nem én kezdtem a kötözködést normális hangnemben irtam hogy baromság a 180 al való elforgatás, és nem azt mndtam hogy hazudsz hanem azt hogy a topic nevéhez híven én a honda ról beszélek, amiben köztudott hogy nem lehet elforgatni a powert .
de én tisztelem az idősebbeket és igyekszem tanulni tőlük,
ezért én kérek elnézést és abba hagyom a kötözködést.
de ha 12-13ezret porog ott semmi baj sincs a motorral,ot vagy a lánc áttételed rovid,vagy a tengelykapcsolod nem bírja átvinni azt a hatalmas erot hogy gyorsabban menjél.
gyári NSRvégsebessége 140,ha lesunsz rajta max 155. a 30 loeros változat
elhiszem semmi problema, csak azt nem értettem hogy mire irod azt hogy hangemben irok meg fiatalosan irok??
amúgy meg nem minden motornál ellenőriz le a power mint a jamahán, meg a cagiván.
a suzuki se elenörzi a powert mikor ráadod a gyujtást, hát még a mechanikus poweresek( pl kdx, cr)
a legeygszerübb ha lekötöd a bowdent és kézzel forgatod akkor kiderül minden.
de ha télleg gond nélkül kiforog 12-13 ezerig akkor ott nem a powerrel van a gond.
esetleg megproválhatod azt hogy kiéketed a kipuffot atól baja nem lesz az 1000%.
vagy valami katalógus féleségben nézz utánna mi a gyári áttétele ezeknek a motoroknak, és nézd meg a tied hoy nem e külömbözi ik valamiben, állatalában a gyári áttétel szokott lenni az arany közép út , hogy jól gyorsul és türhető a végsebessége.
lehet hogy az előzö tulaj másképp használta és modositott az áttételen.
itt mindenki beszél,van mi igaz van ami meg emeletes okorség,mint pl az hogy YAMAHA az nem mérvado,a YAMAHA meg a HONDA meg a SUZUKI + KAWASAKI az mind japán motor,de kibaszottul kulomboznek,
a YAMAHA 360-ban forgathato igaz,elfordítod 180 fokkal elzár ha 115 -120 fokkal nyitod ki legjobban.
a HONDA+SUZUKI 20-40 fokig forgathato
a kawán hol fordítasz 180 fokot okoska?
elobb gondolkodni kéne aztán beszélni.
a HONDA 125 NSR-bol ko lehet hozni 190-et,ha gyári GRAND PRIX modelled van papirokkal,de az neked 11000 alatt fingani se fog,legjobban érzi magát 14-15 kornyékén a 42 loerojével.havernak volt.tudom mit beszélek.
a nagyobb kobcentinél HONDA POWER OFF THE DREAM az 10 emeletes picsaság,a ZX 10 vagy az 1000 GSX-R úgy szét bassza az 1000 CBR-t mind a szart.
az olasz motorok lehethogy gyorsabbak,de meddig?
egys olasz sosem fog felérni egy japán minoségnek. pl CAGIWA 180 as Elefant uj dugo szettel kb egy 80-as DT szintjén van.
lehethogy 15-20 szal gyorsabbak az NSR,RGW-nél de negyed annyit se bírnak ki.
az előbb nem is olvastam végig Kishapsi sorait teljesen.
" ya és nem hátrány ha az emberek az adatlapjukat is kitöltenéék nem csak irogatnak meg pofáznak összevisza. "
Nos, kisöreg, én már elmúltam 50, de ilyen hangnemet soha nem engedtem meg magamnak ismeretlenekkel szemben. Egyébként is, mi köze az adatlapnak a segitő szándékhoz? Nekem csak az volt a célom, és nem az, hogy bármiféle esetleges eredményekkel hivalkodjak. Azt hiszem nem is fogok eztán megszólalni.
Mint irtam is, nekem Yamahám van. Vagyis nem minden motorra ez áll. Én csak példának hoztam fel a saját tapasztalatom, hátha segit valakinek. Ha más nem, legalább apró kiindulópontnak is jó lehet. Csak jószándék volt részemről, és nem okoskodás, hidd el.
Szóval kishapsi, véleményed szerint áttételekkel kéne mókulgatnom... De akkor mások hogy tudnak többet kihozni a gépből, úgy hogy az áttételekhen nem nyúlnak...
Amúgy azzal az a gond, hogy jó gyorsulás, kis sebesség, lassú gyorsulás, nagy sebesség. Olyan kéne, hogy jó gyorsulás és nagy sebesség! Nem de?
