Nem látok itt sem 160-as hengerhez való tömítést. Illetve, ami van, annál nem írják, hogy mekkora, de feltehetőleg azért, mert a gyári hengerhez való. Ha 160-as lenne, azt csak jeleznék...
Vetélytársam nem lehet, maximum hasonló gondolkodású ember! :)
Remélem nem gyújtja fel a motort, fontos számomra, hogy ez a "sport" a privilégiumom legyen!
Minden rendben, jól Vagy Endre?
Hátha itt tud segíteni valaki, mielőtt felgyújtom a motort.
Van nekem egy NSR125 blokkom, rajta egy Polini 160-as henger. Jól is megy, de intenzív használat mellett 5-6 perc után kitolja a vizet a tágulási tartályból, további pár perc után túlmelegszik. OK, hengerfejtömítés. (Termosztát nincs benne.) Itt kezdődnek a gondok. Ami Polini (-nek mondott) hengerfejtömítést lehet hozzá venni, az méretpontatlan. (A leszorító csavarok helye jó, de a henger furata legalább 1mm-t) el van csúszva.) Athena-nál ugyanúgy. Szerintem ugyanaz a gyártmány, más zacskóban. Ráadásul ezek klingeritből vannak, fémkarika erősítéssel, míg a gyárí tömítés egy domborított acéllemez. Na, ilyen acéllemez tömítést nem találok égen-földön. Pedig létezik, mert amikor a motort vettem, ilyen volt benne.
Van itt valaki, aki már végigjátszotta ezt és talált beszerzési forrást? Én már próbáltam csináltatni méretpontos klingeritet, túl merev lett a fémkarika, hiába húztam le a hengerfejet, szivárgott alóla a víz indítás előtt is. Próbáltam kireszelni alumínium lemezből tömítést a gyári mintájára, ez pontos, de domborítani nem tudom, a melegedést nem oldotta meg. Ja, a hengerfej le van síkolva persze.
Összeállt a gép, a 25 születésnapjára kap egy friss műszakit.
Lehetséges, hogy pár hónapon belül eladó lesz, bár 9 együtt töltött év után ez már majdnem szerelem.
Sziasztok! Bontom a Honda NS50F típusú motorom. Külön topikot nem találtam neki, de mivel sok alkatrész egyezik, így ide is írom. Frissen hónolt henger és felújított főtengely van benne. Sajnos összeszerelésnél a sebváltót rosszul rakták össze, és próbaúton törtek a fogaskerekek.
Sziasztok. Kis segitségre lenne szükségem. Van valahol külön biztositék a világitásnak? Nem müködik a tompitott, helyzetjelzö és a refi igen. Izzot is cseréletem de a tompitott akkor se müködik. Esetleg valakinek ötlete mi lehet a hiba? Köszönöm.
Nem is mondtad, hogy van!
Nekem kellett kulcsolnom ma mert tegnap este melóból jövet, az utcánkba már csak araszolt a nyenyőce fulladt mint a marhadereka. Reggel lementem na mondom indítom indult is de nem pörög fel csak fulladozik mint büdös bogár. Tanksapi le hátha az nem. Gyertya igazi őz barna se nem dús, se nem szerény a keverék. Ezután a kiput néztem hátha nincs már lik amin kijöhet a 2T bűze. Ugye a végére hagytam a karbit ott volt a gebasz a főfúvókában. A gyújtás is kiváló szép erős szikrát szarik. Holnap még menek egy kört vele meg tankolok ha csak meg nem ellik addig.
Tudom NSR csoport, de esetleg van valaki akinek MBX 50 vagy 80 van ? Esetleg alkatrészek ?
Köszi előre is .