ép tegnap leszedtem a tartályt meg a levegőfiltert!rákapcsoltam a szerkentyüt a szinkronizálásra,de nembirtam pontosan beéllitani,mindég lemozdult 1 picit! már a végén kiakadtam!ugyh betoltam a garázsba,letakartam,hagy pihenjen!tán vasárnap jön az unokatesóm és beállija majd!
Ügyes meg kell hagyni!
De ha bele gondolok, hogy nyúlik a lánc, szétverődik az első teló, nyíródik a kuplung, szétpörög a motor, inkább sajnálom a kis CB-t.
Ja és mit kaphatott míg erre a szintre eljutott.
Nekem egyébként azok a Street Fighter elemek tetszenek amikor alapjárat közeli fordulaton és a holtponton motoroznak egykeréken, ebben Potzner Feri volt a legjobb szerintem, de ő már nincs közöttünk.
Angyal Zolit még nem láttam élőben motorozni, de a videók alapján nálam magasan ő a legjobb .
Régebben gondolkoztam azon, hogy venni kéne egy lepukkant 125-ös ETZ-t és azzal gyakorolgatni. Aztán megnőttek a fiúk és mostmár fura lenne ha ilyeneket csinálnék, aztán nekik meg szövegelnék, hogy nem szabad a motorral állatkodni
Meg biztos össze is törném magam rendszeresen, ezért csak nézőként élvezem az ilyesmit.
Szia!
aha,csak a blokkot lecserélni!persze a felnik se rosszak !de ha már kellene nagyobb akor inkább veni komplett kész mocit mint inkább Tuningolni!Tamás megoldása a legjobb,h turbót rászerelni!mégis marad az eredeti 400 ccm!
Nem rossz!
De Blokkot cserélni? hát nem tudom nekem valahogy bizar!
De 1 Hornet 600-tól már örömömbe össze vissza pisilném magam!
De nekem is a CB 1300 ami nagyon bejön vagy nem Honda de lenyűgöz a mai napi a Suzuki GSX 1400.
De ezek csak álmok és 1 jó darabig azok is maradnak!
Remélhetőleg holnap már motorozom,
és tudok képeket csinálni a csőről is!
Sziasztok!
Laci láttam már ilyet,h a CB-1 Blokba más mocit raknak bele!ez nem rosz ötlet! de akor nem lesz az az igazi! CB-1 az mégis CB-1!
Ez a mocit ugy nevezte meg a koma h. CB-1,5 CBR600F3 motor van rajta!
15/43 as a fogaskerék,6dik sebességben 80 mp/h (kb 130km/h) sebességel halad 6500 fordulaton!há nem király?
Erre még nem gondoltam de akor már nem cb-1 lenne és az ugy már nem az igazi.amugy volt itt az aproban is ilyen zzr elado,olyan képet már látam amikor cb-1 be cbr 400 blok volt.
Ezt komolyan mondod, le lehetne papíroztatni? Na ezt nem gondoltam volna .Valami típus módosítási engedély vagy valami nem kell?
Mondjuk régen az 1200-as Zsigába is berakták az 1500-as blokkot hivatalosan
Te nem gondoltál ilyesmire, mire megcsinálod a turbót az is bele kerül annyiba mint egy bontott Hornet blokk, vagy nem?
Szia Laci én észre se vettem ,szerintem még müszakira sem kellene kiveni mert pl:zzr400 ba belelehet rakni a 600 blokot mert a váz ugyan az és csak átt kell iratni lehet hogy ezelis meglehetne csinálni.
Sziasztok.
Tamás, szoktam ám nézegetni a galériádat amiken az a sok CB-1 van. A képeid között az egyik mociba Hornet 600 blokk van .
Kicsit eljátszottam a gondolattal mi lenne ha...
Lehet egy az egybe belerakható a vázba, az eredeti blokkot meg csak 2évente (vizsgakor) kellene belerakni.
100 ló az 100ló, mekkora meglepetéseket okozna a "nagyok" között.
