Hát ahogy jobban megvizslattam a dolgot,kiderült h a szimmering alatt nem volt csapágy, ami egy helyre kényszeritette volna tengelyt, de szerencsére nem nyüsztettem igy h menjen,az lehet fatális lett volna mert ott már működik a nyomaték :D egyébként crmről van szó tévedésből ide irtam,de mindegy mert ugyanarrol van szó:) egyébként hozzáértő szerelő, el se akarta hinni amikor hivtam :D persze gariba összerakja újbol..
"more ebbű baj lesz"
az excentrikus mozgást végző tengely préselhette ki a szimeringet. motorfelújítás javallott lesz ismét. az összes csapágy, szimering és tömítés... egyszer jól megcsinálva el lészen sokáig
Sziasztok! sok idő után elővettem a szétszedett blokkomat,de nem nagyon volt hangulatom s időm összerakni, ezért szerelővel rakattam össze. Meg is történt betettem a vázba stb. de egyszercsak kinyomta az első lánckerék tengelyénél a szimmeringet, folyt is rendesen a drága hajtómüolajom. Kérdezném miért van ez? A másik: és lehet ebből következik az első kérdés de ez az ELSŐ LÁCKERÉK tengelye lötyög ide oda, lehet a tengely nem központosan forgott a szimeringben és ezért nyomta ki ? Normális h ennyit lötyög?
Amúgy qrva nehéz volt bejelentkeznem az új felületre... Már nem jó a régi jelszavam (5 karakter, ugyanaz, mint a kepesmotoron), újat kellett választanom...
Nektek rendben ment az átállás?
20/532-24-64
v.m.names@gmail.com
Reméljük most már frankón összerakja neked.
az excentrikus mozgást végző tengely préselhette ki a szimeringet. motorfelújítás javallott lesz ismét. az összes csapágy, szimering és tömítés... egyszer jól megcsinálva el lészen sokáig
Nektek rendben ment az átállás?
Ha valakinek véletlenül akad otthon egy garázsban porosodó felesleges honda nsr 400 amitől meg akar válni akkor nyugodtan írjon rám.