Sziasztok ! Nagyon tetszik ez a 125 ös gép ! Főleg az a 2003 as fekete ! Na az nekem nagyon bejön ! Következő motoromnak szeretnék egy ilyet de most egyenlőre még se pénz se jogsi ugyhogy egyenlőre csak gyönyörködöm bennük ! TUDNA VALAKI BETENNI NEKEM EGY NSR VIDEÓT VAGY EGY NSR HANGOT ? AZT NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM !
BlackLabel-t tudnám javasolni
Megbeszéltem vele hogy idén valamikor deszkázunk egyet de úgy eltünt hogy nem lett a dologból semmi
BlackLabel egyébként Tati mostmár nagy kisfia, szóval rajta keresztül talán el lehet érni.
Hát nekem van egy ismerősöm, akinek cbr125-je van, igaz nem V-lado dob van rajta, hanem RAPTOR és a hangja nekem a DRZ-400-ashoz asonlít. csak "halkabb" verzióban
Jobb a hangja a Vlado dobbal, ez tény és való. Így most V2-es szerű, de azért hallani, hogy nem egy 600-as blokk nyugszik a kipuff rendszer másik végén. De tény, hogy jobb mint a gyári!! De azért nem lefikázni a 2T hangját!! Szerintem az enyémnek igen is jó hangaj van, bár nem alapjáraton, és alacsonyfordulaton, de ha az ember úgy használja a gépet mint egy sportmotort (amire tervezték), akkor a hangélmény se rossz. Bizonyíték rá, hogy egy Kawa636-os srác (a fórumos Csaszii) látott engem elszáguldani egy alkalommal a szentendrein és odáig volt meg vissza, hogy milyen szép nagy hangja volt.
hátha segytek vele, leírom a kettő előnyeit hátrányait:
2T: előnye, hogy azonos hengerűrtartalom mellett sokkal több erőt képes a motor kifejteni, ergó teljesítménye 2T-nek nagyobb. Ezen kívűl előnye az egyszerűségében rejlik, hiszen 2 ütemmel kevesebb munkafolyamata van a motornak. Viszont forgás közben az alkatrészeket állandóan kenni kell, ami 2ütemű bloknál folyamatos olajhasználatot jelent, tehát a 4Thez képest úgymond zabálja. Plusz az üzemanyaghasználata is jelentősebb! És ezen kívűl, ha az olaj adagolást ha nem vmi elektronika vezérli, szóval ha nem optimális a különböző gázállapotoknál és sebességeknél a kenőanyag mennyisége, akkor az azt eredményezi, hogy a kipufugó dobban lerakódik az olaj, ami persze kiég onnan, nem okoz gondot, viszont olyankor füstöl de nagyon! Lényegm hogy verseny és sportcélokra egyértelműen a 2T a jobb, mert erősebb, viszont gazdaságosság, és környezetkímélet szempontjából 4T
4T: gyengébb sajnos a blokkja, viszont sokkal kevesebbet fogyaszt, az olaj nem fogy el belőle, hanem csak elhasználódik, általában pillangó-szelepvezérelt (és persze nem csak egy), ami lineáris és optimális telesítményleadást eredményez, környezetkímélőbb, lényegesen könnyebben kezelhető, hiszen 4T-nél értelmet kap a motorfék (2T blokknak nem tesz jót, így sokkal többet kell gépészkedni a kuplunggal).
Kisköbcentinél a gyártók még elvétve 2T motorokat alkalmaznak, hiszen sokkal erősebbek, így keresettebbek is, viszont nagyköbcentinél (400
Nem a gyári kipuffra gondolok, mert azzal lószar a hangja (bár egy 2T-ésnél még így is jobb) sport-dobbal nagyon komoly hangja van Tegnap elindultam a Csiki-Bege parkolójából és két autónak bekapcsolt a riasztója nagyon mély és erős hangja van nyitott csővel. De tavasszal ha a DennyM-mel találkozol akkor velem is találkozhatsz és meghallgathatod ha gondolod.
Futott km: 30956
2000-es forgalombahelyezésű, macskalámpás (már az újfajta), jó állapotú NSR 125R RAIDEN, ARROW sportkipufogóval, 11KW-os papírokkal ELADÓÓÓÓÓ
Érd.:20 / 571-9248 vagy e-mail: sgabor125@freemail.hu
Neki Kawa Z1000-ese van
Megbeszéltem vele hogy idén valamikor deszkázunk egyet de úgy eltünt hogy nem lett a dologból semmi
BlackLabel egyébként Tati mostmár nagy kisfia, szóval rajta keresztül talán el lehet érni.
2T: előnye, hogy azonos hengerűrtartalom mellett sokkal több erőt képes a motor kifejteni, ergó teljesítménye 2T-nek nagyobb. Ezen kívűl előnye az egyszerűségében rejlik, hiszen 2 ütemmel kevesebb munkafolyamata van a motornak. Viszont forgás közben az alkatrészeket állandóan kenni kell, ami 2ütemű bloknál folyamatos olajhasználatot jelent, tehát a 4Thez képest úgymond zabálja. Plusz az üzemanyaghasználata is jelentősebb! És ezen kívűl, ha az olaj adagolást ha nem vmi elektronika vezérli, szóval ha nem optimális a különböző gázállapotoknál és sebességeknél a kenőanyag mennyisége, akkor az azt eredményezi, hogy a kipufugó dobban lerakódik az olaj, ami persze kiég onnan, nem okoz gondot, viszont olyankor füstöl de nagyon! Lényegm hogy verseny és sportcélokra egyértelműen a 2T a jobb, mert erősebb, viszont gazdaságosság, és környezetkímélet szempontjából 4T
4T: gyengébb sajnos a blokkja, viszont sokkal kevesebbet fogyaszt, az olaj nem fogy el belőle, hanem csak elhasználódik, általában pillangó-szelepvezérelt (és persze nem csak egy), ami lineáris és optimális telesítményleadást eredményez, környezetkímélőbb, lényegesen könnyebben kezelhető, hiszen 4T-nél értelmet kap a motorfék (2T blokknak nem tesz jót, így sokkal többet kell gépészkedni a kuplunggal).
Kisköbcentinél a gyártók még elvétve 2T motorokat alkalmaznak, hiszen sokkal erősebbek, így keresettebbek is, viszont nagyköbcentinél (400