Persze én nem cserélem ki, mert nem vagyok sebesség mániás, meg ha cserélném az egészet cserélném CB 1300-ra, de azt sem a sebbeség miatt, hanem a méltósága lenyűgöz
Itt a kép és itt a Hornet 600 is, összehasonlításnak:
De ha bele gondolok, hogy nyúlik a lánc, szétverődik az első teló, nyíródik a kuplung, szétpörög a motor, inkább sajnálom a kis CB-t.
Ja és mit kaphatott míg erre a szintre eljutott.
Nekem egyébként azok a Street Fighter elemek tetszenek amikor alapjárat közeli fordulaton és a holtponton motoroznak egykeréken, ebben Potzner Feri volt a legjobb szerintem, de ő már nincs közöttünk.
Angyal Zolit még nem láttam élőben motorozni, de a videók alapján nálam magasan ő a legjobb .
Régebben gondolkoztam azon, hogy venni kéne egy lepukkant 125-ös ETZ-t és azzal gyakorolgatni. Aztán megnőttek a fiúk és mostmár fura lenne ha ilyeneket csinálnék, aztán nekik meg szövegelnék, hogy nem szabad a motorral állatkodni
Meg biztos össze is törném magam rendszeresen, ezért csak nézőként élvezem az ilyesmit.
aha,csak a blokkot lecserélni!persze a felnik se rosszak !de ha már kellene nagyobb akor inkább veni komplett kész mocit mint inkább Tuningolni!Tamás megoldása a legjobb,h turbót rászerelni!mégis marad az eredeti 400 ccm!
Nem rossz!
De Blokkot cserélni? hát nem tudom nekem valahogy bizar!
De 1 Hornet 600-tól már örömömbe össze vissza pisilném magam!
De nekem is a CB 1300 ami nagyon bejön vagy nem Honda de lenyűgöz a mai napi a Suzuki GSX 1400.
De ezek csak álmok és 1 jó darabig azok is maradnak!
Remélhetőleg holnap már motorozom,
és tudok képeket csinálni a csőről is!
üdv: szobbal
na itt 1 vidi aról h lehet a kis cb-1 est emelgetni
Laci láttam már ilyet,h a CB-1 Blokba más mocit raknak bele!ez nem rosz ötlet! de akor nem lesz az az igazi! CB-1 az mégis CB-1!
Ez a mocit ugy nevezte meg a koma h. CB-1,5 CBR600F3 motor van rajta!
15/43 as a fogaskerék,6dik sebességben 80 mp/h (kb 130km/h) sebességel halad 6500 fordulaton!há nem király?
Mondjuk régen az 1200-as Zsigába is berakták az 1500-as blokkot hivatalosan
Te nem gondoltál ilyesmire, mire megcsinálod a turbót az is bele kerül annyiba mint egy bontott Hornet blokk, vagy nem?
Tamás, szoktam ám nézegetni a galériádat amiken az a sok CB-1 van. A képeid között az egyik mociba Hornet 600 blokk van .
Kicsit eljátszottam a gondolattal mi lenne ha...
Lehet egy az egybe belerakható a vázba, az eredeti blokkot meg csak 2évente (vizsgakor) kellene belerakni.
100 ló az 100ló, mekkora meglepetéseket okozna a "nagyok" között.
Persze én nem cserélem ki, mert nem vagyok sebesség mániás, meg ha cserélném az egészet cserélném CB 1300-ra, de azt sem a sebbeség miatt, hanem a méltósága lenyűgöz
Itt a kép és itt a Hornet 600 is, összehasonlításnak:
De 1 fotóért had ne áztassam el
Bár én is ilyen vagyok mit jár a szám
Tamás ha megfelel azok,innen letöltheted!
Esőbe nincse fotó le nem veszem a ponyvát róla!
Tessék csak eljárni az antieső táncot!
Mindent meghúztam ahogy kell
De a holnapi jövet menet után még ellenőrzöm!