Na, beindult a drága! :D köszönöm a gyors segítséget! :) annyi lehetett amúgy a baja, hogy rosszul lett utoljára leállítva, és egész télen úgy állt, hogy volt még benne benzin, aztán valószínűleg bele állt... De a gyertyára csöpögtetve egy kis benzint szépen beröffent :)
Kölcsön CDI-vel is megpróbálhatod, így ha nem az a baj, akkor nem kell megvenned, nem kell pénzt kidobnod érte.
Az üzemanyagról pedig az a véleményem, hogy ha kap, akkor be is kell robbannia, mindegy, hogy mennyit kap. Azért írom ezt, mert ha a benzincsapot elzárod és befújsz a légszűrőbe hidegindítót, féktisztítót vagy benzint, akkor annak be kell robbannia.
Mi a gyújtásra gyanakszunk, mert az lehet, hogy szívja valami az aksit, de mivel bikáztuk az aksit, és szikrát is adott, tehát ugye arra gyanakodtunk, hogy vagy rosszkor kapja a szikrát, amire ugye te is írtad a gyújtást. Gondolom akkor itt a cdi vel kell valamit kezdeni ugye? Azt lehet javítani esetleg vagy újat kéne venni ha azzal van a gond? Meg még egy új ötletünk van, hogy benzit kap, de lehet, hogy nem eleget. Esetleg jó ötlet lehet a benzin vezetékét végig nézni, esetleg kitisztítani? Bocsánat a sok kérdésért, de még első motor, és ha lehet akkor nem szívesen viszem szerelőhöz. :)
Indító relé, feszültségszabályzó is lehet ludas. Ha rosszkor adja a szikrát, akkor pedig talán gyújtás. Az akksitól kell végignézni a kábeleket, a fogyasztóknál pedig kimérni multiméterrel. Nekem jobb ötletem nincs. Talán a szakiknak lesz más javaslata is, várni kell, amíg jönnek olvasni a fórumot. :)
De akkor lehet, hogy az zavar be az indításába, hogy az aksitól nem jó a vezeték valahol? Mert szikra volt, de lehet akkor, hogy nem elég vagy valami ilyesmi? Mondtak még nekem olyat, hogy lehet, hogy a vezérlés nem jó, és rosszkor kapja a szikrát, de télen még egyszer be lett indítva, azóta meg csak állt a garázsaban, nem hinném, hogy az állástól csak úgy tönkremenne.
Sziasztok!
Még a múltkor írtam azzal, hogy nem indul a motorom, és most jutottam el oda, hogy kicsit tudtam próbálgatni.
Ott tartok, hogy a gyertya az benzit kap az biztos, az aksi az le volt merülve, de bikázva önindítózva csak üresbe pörgött az egész, és nem indult ugyan úgy. Meg lett nézve a gyertya is, az is jó, mert van szikrája. Ami biztos, hogy a motornak a vezeték rendszere az előző tulaj miatt elég gyatra, és csak attól, hogy gyújtásra lett rakva a motor, az aksinál szép lassan esett le a feszültség.
Esetleg lehetséges, hogy egy teljes átvezetékeztetés megoldaná a problémát? Vagy lenne valami ötletetek, hogy mit nézzek meg, hogy kiderülhessen, hogy hol lehet a probléma, hátha meg lehet oldani itthon, mert nem szeretném feleslegesen szervizbe vinni...
Sziasztok! Eladásra kínálom kereklámpás nsrhez a képen látható idomokat. 1-2 fül hiányzik ahogy az a képen is látszik de összességében jó állapotban vannak. Egyben 10e.
Pálya ügyben továbbra sincs semmi. Amit kinéztem, azt elfelejthetem, ezt írtam tavaly.
Most volna egy másik, ami jó helyen van, de még nem adott választ az önkormányzat. Gondolom nem véletlenül nem válaszolnak azonnal...
Messzebb meg nem szeretnék keresni, mert akkor nem lenne elég közel hozzám, az pedig majdnem ellenőrizhetetlen.
Kicsit kezdek már letenni róla, de hátha végül keresnek és mondanak egy olyan árat, ami nekem is megfelel. Aztán mehet az aszfaltozás... :)
Bár már ott járnánk! :)))
Igen emlékszem,hogy vettél egyet!Paprikát megpróbálom ismét ,már hiányozna ha nem csinálnám! .Motor szuper most kapott új gumikat,fékbetéteket.Áprilisban tervezek egy karbi tisztítást-szinkront ,szelep állítást és teló szimering cserét mert az egyik egy nagyon picit könnyezik . Pálya ügyben valami előrelépés?
Naná! Csak közeleg a szezon, van a kertben is munka bőven, plusz még a motorok. :)
2 éve vettem a Honda blokkos 125 ccm 4T gyorsaságit, ha emlékszel rá. A mai napig hibátlanul teszi a dolgát! Nagyon hálás gép. :)
Nálad mi a helyzet? Jól vagy? Paprika? Motor? :)))
Az üzemanyagról pedig az a véleményem, hogy ha kap, akkor be is kell robbannia, mindegy, hogy mennyit kap. Azért írom ezt, mert ha a benzincsapot elzárod és befújsz a légszűrőbe hidegindítót, féktisztítót vagy benzint, akkor annak be kell robbannia.
Még a múltkor írtam azzal, hogy nem indul a motorom, és most jutottam el oda, hogy kicsit tudtam próbálgatni.
Ott tartok, hogy a gyertya az benzit kap az biztos, az aksi az le volt merülve, de bikázva önindítózva csak üresbe pörgött az egész, és nem indult ugyan úgy. Meg lett nézve a gyertya is, az is jó, mert van szikrája. Ami biztos, hogy a motornak a vezeték rendszere az előző tulaj miatt elég gyatra, és csak attól, hogy gyújtásra lett rakva a motor, az aksinál szép lassan esett le a feszültség.
Esetleg lehetséges, hogy egy teljes átvezetékeztetés megoldaná a problémát? Vagy lenne valami ötletetek, hogy mit nézzek meg, hogy kiderülhessen, hogy hol lehet a probléma, hátha meg lehet oldani itthon, mert nem szeretném feleslegesen szervizbe vinni...
Most volna egy másik, ami jó helyen van, de még nem adott választ az önkormányzat. Gondolom nem véletlenül nem válaszolnak azonnal...
Messzebb meg nem szeretnék keresni, mert akkor nem lenne elég közel hozzám, az pedig majdnem ellenőrizhetetlen.
Kicsit kezdek már letenni róla, de hátha végül keresnek és mondanak egy olyan árat, ami nekem is megfelel. Aztán mehet az aszfaltozás... :)
Bár már ott járnánk! :)))
2 éve vettem a Honda blokkos 125 ccm 4T gyorsaságit, ha emlékszel rá. A mai napig hibátlanul teszi a dolgát! Nagyon hálás gép. :)
Nálad mi a helyzet? Jól vagy? Paprika? Motor? :)))