Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyat vegyél Albert, amihez porvédő gyűrűt is adnak! A szimeringel együt érdemes azt is cserélni. Nekem a szimering még tűrhető volt de a porvédő már berepedezett... Csak Japánt ha már nekifogsz! ;)

És persze teló olajat is kell cserélned mindenképp! Azt is venned kell akkor.
Majdnem elfelejtettem, hogy Albertnek képeket igértem a fényképező tartóról.
Most pótolom a hiányt:
Szia Tomi!
Több helyről is rendeltem már, Bembo-motor, Biker World, Nagyvas.hu.
Legutóbb amikor rendeltem összefogtunk hárman barátok és rendeltünk olajokat, fékbetéteket, és telószimeringet is, így lejött egy dobozban az egész, a postaköltséget (1500Ft) meg szétosztottuk. Javasom te is fogj össze az ismerőseiddel és akkor jobban kijöttök árban.
Legfutóbb a Nagyvas.hu-n rendeltünk, ott kétfajta telószimering van de vedd meg a japánt mert árban nem sokkal több viszont nagyságrendekkel jobb.Nagyvas. hu
Ha nem boldogulnál a rendeléssel segítek szivesen, nem bonyolult csak nekem elsőre volt az, meg egyébként én amúgy is hadilábon állok a számítógéppel, ha Laca nem tanította volna meg a dolgokat akkor most nem írogatnék neked
Szia Laci te honnan szoktad rendelni az alkatrészeket és hogy,telefonon vagy neten ,ha neten akor ragd már fel légyszives a linket,mert teloszimeringet kel cserélnem.előre is köszi
Minimális átalakítással jó lett az új kormányra is a tartó, picivel feljebb került a f.gép. Szeretnék idén egy GPS Navit a túrák miatt, még annak is helyet kell keresni, de megoldom .
Aggodalomra semmi ok Zoli, ez a fórum nem jár szervízbe, itt ezermesterek vannak és megoldódnak a dolgok házon belűl .
Ja... az az? gondoltam h csináltál másikat mivel az előzi kormányra csináltad!majd gondolkodok én is csinálni 1et! van 1 olympus fénképezőgépem,elég jó vidit csinál de nem veszi a hangot,az taman jó lesz,mert csak a susogást vételezé fel túrázás közben!
Sziasztok!

A szerelés témához annyit, hogy barátom 1100 dragjából a téli pihenő utáni beindításnál gomolygott a füst a leömlőktől. Kis nyomozás után rájöttünk, hogy a téli pihenő során kicsöpögött az olaj a szelepfedélből.

Mint kiderült a nyomi SZERVÍZESEK rosszul tették vissza a szelepfedelet és a tömítés megcsavarodott, kiugrott a vájatból.

Ennyit arról, hogy szervízbe kell hordani a motort, mert ott profin dolgoznak.

Garantálom, hogy egy szerelő sem állította volna be a szelephézagot olyan odafigyeléssel mint én a saját motoromnak! Az utolsó csepp bizalmam is elszállt a szervízek felé...
Ott van a videóim között, szerintem már mutattam a tartót.
Felcsavarozható a kormányra. Holnap majd lefotózom, de a vidin jól látszik.
Persze akartam kérdezni h hogy rögzitetted a kamerát a mocidra? akarok én is valamit kitalálni,de ugyh látszódjonak az órák meg az út is előre!
Fú de disznó munka volt, láttam én már gumiégetést de azt is lehet ésszel, ez a gyerek tiltatta rendesen! Miért nem kapcsolt feljebb
Hova gondolsz? Dehogy, az idegesít ha rámhagyják, tuning téren te sokkal többet tudsz és ezt mindíg is elismertem. Amúgy nekem az a bajom, hogy sok mindent elhiszek amit leírnak és jártam már úgy, hogy magam jöttem rá az ellenkezőjére.
Azért jó a fórum mert tanulunk egymástól, nyugodtan szólhatsz bármikor ha te másképp tudod, csak a javamat szolgálja ha újat tudok meg.
Oké Laci legalább kibeszéljük mert erre én is kiváncsi vagyok de remélem semi harag?
Én meg nem haragszok ezért rád Tomi, az őszinte beszédet szeretem. Megkeresem majd ezt a cikket ahol olvastam erről a dologról, állítólag a higed motorból csapódik ki pára indítás után, ha kezd melegedni az olajpárás közeg a gyűrűknek nyújt némi kenést. Bár az nem üzemszerű ha okádja a karter gázt, akkor már közel a vég, de így látatlanba is azt mondom Albert motorja nincs még olyan állapotban és jobb ha a gyári állapotot nem piszkálja.
A direkt szűrő meg rövidíti az élettartamot, ha más nem a teljesítmény növekedés okozta többletterhelés miatt, bár nem sokat, ha jól tudom max 7%-ot jelent, ha minden egyébb biztosított a jó működéshez.
SZia Laci lehet hogy igazad van bár én ebben nemértek veved egyet mert a meleg olajgőz miat kicsapodik a levegőből a viz és az vizformában kerül a hengerbe meg az olajba meg szerintem nagyon szomoru lenne ha ez kenne bármit is mert akor már régesrégen vastelepen lenne a motorom meg nemcsak az enyém mert pl:direktszürő.amugy nagyon tetszik a bukogomba én is nagyon gondolkozom rajta.
Olvastam és köszönöm!
ok,akor azt nem is piszkálom! várom a jó időt,h meglássam h viselkedik majd akkor!
Fent a vidi Laci,én voltam az első aki megpontozta!
Azt javaslom ne kösd ki a karter csövet, mert a kartel pára (olajpára) is ad némi felső kenést. Régi keleti autók utolsó kenete volt a kertel cső kikötése, de azért mert már a motorműködést is befolyásolta a sok olajpára és kartergáz.
A tiednek nincs még ilyen gondja , ha kikötöd még erőteljesebb lesz a kopás mert "szárazabban" fog járni a motor.
Mikor már beköpi a gyertyát és zabálja az olajat majd ráérsz akkor komolyabban beavatkozni, addig nem javaslom.

