerintem
Akkor bocs, annyira nem volt sziklaszilárd a meggyőződésem, meg azért is mondtam, hogy látni kéne. Az én motoromnál pl. kifelé van a perem. Volt nekem is CB 1000R, de már nem emlékszem sajnos, hogy hogyan is volt a gyári lánckerék feltéve. Mondjuk ennél a motornál, ha belazítja az ember a láncot és leveszi a lánckerékről, akkor nem egy nagy meló azt megfordítani. Nem kell kereket kiszerelni sem hozzá.
És igen, a CB 1000R tényleg komolyabb motor az MT-hez képest, legalábbis a nem SP-hez viszonyítva.
Muhaha, az MT09 egy nagyon jó motor, de a CB1000r-hez viszonyítva nagyon low budget. Azt is szervizelni kell ugyanúgy...
Vidd el a CB1000R-t Tinnyére Hondabubushoz, Facebookon megtalálod, vakon megbízhatsz benne ;-)
Rosszul van fent. Az a perem, ami a képen is látható kb. 4-5mm,és gyárilag belül van... Kb az összes szerelő elrontja, amikor utángyártott lánckerék kerül fel...
Egy kormany csapagy csere megall kb 30-35 eft-ban. A 3 eves valamiben meg van kb 15 ekm, es motorja valogatja, hogy 18 v 24 ekm-nel van szelephezag ellenorzes.
2015-ben vettem a motort és azt mondtam magamnak, hogy soha nem adom el.
De az a helyzet, hogy kormánycsapágy csere, szelepállítás, injektor szinkron érik.
És nincs szerelő, akiben bíznék.
Azon gondolkodom, veszek egy 3 éves valamit (pl mt-09-et), aminél évekig csak olajat kell majd cserélni. És ez nem a Honda hibája.
18e ft