Jah és egy légszűrő mennyit dobhat a gépen, ha már vki cserélt ilyet, az megdobhatna egy büzivel...
egy dolog biztos : ahány motor, szinte annyi féle a fojtás. Van ahol elektronika, van ahol a kipuffogó. Van ahol a porlasztótorok. Nem okoskodom, de helytelen a megállapitás, a 360° - al. Csak 2 helyzet lehet: eredeti vagy 180°-al elforditva. Egy kicsit lehet állitani a bowdenen is, de az nem számottevő. Ez persze a motoros powerre igaz. Egyébként egyszerű kipróbálni a működését: add rá a gyujtást, és ujjaddal ki tudod tapogatni, merre mozdul a szelep. Növeli e, vagy jobban nyitja a kiömlőnyilást.
a két bowdennal lehet állítani azt hogy alapból hol áljon, menyire legyen nyitva a power szelep.
amúgy semmi más álítási lehetőség nincs.
de részemről lezárva power téma
amúgy brembo menyi idős vagy hogy túl fiatalul irtam .
ya és nem hátrány ha az emberek az adatlapjukat is kitöltenéék nem csak irogatnak meg pofáznak összevisza.
brembo én nem akarok vitázni, nem érzem úgy hogy rosz hangnemben irtam volna azt amit irtam.
atistrace is megerősít benne hogy a hondanak a powerjét nem lehet 180 fokkal elforgatni , mint az ypvs-t.
az meg hogy ha el tudod pörgetni 12000 ig és odáig is jól pörög akkor meg felesleges a powerral bajlódni, mert nem ott van a gond hanem valszeg az áttételed nem a gyári .
Szerintem biztos lesznek. Mi is tervezgetünk, mint Wild Moto Boysosok a Balaton környékén. Úgyis közzé lesz majd téve, s bárki csatlakozhat majd hozzánk, hisz minél többen vagyunk, annál élvezetesebb a kirándulás.
Bovdent lehet rajta állitani.Vagy lehet még vmit?
Nekem az volt a gond hogy az egyik bovden tull laza volt és ki is volt esve a vége a helyéről és nem müködöt tőle normálissan!
Karbinál mit lehet alakítani hogy jobban menyen?(nem azért hogy megakarnám mokulni csak érdekelne)
Az angol nyelvű gépkönyvben melynek a letöltési címét megadtam szépen minden levan írva
mit-hogy. Egy biztos úgy amint a gyújtást is ezt is jelre kell állítani. a közölt rajzon ez nem látszik, de a gépkönyvben igen majd utána nézek mert még nem volt időm fordítgatni.
szia mike
Ja nem tdom hogy ti hogy vagytok vele,de szerintem 125ccm-nél az olasz motorok végsebességre jobbak mint a jappánok,mert nekem van egy sp01sem és a haverom tzr-je mellett úgy mentem el mintha szemből jöttem volna,de ez az én véleményem,amúgy nagyobb köbcentinél Honda The Power of Dreams
A tzr-en megnézted már a karbitad,mert ott is lehet fojtás,amúgy a poweron is tényleg tudsz állítani!!De nem akartam okoskodni,csak egy ötlet volt!!! Hali
Egy angol NSR-es honlapom leírnak dolgokat, hogy lehetne megkönnyíteni a gépet, s ha jól értém, akkor a karburátor előtt van egy szűkítő, ami folythat...
A honlap, igaz angolul van, de akár 180 körüli sebességet is ki lehet hozni belőle.
Csak ugye a Yamaha az YPVS szelepet használ,ami 360fokban forgatható.A Honda pedig maximum 30-35 fokot fordul.De jelek vannak hengeren,és a Power motoron is.Jelet jelre álíítasz,és kész.....
Mondjuk az egyik haverom így szedte ki a folytását a TZR jéből, de ritkán találkozok vele, s gondoltam megkérdem itt, hátha vki tud pontosabb ötletet adni, hogy mivel próbálkozzak. Amiket előre is nagyon köszönök!
Még van kb 1-2 hónapom , hogy megszedjem magamat ötletekkel, s utána ha kijön a jó idő (amit már nadon, de nadon várok), végigpróbálgatom a tanácsokat...
kishapsi
légyszi beszélj normális hangon velem. Túl öreg vagyok a Te hangnemedhez. És a másik : nem tudom milyen alapon nevezed baromságnak a véleményem, vagy a tanácsom. Pláne akkor, miután nekem ősszel igy lett kiszedve a fojtásom, és nem kitaláció a részemről.
Mondjuk én sem tom, hol lehetne 180°-al fordítani rajta, az viszont, hogy nem rendesen mozog, mert szorulhat, azt én kizárnám, mivel 130-ig úgy megy mintha golyóból lőnék ki, szóval nagyon megy, még 12000 felett is gyorsul , de 130nál elveszti az esejét, s max 140/145öt lehet kihozni belőle...
Szóval kicsit tanácstalan vagyok, hogy kellene rajta segíteni.
de én tisztelem az idősebbeket és igyekszem tanulni tőlük,
ezért én kérek elnézést és abba hagyom a kötözködést.