még 1 dolog lehetséges a power-el kapcsolatban : az, hogy 180° - al elforditod. Nekem ez volt a fojtás. Előtte 110 volt a vége, ahogy megforditottam, rögtön felkapott 165-ig. Igaz, Yamaha, de az nem mérvadó.
Köszi szépen az ábrát.
Ahogy vizsgálgattam, a 2 vezeték végén lehet állítani rajta, nagyon máshol az alkatrészekből mást nagyon nem tudom kiszedni, hogy lehetne állítani rajta.
Könnyen elképzelhető, hogy a powerrel van vmi, mivel addig mint mondom, nagyon jól megy. Másra nem tok gondolni, azzal megpróbálok majd vmit bütykölni, ha kijön a jó idő majd tavasszal, mert így sajna nem tom kipróbálni, hogy megy...
Ha vki már bütykölt ilyet, dobjon már vmi büzit...
Érdekelne feltétlen!!! Csak az a baj, hogy nem tudom hova rakni. :-(
Nekem internet is csak a suliból van. Freemailen meg szerintem csak 35Mega fér el. Na mindegy majd megbeszéljük valimlyen úton-módon.
Nekem meg 2002-es EVO-m. És? Mindenkinek a saját barátnője a legszebb/legjobb, még ha mások azt is mondják nem olyan gyönyörű?! De ok hogy jó az NSR, nem is arrol volt szó, hogy rosz csak én azt mondtam nem lehet egy lapon említeni egy RS125-tel meg egy EVO-val, sem futóműve sem teljesítménye. Egyébként én úgy tudom, hogy nem japán az NSR125-sem. Csak a 250-es. Az mondjuk igaz, hogy míg az RS megeszik 2/3 dugót addig az NSR csak 1-et, dehát valamit valamiért. És ha megvan becsülve és mindent megkap amire szüksége van akkor legyen az aprilia vagy cagiva megbízható problémamentes élvezetes motorzást nyújt bármelyik. Egyébként szép a motorod ebben a színben tetszik. Nálunk Kecskeméten vagy Fülöpházán volt egy srácnak de az olyan volt mint a Karasy-é. Ez a szín tetszik az F3-as CBR-en is.
A gépkönyv egy angol nyelvű teljes leírás szerviz adatokkal elektromos rajzokkal képekkel.A fájl egy tömörített 63Mb-os word doc. (222oldalas) Én ki nyomtattam. A cím: htttp://carfiche.com A bikes menü pontban több motor leírása is meg van Hello mike
Ezen én is már gondolkodtam, már pár sorral előttetek én is felvetettem, hátha tud vki vmi ötletet adni, ugyanis 140. szépen gyorsít, s mikor váltanám az 5. akkor 140 felett kicsivel megáll...
Nekem olyan ötletem merülne fel, mivel odáig úgy gyorsít, mintha nem lenne folytva, hogy szerintem a power már nem nyílok tovább, vagy azzal lehet vmi.
Mi a véleményetek? Lehet benne vmi, nem?
én nem láttam semmit a kipszi előtt, de mondom ki is cseréltük.Igen már én is csak a karbira tudok gondolni,mert azt nem igazán nézegettük.Mikor bevittem a hondába azt modták hogy a karbi nincs lefolytva,de szerintem meg se nézte a csávóka.Nem tudod hanyas karbi van a nyitott nsr-eken, az enyémen talán csak 28-as van.
kipuff csőnél nincs valamilyen szülitő gyürü?
vagy karbit néztétek már manapság már csak simán a karbival folytják visszam tegyél nagyobb fuvókát bele.
üdv. kollégák
nekem egy 2002-es nsr-em van.Minden fasza, csak egy nagy problémám van, HOGY LEHET KIVENNI A FOLYTÁST???Már legalább egy éve próbálkozom.Lecseréltük a kipszit egy tunningkipszire, kicseréltük az elektronikát,a membrán elől kivettük a szűkítést,de egyik sem segített.5.-ben megy 125-öt aztán annyi.Jó lenne ha valaki tudna segíteni.Köszi.
Sziasztok!!! Mike vagyok új a topikban. Pár hete van meg a képen látható nsr. De a régi tulaj nem jól töltötte fel a hűtővizet és haza felé megfőtt a moci. A dugó kilukadt az anyaga felkenődött a henger falára. A ha ötletetek szívesen veszem pl.vegyek új hengert, vagy lehet fúrni. Hol lehet jó alkatrészt venni jó áron. Szabolcsi vagyok. Találtam egy angol nyelvű gépkönyvet a neten. ha valakit érdekel mondom a címet.
Ahogy érzitek, de nem egy szempotja van, sem a külsőben, sem a tervezésében, ahol azért elgondolkodtató a különbség pl a mito és az NSR között.
Mondjuk a Hondásoknak nem kell koppintaniuk senkit ahhoz, hogy csináljanak egy jó motort.
még 1 dolog lehetséges a power-el kapcsolatban : az, hogy 180° - al elforditod. Nekem ez volt a fojtás. Előtte 110 volt a vége, ahogy megforditottam, rögtön felkapott 165-ig. Igaz, Yamaha, de az nem mérvadó.