A dobra visszatérve, én is nézegettem már, egy jobbacska dob 50 körül indul, ami új. Értem alatta, vmi márkás, de használtan, szerintem olcsóbban hozzá tudsz jutni.
Úgy látszik, már mának is szemetszúrt, s nem csak nekem...
Talán mert túl puritánra sikekeredett nem, közérthetően, túl egyszerű, egy hagyományos végy, egy elkeskenyedő. Nincs vele semmi baj, csak hát véleményem serint a hátulját kicsit összedobták a tervezők...
Valaki írja le legyen szíves mi a baj a mito hátuljával. Mert sokan mondják ezt de senki nem böki ki hogy mi vele a baj. Szerintem szép az egész motor. A hátuljával együtt
Még nem volt baja. De nekem az a véleményem ha egy motor normálisan van használva meg rendszeresen karban van tartva akkor az tökéletesen fog mindig működni még ha RS akkor is.
A mito sem "rossz dolog" , de véleményem szerint a külsőn lehetett volna még javítani, igaz koppintották a ducati lápákat, de a fara ?
Itt most én nem akarok fikázni semmilyen más márkát, s csak a Hondát, meg a Hondát, mivel ez ízlések és pofonok. Természetesen mindegyik motornak vannak hibái... De az első benyomás sokat számít...
Jajajaja!
Vagy ott van pl a Mito is, ami már jobb mint az RS, talán mert tovább bírja, de az sem kéne, mert az én az NSR a központ. Kb már 3 éve spécizgettem, nézegettem a motorokat, mielőtt a Honda mellett döntöttem, hogy mit vegyek, de a macskalápás külső és a rendkikül stabil és jó futómű, meg a többi jó tulajdonság belopta magát a szívembe. Lehet, hogy nem az egyik leggyorsabb gép, de mindenkinek csak ajánlani tudom, hisz kezesbárányként tud viselkedni, ha természetesen jó kezekbe kerül.
Talán mert túl puritánra sikekeredett nem, közérthetően, túl egyszerű, egy hagyományos végy, egy elkeskenyedő. Nincs vele semmi baj, csak hát véleményem serint a hátulját kicsit összedobták a tervezők...
Itt most én nem akarok fikázni semmilyen más márkát, s csak a Hondát, meg a Hondát, mivel ez ízlések és pofonok. Természetesen mindegyik motornak vannak hibái... De az első benyomás sokat számít...
Volt már baja?
Vagy ott van pl a Mito is, ami már jobb mint az RS, talán mert tovább bírja, de az sem kéne, mert az én az NSR a központ. Kb már 3 éve spécizgettem, nézegettem a motorokat, mielőtt a Honda mellett döntöttem, hogy mit vegyek, de a macskalápás külső és a rendkikül stabil és jó futómű, meg a többi jó tulajdonság belopta magát a szívembe. Lehet, hogy nem az egyik leggyorsabb gép, de mindenkinek csak ajánlani tudom, hisz kezesbárányként tud viselkedni, ha természetesen jó kezekbe kerül.