Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rá kell legyen írva a fedélre,vagy fémjelezve,vagy egy matrica jelzi.De ha jol emléxem,akkor 7,5dl kell bele
nem tudtok eladó 125-ös honda nsr-t 150.000ft.ig
Aki tud írjon a tunneri@freemail.hu címre. Ha tudsz küldj képet is
hy!
Lenne egy kérdésem :mennyi olajat kell önteni a blokkba ?
Szeva Toy!A 125-ben olvastam,hogy 150-t mentél,mit gyógyitottál a vason?
Én is most gyúrok rá,nekem hátsó kell.25-30 között vannak.
Nem tudja valaki hogy mennyi rá egy első gumi(Pirelli Mt75) de más is jó meg egy 130-as hátsó?
százhalombattán is szintereznek PORSTATT
és van homokfújós is és tök olcsón dolgoznak.
már hogy ablokkot hozzák japánból
A motort azt japánból hozzák, és az olaszok csak összesezrelik, meg rárakják az apróságokat!
Az NSR-t is gyártották olaszországban I-vel kezdődik a vázszáma,nem tudom mi másabb még,bármi is,én akkor is szeretem,csak már jönne a jó idő!Meg valami motorostalálkozó!
A 125-ös NSR-t az olaszok szerelik össze.Mogyoródon szintereznek(Ten-Line kft.)
Hol tudnak szintereznek?
Javítsatok ki ha tévedek, de tudtommal az NSR-be is olasz blokk van, nem?
És mi baja lett a dugónak??A Wertex,Polini,vagy az Asso-Werke pl egy nagyon jo cucc..Szerintem semmi köze a dugó származási helyének a motoréhoz..Vagy mondjuk Apriliába ne tegyünk Proxot????
Hát az igazat megvallva NSAlexR, nem tom most mi van
Az is lehet, hogy nem a powerrel kéne mókulnom, hisz 130ig primán nyit 7000től egészen 11000-12000ig szinte minden sebességfokozatban 4.ig, csak 130tól kezd gyengülni 5.ben, s 140 fölé csúszik egy kicsit 5.ben, s ott megáll...

Szóval nagy a tanácstalanság.
Hali CiliG!A powerrel jutottál valamire?Nekem meg volt cserélve a szervón a két bowden,elég furcsán ment,sokat agyaltam mire rájöttem a müködésére,gyujtást ráad,bezár,beindul-kinyit,3000-nél bezár,7000-nél fokozatosan kinyit,igy most Előtte:képzeled?
olasz cuccot nevegyetek bele,japánba csak is japánt esetleg USA-t = WISECO

ugyanúgy a VERTEX a haverom HUSKY-jába WRE 125 SUPERMOTO 3 honapot bírt ki a dugattyú aszem 1000 vagy 1200 km-et.
Én 30-ért vettem bele dugót Malossit 30-ért hüvelyezték,fájt!!!Most a nagy hülye malomkerék hátsó gumit akarom lecserélni,jobb lesz,de sajnálom mert szinte új.
tegyél bele honda cr 125-bol dugattyút+csináltass rá nicasilt.havernak úgy volt.
bomba gép volt,nem vot ellen fele.
Üdv NSAlexR!

Tényleg szép lett a mocid! Motoroztál, irigyellek... Az én mocim még a téli álma kellős közepén van, de már nagyon hiányzik, hogy mehessek vele egy kört...

Nem is tom, mikor fogom elővenni, talán ha minél előbb beköszönt a tavasz, de sajna még január van, s ez az időszak a motorosok rémálma... Persze ha nem olyan a motorod, hogy Nonstopba told vele, pl enduro.
Jó lett a mocim ma 150-et mentem vele!!!!
Csumi!!

2-3 napja vagyok regelve az oldalon.és máris kérdésem lenne:
az van hogy van egy 91-es -Honda NSR125F-em.
ma megadta magát a dugo.az lenne a kérdésem hogy milyen dugot vegyek bele..kinek mi a tapasztalata aki már cserélt benne?! meg hogy lehet csináltatni is pl pesten 11000-ér.kinek volt ilyene és milyen...
előre is köszi
Kösz!Sokat melóztam Rajta!A Tiédbe is bele tudnék szeretni!
vaze, nagyon szép a mocid.... Talán a legjobban eltalált festés amit eddig láttam...
Sziasztok!Motoroztam 1et,és jó volt de nagyon!Most lett netünk,sokat olvasgattam,amit irtatok,nagyon tetszik!Utólag is Buék minden Motorosnak!