Én szétszedném,mert a főtengelycsapágyban maradhattak törmelék darabok.Amugy benzinnel nem valami szerencsés kimosni,mert kiszárad az egész.Brigéciol már jobb lett volna.Nem éri meg,hogy a törmelék összecsessze az új dugót...
Sziasztok! Ma hoztam el az újhengert, dugó, stb... Eredeti gyári (60e-ért) Kérdés: A régi dugó törmelékét a forgattyús házból kimostam benzinnel és kifújtam 6báros levegővel. A kereskedő azt mondta mindenféleképpen húzzam szét a blokkot és úgy takarítsam ki és szereljem össze az új alkatrészekkel. Szerintetek bontsam szét a blokkot? ha nem muszály nem szeretném.
és a csiszoló papirt azt mie teted hogy meglegyen a sík dolog is?
amúgy mivel egyenesen áll benne a gyertya ezért esztergán is le lehet szedni, én azzal szoktam.
vettem 2 négyzet méter smirglit,durvább,kozepes finomabb végul vizessel tukorre és DAVAJ négy ora smirglizés,de megéri,a munka idejét orákban visszaadja loerokben.1,1mm lett leszedve eddig,de még nem végleges.
a SUZUKI-m ala motocross változatban
A tietek mennyi alatt van 100-on?
Szerintem a henger állapotát amit a hangjárol is meg tudod mondani hogy milyen ha nagyon csörög akkor az szar(egy kicsit amúgy is csörög) meg ha nem indul hidegben. Az enyém nem indult de lecseréltem a hengert és mostmár akármilyen hidegben beindul igaz mióta megvan max. -10C volt. Sok sikert a vásárláshoz. Ha meg van majd ragd fel.
Sziasztok régóta nézegetem ezt az oldalt de csak most regisztráltam. Most szeretnék beszerválni én is egy 125-ös Nsr-t nem tom h mire figyeljek majd oda a vásárlásnál meg ienek. Ha tudtok segíteni jó lenne. köcce
Kösz!Nem ide vágó téma,de nem tudom kihagyni,hogy le ne irjam,amikor beleszerelmesedtem leendő paripámba,nem volt elég lém rá .Aztán jött valaki,hogy van 1 meló:aratásnál kombájnszervizszolgálat a jászságban.Nem volt könnyű,főleg,hogy ilyen szörnyeket még közelről nem is láttam,de meglett a MOCIM!
Nekem mikor a Simsonsom volt azon én égettem ki a kipuffot 2x is!
Az NSR-nél nem tudom hogy kellene ,de azt csak szétszedtem annyira amenyire tudtam azt ilyen gázos lángszóróbiszbsszal elztem benne a dzsuvát égetni és egy idő itán az a retek magától kiégett belőle utánna a vastag kormot csak ki kellet belőle takarítani!
Szereztem 1 benzines forrasztólámpát ami állitólag alkalmas kipufogó kiégetésére,és b.ssza az agyam,hogy ki kéne égetni.Nincs bajom vele,csak tél van és kinlódok. k..ván félek is,hogy elb.szom,csináltatok ilyet,vagy láttátok már,hogy megy?Azt hiszem a robogón begyakorlom,őrá úgyis ráfér ez a kis műtét csak nem robban fel a cső!
NA hellosztok!!
megvettem a vertex dugót..21000Ft
a hengerem nem sérült amúgy csak nagyon kicsi karcok voltak bvenne de felpolírozták..az szinte semmi szóval megvettem bele a B-s túlméretet ami 0.01mm el nagyobb...véleményem még nincs a motoorról mert hideg van és ma mentem vele össz-vissz 8 km-t.De egy valamit elrontottam...kicseréltem a tömítéseket a dugót ,csapszeget....de a tűgörgőt nem:S és most ez idegesít hogy jó a motor de ciripel..nem csörög hanem olyan mintha csapszeges lenne pedig az új..szóval a tűgörgő lehet.nem?? vélemény??
Köszi előre is a segítségeteket. Mike
Minden cuccal sok képpel stb.
de van 250 ts is,az szerintem tiszta mas mint az rmx.
a TS az hardenduro,az RMX meg motocross vilanyokkal.
viszont a tsr 200 at váltotta a rmx 250.
ugyanadig gyártották a 200 ast mint a 125-öst
csak az nem került be európába, mert amcsi piacra gyártották.
a 200-ast asszem 86-ig gyartották.
a TS hengerfeje le van szedve 1,7 mm -el
nem ismerted fel a kawa hengerfejet?
amúgy a tsr200 al mentél már?
hogy milyen mert nekem még nem volt szerncsém hozzá.
az az én saját házi tuning titkom hogy mivel csinálom,de 101%-ra egyenes
amúgy mivel egyenesen áll benne a gyertya ezért esztergán is le lehet szedni, én azzal szoktam.
a SUZUKI-m ala motocross változatban
mit szoltok a kawa hengerfejehez?tegnap hangoltam -meg kuuuuuuuuuuuuuuuuuuurva sokat csiszoltam
Szerintem a henger állapotát amit a hangjárol is meg tudod mondani hogy milyen ha nagyon csörög akkor az szar(egy kicsit amúgy is csörög) meg ha nem indul hidegben. Az enyém nem indult de lecseréltem a hengert és mostmár akármilyen hidegben beindul igaz mióta megvan max. -10C volt. Sok sikert a vásárláshoz. Ha meg van majd ragd fel.
Az NSR-nél nem tudom hogy kellene ,de azt csak szétszedtem annyira amenyire tudtam azt ilyen gázos lángszóróbiszbsszal elztem benne a dzsuvát égetni és egy idő itán az a retek magától kiégett belőle utánna a vastag kormot csak ki kellet belőle takarítani!
megvettem a vertex dugót..21000Ft
a hengerem nem sérült amúgy csak nagyon kicsi karcok voltak bvenne de felpolírozták..az szinte semmi szóval megvettem bele a B-s túlméretet ami 0.01mm el nagyobb...véleményem még nincs a motoorról mert hideg van és ma mentem vele össz-vissz 8 km-t.De egy valamit elrontottam...kicseréltem a tömítéseket a dugót ,csapszeget....de a tűgörgőt nem:S és most ez idegesít hogy jó a motor de ciripel..nem csörög hanem olyan mintha csapszeges lenne pedig az új..szóval a tűgörgő lehet.nem?? vélemény??