Nagyon faszán megoldottad Albert! Senki meg nem mondaná, hogy miből van, de nem értem miért "szalámiba" vágtad a végét. A sportdobok nem ilyenek . Így se rossz, de én egyenesbe vágnám.
Látszik, hogy szélesebb a gumi Tomi, de nem úgy mutat mint pl. a Zsolt CBF 500-asán, mert neki a felni is szélesebb. A mi gyári felnink mivel keskenyebb összehúzza a gumit, így is vagányabb mint gyárival de kb 150-esnek néz ki. Ettől függetlenűl már én is gondolkoztam szélesebb gumiba, de nem mertem kipróbálni milyen .
Sziasztok!
Nekem is ez a manual van meg és nincs is mit tovább ragozni, jól látszik az első szám a hidegfolyást jelöli, minél nagyobb annál sűrűbb az olaj. A döntésemet ez is befolyásolta mert az okosok szerint a 20-as túl sűrű (0 fok alatt nem a legjobb) a 10-es jó, de mikor veszem én elő a motort -15 fok alatt, soha. Ezért választottam a Repsol 15W-50est mert hideg oldali értéke -10 fokig megfelel, a melegoldali értéke meg bőven a 40fok felett van (nyáron városi araszolgatást is kibírja) az API és a Jaso Ma kritériumait is tudja, ezért tettem fel a képet a multkor a minősítő lapról. Ráadásul a Hondákhoz van fejlesztve, most már jó minőségű utángyártott szűrőt is tudom hol kell venni, nekem az olajkérdés megoldott .
ja... meg itt a képek h miből csináltam!
faterom vadász,és 1 vasárnap unatkoztak,és kolegái átlukasztottak 1 táblát,de az le is esett,igy hát hazahozta!és aból vágtam ki!de SSSSS! senkinek 1 szót se! ás kifényesitettem mint a második képen látszik,ott próbáltam a heggesztést menyire fog jó sikerülni!a 3dik képen,ott azon a csövön hajlitottam meg szép kerekre és aztán levágtam a darabot!
Szia!
azzal az előzi gumiddal igazán jó néyhetett ki,de emez se rosz.birod nyugottan nyári utakon hajtani! csak akor poros lesz!
Én ma bütyköltem,és megcsinlátam aluminiumból a kipuff végét! elég jó sikerült!megjalitottam és CO val lassan össze sikrült heggesztenem!
na ezen a képeken látható Dunlop K505 ös,mind a 2!hátsó elég gomba alakú,ugylátsik sokat utaztak ezzel 1enes utakon!hát nem is csodálom mivel 2 nő volt a tulajdonosa én előttem!
Igen ezt hallottam ha elől is szélesebbet rak fel az ember nem fog a középvonalhoz képest keresztbe tolódni a tömeg kanyarban, tehát ugyanúgy kezes marad. Várom azért a teli hátuljáról a fotót amin jobban látszik.
Nekem mindig is 160/60 meg 120/60 volt rajt persze ahogy lecseréltem rola azokat amivel vettem.most nincs olyan amilyet szeretnél de majd holnap csinálok most ilyen van az első kép az régebbi a második az amiről irtam az előbb a Heidenau.amugy nekem sokal stabilabb igy a motor meg kanyarban is jol kezelhető,nekem a gyári méret amivel egy évet motoroztam nem igazán volt jo de lehet hogy csak gumi miatt.
Laci ha cseréled akor kérdezd meg hogy milyen keménységü mert háromféle keménységben gyárt a Heidenau,ezt a boltos mondta nekem,és az egyel keményebb is lehet hogy ugyanojan jo mint a mostani csak nem kopik olyan gyorsan.
160-as a hátsó gumid , biztos szuperul néz ki gyorsan egy fotót róla . Gondolom éppen, hogy befért mert én mértem 1,5 cm enged mindkét oldalon a villa ill. a lánc. Kanyarban hogy viselkedik?
K 79 super rain 160/60 ez szupermotu esőgumi középlágy,és eddig a legjobb gumim peddig már vagy 20 fajtát elhasználtam ezel nem csuszik se esőbe se fagyba ezzel még esőben is tudtam kerekezni a többivel eddig mindig kipörgöt.
Jaso Ma
API SG
Honda spec.
Kell ennél jobb 6590-ért 4literes kiszerelésben?
Nekem is ez a manual van meg és nincs is mit tovább ragozni, jól látszik az első szám a hidegfolyást jelöli, minél nagyobb annál sűrűbb az olaj. A döntésemet ez is befolyásolta mert az okosok szerint a 20-as túl sűrű (0 fok alatt nem a legjobb) a 10-es jó, de mikor veszem én elő a motort -15 fok alatt, soha. Ezért választottam a Repsol 15W-50est mert hideg oldali értéke -10 fokig megfelel, a melegoldali értéke meg bőven a 40fok felett van (nyáron városi araszolgatást is kibírja) az API és a Jaso Ma kritériumait is tudja, ezért tettem fel a képet a multkor a minősítő lapról. Ráadásul a Hondákhoz van fejlesztve, most már jó minőségű utángyártott szűrőt is tudom hol kell venni, nekem az olajkérdés megoldott .
itt a kép a manualból!nem ir semit h milyen fajta olajat használjunk!ugyanaz mint nállad API SG!
faterom vadász,és 1 vasárnap unatkoztak,és kolegái átlukasztottak 1 táblát,de az le is esett,igy hát hazahozta!és aból vágtam ki!de SSSSS! senkinek 1 szót se! ás kifényesitettem mint a második képen látszik,ott próbáltam a heggesztést menyire fog jó sikerülni!a 3dik képen,ott azon a csövön hajlitottam meg szép kerekre és aztán levágtam a darabot!
azzal az előzi gumiddal igazán jó néyhetett ki,de emez se rosz.birod nyugottan nyári utakon hajtani! csak akor poros lesz!
Én ma bütyköltem,és megcsinlátam aluminiumból a kipuff végét! elég jó sikerült!megjalitottam és CO val lassan össze sikrült heggesztenem!
Na én elköszönök máról, jó éjt nektek!
Te milyen áron veszed?
majd mindjárt rakok fel én is képeket az enyémről,aszem multkor lefotóztam!