Így van ott például az RS125 az lehet hogy szebb gyorsabb de nem kéne mert ez csak egy HONDA és ezt ha jól vigyázol rá nem kell hetente szervizbe húzgálni mint az RS-t
Hát ja! Amúgy a fogaskerekeken én is gondolkodtam már.
Amúgy az én véleményem is az, hogy nem a száguldás a lényeg, hanem a motorozás. Pláne az NSRnél, hisz ennél a motornál nem a sebesség a lényeg, hanem az összhang. Értem alatta, hogy egy igen kirívó külső mellé egy nagyon dinamikus jellemző is párosul. Igaz nem a leggyorsabb, de összhangban az elsők között van. Szerintem...
Ja mondjuk az elég gáz egy 125-ös motortól hogy csak 120-at tud. Ott valami probléma van. Mondjuk ha nem is mész 150-160-al mindig de azért annyit tudnia kellene bármikor.
Próbáld meg hogy hátra egy nagyobb vagyelőre egy kisebb lánckereket teszel. Azenyémnek is ez volt a baja hogy 6.-ban nem akart gyorsulni sőt még lassült.Én kicseréltema hátsó fogaskereket 35 fog volt rajta és raktam rá egy 38 fogast és mostmár megy igaz, hogy kisebb lett a végsebessége de jó lett.
Ahogy olvasgattam a fórumot, rájöttem, hogy az egyik kérdés, amit szinte mindenki firtat, hogy mennyit lehet a gépekből kihozni.
Nekem is van egy NSRem 98as, és hát max amit ki tudtam préselni belőle az 140 felett egy kicsivel, de ez is a plexi mögé hajolással... Hát nem tom mi lehet vele, ugyanis addig szépen gyorsul, jobban, mint a kolégái, de 140nél, mintha elfogyna az ereje, pedig akkor még bőven az 5.ben vagyok.
A motor papírjaiban 19kw szerepel, de nem tom. 130ig, mintha nem lenne benne folytás, után kezd gyengülni, s 140 felett egy kicsivel megáll.
Ha van vkinek ötlete megoszthatná velem.
Amúgy sérülten vettem, elég sok munkám van benne, de még csak külsőleg javítgattam rajta. S tippek után kutatok, hogy lehetne kicsit teljesítmény növelést elérni...
Az NSR csőben nincs folytás.Csak duplafalú cső,és kész.A powerszelep időzítésével,és a kicsi kompresszioviszonnyal van lefolytva.Na meg ugye 11.000 ford.után folyamatosan elveszi az előgyujtást.
Amúgy az én véleményem is az, hogy nem a száguldás a lényeg, hanem a motorozás. Pláne az NSRnél, hisz ennél a motornál nem a sebesség a lényeg, hanem az összhang. Értem alatta, hogy egy igen kirívó külső mellé egy nagyon dinamikus jellemző is párosul. Igaz nem a leggyorsabb, de összhangban az elsők között van. Szerintem...
inkább alulról löjjön ki mint állat , a magyar közlekedési kultúra és az útminőség nem a legmegfelelőbb.
toy:
nézd meg hogy milyen a hátsó dobod, ha a gyári furulyás megoldás akkor elgondolkodtató a csere, de lehet hogy amúgy is.
Ahogy olvasgattam a fórumot, rájöttem, hogy az egyik kérdés, amit szinte mindenki firtat, hogy mennyit lehet a gépekből kihozni.
Nekem is van egy NSRem 98as, és hát max amit ki tudtam préselni belőle az 140 felett egy kicsivel, de ez is a plexi mögé hajolással... Hát nem tom mi lehet vele, ugyanis addig szépen gyorsul, jobban, mint a kolégái, de 140nél, mintha elfogyna az ereje, pedig akkor még bőven az 5.ben vagyok.
A motor papírjaiban 19kw szerepel, de nem tom. 130ig, mintha nem lenne benne folytás, után kezd gyengülni, s 140 felett egy kicsivel megáll.
Ha van vkinek ötlete megoszthatná velem.
Amúgy sérülten vettem, elég sok munkám van benne, de még csak külsőleg javítgattam rajta. S tippek után kutatok, hogy lehetne kicsit teljesítmény növelést elérni...
Köszi a tippeket, és BUEK !!!
Magyon szar hogy tél van és nem tudok vele menni.
Itt van egy kép hogy hova kellene !
NSR hez nemtom,de ahogy nézem ugyan az a fékcucc van rajta!
Üdv mindenkinek!