Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó az NSR-em. Érdeklődni képekért, és ár felől:
20/5322464
v.m.names@gmail.com
Igen megkaptam csak még sok időm nem volt rendesen tanulmányozni de átnyálaztam nagyából :). Már csak a tűgörgőt kéne megszerezzem. Az előző tulaja ha szerelte vagy szereltette nagyon kispórolta belőle az anyagot... Kivettem a tűgörgőt és teljesen szétesett. Csoda hogy nem lett nagyobb baj.
Megkaptad a pdf-et?Sok hasznos dolog van benne
Köszi szépen nektek! Még annyi hogy ez a membránnál lévő folytás kivételével is így legyen? Meg valaki tudna linkelni egy helyet ahol felső tűgörgőt lehet hozzá venni? Vagy egy méretet tudnátok mondani? Ez s.o.s lenne. Előre is köszi mindenkinek!
Akkor ezek szerint többen is leskelődnek itt...
Jééé! Egy kis élet itt!
Tű felülről a harmadikba.
Keverék szabályzó csavar 2félre ki, az alapjárat szabályzóz pedig melegen 1400-1500-ra kell lőni.
Nem még robogóm nem volt. madaraszd95@gmail.com
2T karburátornál nehéz tippet adni, mert minden motornál más a beállítás.Robogón állítottál már karburátort?Adj egy emailt.Küldök valamit.
Igen én is tegnap rendeltem egy wössnert. Előző gazdájától így vettem át. Mivel járatós volt nem is nagyon piszkáltam. Remélhetőleg így már jól fog szuperálni. Esetleg egy gyári karburátor beállítást tudnál mondani?
Én NSR-nél PROX-ot vagy WÖSSNER-T vennék.Noname dugattyú mindig zsákbamacska.
Utólag rájöttem hogy valószínűleg indiai vagy magyar mert semmilyen jelzés nem volt rajta csak a mérete.
udv tagok!
Oninditot keresek aki tud vagy valami otlete van legyszives szoljon azonnali kp-s vevo vagyok! 92-es jc20 korlampas oo (sorry telorol vagyok)
És milyen gyártmányú dugó volt benne?
Kereken 620km volt benne. a hengertalptömítésnél kifújt, kicseréltem és utánna 3km-el történt. Az olajzó működik de a súbertű legfelül volt.
persze hogy okozhatja, de más gond is lehet.
mikor volt utoljára dugó csere?
különolajzás működik?
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy szegényes üzemanyag keverék okozhat e ilyet? Hálistennek a hengerek nem lett baja de új dugóval nem szeretnék ismét így járni.
dobj mar ram egy emailt mer az onindito kellene feherjocika@gmail.com
Hello! Igen az önindító is rajta van a blokkon , ami kb 1 évet volt használva. A gyári megunta a működést és pécsről rendeltem 12-ért újat.
karburátornál lehet probléma, úszószintet be kell állítani meg kipucolni mindent.
nem biztos hogy fojtott motorod van.
lehet hogy az okmányirodában írtak be mást a forgalmiba vagy már valaki kivette a fojtást.
ha 140-et megy akkor nem kell bántanod.
a fojtott motorok 120 fölé nem mennek.
udv oninditod van esetleg?!
Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy vajon miért csinálja azt a gép (jc22 2000évj) hogyha sok ideig ál 3-4 hét egyszerűen nem tudom beindítani csak ha be tolom ... Sokat indítózok előtte szivatással is és tolás után iszonyú füst áramlik ki belőle mikor sikerül beindítani ...
Megszívja magát? Hogyan próbáljam indítani ,hogy ez ne legyen?

Köszönöm szépen