A vidit 19h-körűl tettem fel, nem tudom mit tökölnek
Szia!
már alig várom,mikor lesz fent?
Szia Tamás!
hát majd megnézem h menyire olajos azok a csövek,v majd megpróbálom lekötni őket!és a végei zárjam le?vagy hagyam ugy? ez a kis füst nem borzasztó,majd ha mocizok ujra 1et akkor megpróbálom lekapni videóval h. h. is néz ki!báris nagyob gondom nem lehet mint a szeleszárszimering! de arra se nem fogom most szétsobni a géept!menni megy,szépen,gondom mostmár nincs vele,meglehet most furcsa mivel nyitott a kipuff! a barátom GS500 assa 2000km en 1L olajat elfogyaszt! hidegen mikor begyujtja füstöl 1 percet,meg melegen mikor csupálja nagyobb fordulaton füstöl neki elég szépen!
SZiasztok. Albert ,én még nem szedtem szét a blokot sőt még szelephézagot sem állitotam rajta mert nem kellet,az olajfüstre anyit tudok javasolni hogy alégszürőből kősd ki a kartelgázcsővet mert ott felfolyhat az olaj és belefolyik a karbiba és az is okozhatja a füstőt,meg amugyis az csak a környezetvédelem miatt van szerintem nem kell azt megetetni ujbol a motoral.amugy sokminden lehet a kékfüst:szelepszárszimering ,gyürütőrés,hengerfejrepedés.....ezér ha rászánod magad hogy szétszeded előte mérjél kompresziot,hogy ki bird zárni a gyürütőrést st....amugy jo motor nem kell szétszedni ha melegen nemnagyonfüstől kéken addig jo mig nem eszi nagyon az olajat,
Sziasztok!
Hamarosan látható lesz egy kis videó itt az oldalon a ma délutáni motorozásról, idén ez volt az első komolyabb mocizás így a baráti társasággal.
menyire nem szeretem mikor mindég van valami,ami nem tetszik!
én a mocit szétszedni bizti nem fogom ilyen apróság miatt,ha kell ezt a szezont lehajtom vele és megpróbálom eladni ha kell!nem szeretek sokat javitgatni a gépeken,mert ha ugyis 1szer eladom,az uj gazdája azt nem fogja értékelni amit belefektettem meg javitottam rajta!

Elfelejtettem monsani h. amocid akkor jó birja ha már a 200ra aksztottad!gratula! én a szelep állitás óta nem csupáltam még meg,max 160ig csak!utoljára tavaj Novemberbe az autóbályán 6dikba 100ról felvette szépen a 190et!az volt legutoljára h oda nyomtam neki,de nem is hasaltam neki! jó motrok ezek,nagyon kedvelem őket,de csak a km ek texik őket tönkre!
Nemtudom Tamás h csinált e full generált a mociján már? meg h menyi befektetés az mind!
Na ez az! Ezt írják általánosságban a szelepszár szimering hibájának tüneteként. Aztán a kis 250-es veterán erre is rácáfolt. Hidegen egy deka füstje sem volt, csak melegen mikor felhígult az olaj. Nem minden hibatünet azonos, ezért bevált szerelői duma "ha majd szétszedem többet látok" addig csak tapogatózás van.