Hát Hornet lenne,de még nem sietek semmivel!meglehet el se adom mert akor nem lesz ki h segitsen itt nekem! de ha váltok motrot akor is ezen a CB-1 topikon maradok!
Laci,ez a mintás gumi van 150 szélességebn is ,ugyh olyan kellene majd hátra! de bizti nem jó a tulajdonságjuk az esőben,mert ezek sport gumik!Tamás a te hátsó gumid az bizti jó tapad esőben is!
Valamit variál a szivaccsal is de a formája marad, az az igazság rá bíztam teljesen mert nem igazán tudtam mit is szeretnék ami nem is hivalkodó, de másabb is egy kicsit mint a gyári.
Láttam már több munkáját is és eddig mind tetszett kivétel nélkül, majd meglátjuk mit hoz ki belőle.
Átalakitás vagy ujrahuzás?az enyémet tavaly én huztam át nem egy bonyolult dolog volt de félnap azért elment rá.leközelebb ha ulrahuzom akor megprobálok szerezni szinezetlen bőrt és tetoválok rá valamit ezt egy autoépitő müsorban látam és nagyon tetszet.
Sziasztok Cimborák!
ma gurultam vele 1 kicsit,nagyon jó mutatkozik!báris nem ugrál mint az előzi mert az ugy is volt elkova! kanyarokba mostmár merészebben dölögettem,meg jobban be is lehet vele feküdni,csak a hátsó akart néha boszankodni!keresi az is az ujjat! de még a nyarat lehajtom vele,vagy majd a következő gazdája vesz rá másikat! mert unokatesóm aki itt van közelben ilyet akart venni mikor én oda volta a badit 400 é!és mondta h gyüjti a pénzt h megvehesse tőllem!de még majd átgondolom!
na a Gumi jó,csak minha jobban akar csuszkálni a fehér csikokon az utakon,meg ha belefékezek nemakar leblokkolni,hanem tapad az aszfaltra és csikorog! az a jó!
ami a vidit illeti ép azért raktam is fel h hány okos fog beleszólni...hisz még én se tudom h jó e csináltuk v nem!
Most tűkön űlök, mert ha minden jól megy még ma megkapom az űlésemet. Andor cimborámnál van és új huzatot kap, ráadásúl még csak a tervrajzot láttam ami ő készített és már az nagyon jól nézett ki. Ha nem lesz túl késő és elhozza még ma, akkor rakok fel fotókat.
Na az hogy nemköszönek ezen én már régen tuléptem mert erre felénk mindig is tahok voltak a nagymotorosoknak nevezet emberek,én eddig amikor a turboval keztek el buzerálni akor gondoltam arra hogy fel se nézek ide többet de aztán miattatok megondoltam magam,mert nemminden motoros bunko csak egyesek.
Ezt pontosan én sem tudom de itt körűl tippelem én is mert valahol 7000körűl van az átmenet mikor kezdenek láthatóan emelkedni a súberek is és akkor már nem elég az alapfúvókán beáramló benya.
Volt egy Kawás vidi régebben mikor szűrő nélkűl tiltatták a motort és látszottak a suberek, ott is valahol félgáz körűl emelkedtek láthatóan a súberek. Úgy emlékszem 250-es Kawa volt az pedig többet forog mint a CB, de így is látszott a lépcső ahogy benyit a membrán.
Szinkronteszter kalapácsnak, legalább röhögtem egy jót.
Ez úgy működik, hogy valaki hall valakitől valamit ez után már tud mindent, majd elolvas egy másik okosságot és rögtön tudja a tutit.
Legalább írná oda, hogy pl. egy szinkronizálásnál mi miért van és mik a folyamatok, de nem, csak az ilyen duma hogy, "fos az egész", meg "csinálod a motorszerelőknek a munkát"
Hát hogyne baszná fel az agyam.
Ami meg a legjobb, he ezekkel szembeszállsz, legközelebb megtalálják a vididet és nyomják rá az 1-es osztályzatokat.
Minél többet fórumozok meg vidi hozzászólásokat olvasok, egyre jobban hányingerem van a motoros összetartástól. Nem egyszer határon voltam, hogy törlöm magam és csak az ismerőseimmel motorozok és tartom a kapcsolatot.
Néha már köszönni sincs kedvem a szembejövő motorosoknak, főleg mikor már a harmadik megy el köszönés nélkül mellettem.
Egyre undokabbá válok én is, lehet még időben kellene lelépnem innen
Szia Laci látom teis boszankodtál a szinkronos videokomentér nem akartam megint irni a tahokámnak hogy tán az sv 650 állitot szinkront mert az még mindig kettővel kevesebb henger mint a milyénk és annak a szinkronbeálitását még elrontani sem lehet arol meg neis beszéljun hogy azt irta hogy volt már a kezében szinkronteszter és nem félt használni, minek tán kalapácsnak na az ilyen okostojások miatt nemteszek fel videot mert már jopár fajta motort szinkronizáltam és mindegyiket más fordulaton ,és mind jo volt utána sőt az egyiket le is elenőriztük szervizbe a kiváncsiság és az ora pontosága miatt.ugyhogy engem nagyon iritálnak az ijen okostojások amikor fogalmuk sincs milyen fordulaton volt Albert motorja hangbol meg nem is tudnák megálapitani ,főleg hogy 1 és 2 hengeres motorjuk van.
Hű de jó a mintája! Jó gumi lesz az szerintem, lehet a következő nekem is az lesz, ha legalább azt tudja amit a mostani Heidenau elől akkor nem lesz baj.
Tudnál egy linket mutatni honnan vetted?
