Az előző kommentemhez hozzátenném h most egy állítható teló van bent,és amit rendeltem az nem állítható az elvileg egy gyári teleszkóp.ami mondjuk furcsa benne egy kicsit h összehasonlítottam a kettőt és az új 2 cm-el kisebb!
szevasztok!
Nagy gondba vagyok központi telót cserélek a mocin és a fölső csavarmegvezetőt azt a hüvelyt nem bírom kiszedni a régiből van vmi ötlet esetleg hogy csináljam?mert ugye az nélkül nem tudom berakni a bontott "új" telót!megőrülök már miatta!segítsetek légyszives!
ŐŐ,igazából, erre csak viszonylag gizda választ tudok adni:)
Nagyon kevéskivétellel meglehetősen alacsony a színvonal, meg eluntam a krakéler trollokat, a restaurálás meg nem igazán érdekel,és ahhoz nem is értek annyira.
Meg úgy általában,teljesen feleslegesen strapáltam magam,keveseknek ment át belőle a lényeg,mert ugye "buziszimszonos" az alapállás. (pedig simsonom csak három van, hondám.yímahám akármim több D:) Amúgymeg eretnek módon vettem egy trakeszt (kiscibere) merolyammégnemvót:)
Néha benézhetnél a Puch Cobra fórumra is. Rég szóltál hozzá ott...
Más, általános kérés: aki jól elboldogul az nsr 125 f elektronikában, főleg a sok beöntött cucc tesztelésében, az írjon rám, a bmw3@freemail.hu-ra. Kösz előre is!
Szia!
Akkor szerintem ténylegesen kezdd azzal, hogy nyugodtan dobd ki belőle a folyadékokat és a keverékolajozó rendszer átmosása után tölts bele egy új adag 2T olajat. A rángatás lehet a gyertyazárlat miatt rendetlenkedő gyújtórendszer miatt is, de lehet, sima karbigond is. Ettől függetlenül nem zárnám ki továbbra sem, hogy eszi a váltóolajat vagy szimmeringnél, vagy a blokkfelek között.
A sima motorolaj fémes jellegű adalékai ha ráégnek a gyertyára, akkor elég nehéz lesz leszedni őket onnan. Az a gyertya kukába való.
Sziasztok! Sajnos nem tudok előzményeket. Így került hozzán a paripa. Nincs észlelhető fogyás, illetve nem tudtam ehez elég km-et beletenni a motorba. 2t olaj szintén az van benne amivel vettem(majdnem telie volt mikor vettem.) Ami fontos hogy az a gyertya ami egyszer megmakkan pucolás után se jó soha többé. Illetve ami még fontos lenet nem mindig akar egyenletesen húzni, torpangat néha. Köszi
Szevasz! Pár előzményt ossz meg velünk! Mi történt mielőtt előjött a hiba? Minden számít, amit beletöltöttél, amihez hozzányúltál.
Van észlelhető olajfogyás a váltótól? Azért kérdezem, mert a normál motorolajról tartják azt, hogy azért nem használható keverékben, mert gyertyazárlatot (is) okozhat. Nem lehet, hogy szimmeringes lett a gép váltóoldalról és kajálja a váltóolajat? Esetleg valamiért normál motorolaj kerülhetett a keverékbe? Ha esetleg mindkettőt kizárnád, arra is gondolj, hogy nem vehettél-e véletlenül hamisított olajat és simán nem az a 2T olaj volt benne, amit a flakonra írtak.
Egész pontosan: egy darabig jó az új gyertya. 10-30km...majd 7000nél leköpi...nedves a gyertya...majd puc. És azzala gyertyával max 7000ig lehet forgatni onnantól.
Sziasztok. Egy jc 22-es nsr-rel lenne egy olyan probléma, hogy egy ideig állt garázsban, de beindítgattuk többször is egyből indult most pedig volt egy kicsit használva aztán nem kap elég üzemanyagot és be sem indul. Valami tipp, hogy mi lehet a baja?
Üdv!Köszönöm a segítséget,és igen így van ha megyek vele folyamatosan akkor semmi gond,viszont ha a városban meg kell álni 1-2-3 lámpánál na utánna katasztrofális a helyzet.Köszönöm meg fogom nézni!Esetleg rossz lehet a hűtősapka is?
Akkor jól értem, hogy ha mész, akkor stabil a hőfok, megállva felforr?
Bemelegedve fogd meg a vízcsövet (ronggyal, mert forró) és nyomd meg, hogy kemény-e? Az a gyanúm, hogy pl a hűtősapkánál szökik a nyomás. Ha van menetszél, akkor forráspont alatt marad a rendszer és működik, ha viszont megállsz, araszolsz, akkor a forró hengerben nincs elég keringés és előfordul forráspont feletti hőmérséklet. Innentől gőz van a hűtőjáratokban és a motor túlmelegszik.
Szóval ellenőrizd, hogy a hűtőd tartja-e a nyomást!
láncos vagy a kardános változat?