Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Balázs!
Gratula a jó munkához,no azért képeket is rakjál majd fel rólla!

Jó időt,széles utat,balesetmentes motrozást,és jó szórakozást kivánok!
Szia Balázs!
Aztán a csavarokat jól meg húztad? Mire jönnek a túrák nehogy elhagyd nekem a felét
Helló!

Összeraktam a masinát
Készen van a doboztartó konzol helyére a cső ami hasonlít a gyárira
Jólmegaztfogalmaztam!
Holnap remélem ilyen esőmentes időnk lesz mint ma megyek Pestre Lánclakatot venni

üdv: szobbal

Mindenkinek jó időt és széles utat!
meg sajna németül...
tudok 1 oldalt ahol van 1 pár manual,de ott ezek vannak az Intruder közül...
Suzuki Intruder VS1400 '87 Repair Manual (German)
Suzuki Intruder VS1400 '87 Wiring Diagram 600dpi
Suzuki Intruder VS1400 Microfiches (German)
Ebben Albert a legjobb, ő a nagy számítógépes . Aprilia 650-hez próbálkoztam letölteni, de nem találtam sehol
Szia Laci!
Na én csak tanulok meg tanulok tőlletek! de jó nekem...
amiket mondtatok,pár dologról tudok,meg fater is felfrissitette az emlékezetemet,mert én is sok kis motrot szereltem! de persze az totál más mind ezek!
Akartam már rákapcsolni h megcsinálom a szinkront,de soha nincs anyi idő szabad h.nyugottan beállitsam!mert em fater rángat,anyám meg csak szid mert állandóan a mocit zugatom!Benta a mühelybe meg megfulladok ha ott hagyom h folgozzon! de már kicsit elegem van ujból h leszereljem a tartályt meg a levegőfiltert!de ha lesz olyan kedvem,meg ujra 1 szép napos idő,akor a hátsó udvarba felállitom és megcsinálom!
na fiuk kellene egy kis segitség nem tudja valaki véletlenül hol lehetne suzuki vs 400 intruder szerviz manuált letőlteni mert szinkronozni kéne (még nem szedtem szét) de nem találom rajta a szinkron csatlakozot mert se a hengerfejen se a gumiőszekötön nincs semi.
Sziasztok!
A motorok bemelegítéséről nagyon megoszlanak a vélemények, még szerelők között is. Tamásnak abban teljesen igaza van hogy a hidegebb olaj "keményebb" film réteget képez a henger falán, de azt se kell elfelejteni, hogy az illesztési hézagok is nagyobbak a hideg motor alkatrészei között. Arany középút itt is van, nem kell üzemmelegre járatni mert több benzin fogy, jobban szennyezed a környezetet és mivel alapjáraton hosszabb a felmelegedési idő még az olaj is jobban savasodik a kicsapódó kondenz víz miatt.
Ha pedig azonnal elindulsz a hideg olaj nem fog neked kellő kenést biztosítani, mert mivel sűrűbb a kisebb illesztésű helyeken nem fog úgy nyomást kifejteni mint melegen, tehát intenzívebb lesz a kopás.
A hideg motornak nem véletlen nyersebb a hangja. Persze nem mindegy, honnan veszed elő mert ha -10 fok van és kint van a motor valamennyit szerintem kell hogy járjon, legalább addig míg "lyuk" nélkül veszi a fordulatot. Nekem kazánházban van a motor állandó 20 fok körüli hőmérsékleten.
Miután kitoltam szivatót ráhúzom, beindítom, a szivatót már tolom is vissza óvatosan miközben a gázzal próbálom 1500 és 2000-es fordulat között tartani. Mikor már szépen jár alapjáraton kb 2-3 perc
(addig csizma fel, kabát fel sisak kesztyű fel) lassan elindulok, de nem kezdem ám el forgatni, csak finoman max 4-5000-es fordulatig de elnyújtva nem hírtelen gázadással.
Albert ha hidegen 10ezer fölé csavarod azzal többet ártasz mint ha részt vennél egy pályanapon!