A hátsóval együtt vetted, vagy az még később lesz, jól emlékszem ebbe a fajtába van 150-es ugyenezzel a mintával?
Na Sziasztok!
megérkezett ma az uj gumi előre,mindjárt fel is szereltük!
sokkal más mint az előzi,báris csak anyit hajtottam vele h Ujvidékről hazajöttem vele!Próbáltam h emeli i elsőre h meg e akar csuszni,és nemakar megcsuszni,gondolom h leblokkol,csak hallani h csikorog!
itt 1 pár kép az öregről ah megvolt repedezve és az uj Heidenau K68 as!
A szelepeknek hidegen is kéne kalapálni, mert ezeknél a vézérbütykös motoroknál melegen csökken a hézag, tehát úgy kellene halkulnia a szelephangnak ahogy melegszik a motor.
A himbás motorok hézagja nő a melegedéssel egyenes arányban.
Már említettem az olajszivattyú meghajtó láncot, lehet az nyult meg és az csörög mert a forró olaj már kevésbé csillapítja a zörejeket, de hidegen lehet mivel sűrűbb az olaj ezért nem hallod a hangot.
Ne szedd szét a hengerfejet újra, mert emlékszem ott (egy kivételével ami cseréltél) nem voltak dúrva hézagok.
A kuplung felől nézzetek szét, olajat le kell engedni egy tiszta edénybe, hogy ne menjen kárba.
Nézd át a manuált előtte, hogy az olajszivattyú lánchoz hozzá lehet e férni ha a deknit leveszitek.
A kuplung kosár nyomórugóit és magát a kosarat is nézzétek át tüzetesen nincs e lötyögés valahol.
Kisebb meló mint újra szétszedni a szelepvezérlést.
Szia Laci & Tamás!
hát énbennem is átfordult minden,h h is kellene minden! végül ma rákapcsoltam ujra az olajos szinkron gépezetemet,és állitottam 1 picit rajta,meg piszkáltam a pilot csavarokat!majd vasárnap ha szép idő lesz megindulunk 1 kisseb turára akor majd viszek magamal 1 csavarhuzót és majd állitgatom tovább,ha szarakszik!
Rájöttem ma a benzinpumpa h mükszik,h néha néha húzgálja a benzint!mert ahogy 1 kánából huztam a benzint,és ahogy a levegőben volt,látszódott h mikor rántsa meg... ugy kb.mindnen 7-8másodpercben,ránt 1et!
Tegnap mikor mociztam,picim megcsupáltam 14ezerig is,és másodszor már nem akarta a 13át se venni,ugy durrogott! megijedtem h mi baja lehet!meg már a szelep csörgés továbbra is jelen...
Jövő héten rászánok 1 napot mikor szétdobju ka barátommal,és tisztázom a szelephézakokat,de mindet...nemérdekel menyibe jön ki,de igy nem maradhat...ha már elakarok utazni magyarba is vele akor legyen a perfekt állapotban...
SZiasztok belegondoltok szerintem mindegy hogy mekora fordulaton álitod a szinkron, amig nemnyit a suber mert minden fordulaton egyformának kell lennie, nem?
Fúú most olvastam újra a vidid utolsó három kommentjét.
Való igaz, hogy alapjáraton kell szinkronozni, de ha alsó tartományban nem elég érzékeny a mérőműszer lehet licsit emelni a fordulaton mert mikor vissza engeded a gázt a mutatók eséséből látható az egyforma szinkron. Ti többször is visszaengedtétek a gázt és a végét se láthattuk a vidinek, ráadásúl a mocid baja is megszünt. Mivel telefonos, a hang is torzít és a kipuf is hangos ezért becsapós a valós fordulatszám. De ezt amúgy normálisan is lehet közölni de ezek...
Őszinte leszek Albert, ezeknek fingjuk sincs, hogy ki vagy és nem is érdeklik. Az elején a tájszólás miatt gondoltak amit gondoltak.
Saját példám hozom fel, én is tájszólással beszélek mert bihari vagyok és találkoztam már olyan emberrel hogy az első mondatom után éreztem hogy lenéző és fölényes velem. Aztán mikor valamiben állást kellet foglalni már nem volt fölényes mert rájött hogy nem az vagyok mint akinek gondolt.
Az egyik ezt írta: "szinkront csak alapjáraton végzik mert ott funkcionál" na ez egy hülyeség !
A szinkronnal a pillangószerlepek nyitási szögét állítják, ezeknek kutya kötelességük fordulaton is és alapjáraton is egyformának lenni. Tehát olyan nincs hogy alapjáraton jó a szinkron és fordulatra elmegy. Vagy, hogy csak alapjáraton funkcionál.
Mindaddig míg a gumimembrános súberek be nem lépnek a folyamatba addig a karbiknak egyenlő légmennyiségre van szügségük a tökéletes szinkron érdekében.
Nem csináltatok rosszúl semmit, csak egy "okos" beírt amit meglátott másik kettő és elindult a hülyeség áradat.
Az unokatesód tudja mit miért csinált, a műszerek lehet nem a legérzékenyebbek és jobb lett volna ha kicsi fordulaton is jobban kitérnek, de ami van azzal kell megoldást keresni, én átláttam miért emeltetek a fordulaton és láttam, hogy egyenlően csökkent a vákum mikor visszaengedtétek a gázt ezért nem is okoskodtam ezen.
Nyugodj meg, a rosszindulatot sok esetben a butaság szűli
Laci,ez a mintás gumi van 150 szélességebn is ,ugyh olyan kellene majd hátra! de bizti nem jó a tulajdonságjuk az esőben,mert ezek sport gumik!Tamás a te hátsó gumid az bizti jó tapad esőben is!