Az NSR-t is gyártották olaszországban I-vel kezdődik a vázszáma,nem tudom mi másabb még,bármi is,én akkor is szeretem,csak már jönne a jó idő!Meg valami motorostalálkozó!
És mi baja lett a dugónak??A Wertex,Polini,vagy az Asso-Werke pl egy nagyon jo cucc..Szerintem semmi köze a dugó származási helyének a motoréhoz..Vagy mondjuk Apriliába ne tegyünk Proxot????
Hát az igazat megvallva NSAlexR, nem tom most mi van
Az is lehet, hogy nem a powerrel kéne mókulnom, hisz 130ig primán nyit 7000től egészen 11000-12000ig szinte minden sebességfokozatban 4.ig, csak 130tól kezd gyengülni 5.ben, s 140 fölé csúszik egy kicsit 5.ben, s ott megáll...
Hali CiliG!A powerrel jutottál valamire?Nekem meg volt cserélve a szervón a két bowden,elég furcsán ment,sokat agyaltam mire rájöttem a müködésére,gyujtást ráad,bezár,beindul-kinyit,3000-nél bezár,7000-nél fokozatosan kinyit,igy most Előtte:képzeled?
Én 30-ért vettem bele dugót Malossit 30-ért hüvelyezték,fájt!!!Most a nagy hülye malomkerék hátsó gumit akarom lecserélni,jobb lesz,de sajnálom mert szinte új.
Tényleg szép lett a mocid! Motoroztál, irigyellek... Az én mocim még a téli álma kellős közepén van, de már nagyon hiányzik, hogy mehessek vele egy kört...
Nem is tom, mikor fogom elővenni, talán ha minél előbb beköszönt a tavasz, de sajna még január van, s ez az időszak a motorosok rémálma... Persze ha nem olyan a motorod, hogy Nonstopba told vele, pl enduro.
2-3 napja vagyok regelve az oldalon.és máris kérdésem lenne:
az van hogy van egy 91-es -Honda NSR125F-em.
ma megadta magát a dugo.az lenne a kérdésem hogy milyen dugot vegyek bele..kinek mi a tapasztalata aki már cserélt benne?! meg hogy lehet csináltatni is pl pesten 11000-ér.kinek volt ilyene és milyen...
előre is köszi
Aki tud írjon a tunneri@freemail.hu címre. Ha tudsz küldj képet is
Lenne egy kérdésem :mennyi olajat kell önteni a blokkba ?
és van homokfújós is és tök olcsón dolgoznak.
Az is lehet, hogy nem a powerrel kéne mókulnom, hisz 130ig primán nyit 7000től egészen 11000-12000ig szinte minden sebességfokozatban 4.ig, csak 130tól kezd gyengülni 5.ben, s 140 fölé csúszik egy kicsit 5.ben, s ott megáll...
Szóval nagy a tanácstalanság.
ugyanúgy a VERTEX a haverom HUSKY-jába WRE 125 SUPERMOTO 3 honapot bírt ki a dugattyú aszem 1000 vagy 1200 km-et.
bomba gép volt,nem vot ellen fele.
Tényleg szép lett a mocid! Motoroztál, irigyellek... Az én mocim még a téli álma kellős közepén van, de már nagyon hiányzik, hogy mehessek vele egy kört...
Nem is tom, mikor fogom elővenni, talán ha minél előbb beköszönt a tavasz, de sajna még január van, s ez az időszak a motorosok rémálma... Persze ha nem olyan a motorod, hogy Nonstopba told vele, pl enduro.
2-3 napja vagyok regelve az oldalon.és máris kérdésem lenne:
az van hogy van egy 91-es -Honda NSR125F-em.
ma megadta magát a dugo.az lenne a kérdésem hogy milyen dugot vegyek bele..kinek mi a tapasztalata aki már cserélt benne?! meg hogy lehet csináltatni is pl pesten 11000-ér.kinek volt ilyene és milyen...
előre is köszi