Még egy dolgot nem értek , ha annyira rossz a szinkronod miért nem rakod rá a csöves szinkron tesztered. Karbi tisztítás után azzal kellett volna kezdeni. A levegőcsavarokat hagyd ott ahol a legjobban ment a motor, de a szinkront állítsd be, legfeljebb ha az unokatesód ráér majd pontosít rajta.
az igaz,a gyári dobban megfejthetetlen labirintus volt! akor ez is most már világos számomra!
eddig kint voltam,az autómon cseréltem a fékeket meg a diszkeket kellet esztergálni mert elgörbültek és rázott a kormányom ha fékeztem! ez az ha már nem a gyári diszk van rajta,nincs meg a minőség!
No azért a Hondámat áttürülgettem és letakartam,hadd pihenjen!várja ő is a jobb és jobb időket mint ahogy én!
Hidegen sürübb az olaj és tőbb marad a henger falán és a párával keveredve a kipufogoba ugy látszik mindha ha olajat tüzelnél ez igazábol a gyári dobbal nem vetted észre mert abba iszonyatos labirintus van az enyém is ezt csinálja a nyitot dobbal,a gyárival meg nem.
Szia Tamás!
na jó tudni ezt is már,mégis ez nekem az első komolyabb moci,és nemtudok anyi mindent rólluk!Köszi!
de akkor mi gond lehet ha hidegen picit kéket füstöl?
Sziasztok. Albert hát a hideg járatás álitolag nem tesz neki jot azt mondják az okosok bár én erre rácáfolok mert én már négy éve (télen -10 fokban is ) bemegyek a mühelybe beindoton és kitolom és már megyek is ugyhogy fél perce ha van hogy melegedjen,és ugyan ugy megyek vele mint máskor és nem eszi az olajat meg nincs semi baja.álitsál előszőr szinkront és utána probálkozál a levegőcsavarokal mert igy hiába probálkozol vele mert lehet hogy alapjáraton a rosz szinkron miatt nem megy minden hengered ez tapasztalat .
Sziasztok!
na me mentem 1 kört a mocimmal a boltig meg visza,nem vette a gázt,ugy dolgozott mint 2hengeres moci! mikor hazaértem,megvártam fölmelegedjen,és nyitottam 1 kicsit a karbikon!akor fordultam még 1 et akor is trüszögött!nyittam még 1 picit mindegyiken,és azután már vette is a fordulatott és epült szépen!
Ugy mostmár ahoz a csavarokhoz nem nyulok! jó ez igy bizti!
Ti szoktátok azt h fordultok 1et a mocival h nem várni meg h átmelegedjen?mert nállam szokásos dolog az h.pl.el kell ugranom a nagyszülőkhöz és begyujtom,kb. dolgozik 2 percet az idő alat lassan a kaupig jutok,és indulás!de persze nem szoktam húzatni,alig 4ezer fordulatig föl 6dikba és lassan 50km/h sebeséggel!ez kárt okoz a mocinak? esetleg nyáron 35 fokos melegbe ez más mint ilynkomr mikor 10 fok van kint!
mert észrevettem ma mikor hidegen begyujtottam,zugott 5percet,ép h picit megmozdult a viznek a mérője,és kicsit odanyomtam neki a gázt akor kéket akar füstölni,de ott 10 ezernél meg fejjebb!na ezt nem csinálom állandóan,ezt csak most mert még akor trüszögött mivel a karbikon a pilóta csavarok bevoltak csavarva! de ah mondtam,alig fogyasztott el olajat eddig,5500 km után 1decit!
Csináljatok róla képet és kinyomozzuk, de szerintem könnyen rájössz mert a tekercsek általában látszanak ahogy lakba vannak öntve, a tirisztor meg zárt doboz.
Jó éjt nektek is!
ok,jó éjt!akor majd holnap!
Mentem én is!
Sziasztok!
és melyik a tirisztor?
Na én elteszem magam holnapra joéjszakát mindenkinek.
dekni le van széve,a mágnes csukoot neki,csak 2 kis lukacska van rajta 3mm es!
Albert nézél itt az aprohirdetésekben itt vanmár 12000ft -ért is meg kel tudni hogy mi a rosz a tekercsek vagy a tirisztor és csak azt kell kicserélni robogoéra .
Ha leveszed a deknit akkor gondolom meglátszik
Bocsi Tamás,véletlenül kis betüvel irtam a neved!neharagudj...
na jó mondta tamás,Laci te erre megtudod találni a bajt! Köszi 1000 szer!
Na ez nekem nem jutott eszembe,de nem is láthanánk mert csukott a mágnesse,ugy nem látszódnak a tekercsek!
Ez teljesen igaz csak tudni kéne a gyári ellenállási értéket, hogy lehessen viszonyítani, ha szakadt lenne akkor semmilyen szikrát sem adna, de állítólag pici szikra van, én menetzárlatra tippelek.
Hát hogyne lenne baj ha fekete. Lehet meglepődsz azon amit most írok de állítólag beválik, csak ahhoz be kéne indulnia a mocinak. Egy ismerősöm járt úgy hogy néha napján kihagyott a gyújtás és volt hogy be se indult. Mindíg magától jött elő baj és magától is múlt el. Egy este lerobbant és önindítózás közben jött rá a sötétben hogy villog a tekercsek között valami, zárlatos volt és csere után jó lett.
Próbáljátok meg tök sötétbe rugdosni és hátha meglátszik hol húz át az ív mert ott lesz a baj.