Szevasztok!
Kérdésem az volna h a motoron a kulcsot gyujtásra teszem nyomom az önindítót és nem teker,de tolásra indul.valószínű h az önindító felmondta a szolgálatot?vagy mi lehet szerintetek?előre is kössz a válaszokat
Ja rendben, akkor nem aggódok :D basszus most vettem észre, hogy az előző tulaj nem igazán figyelt oda a motorra és elfolyt belőle a váltóolaj :| majd elviszem szervízbe megcsinálni a tömítését :/ tudok bele ajánlani valamilyen váltóolajat? :D
Na azt észre vettem, hogy a gyertya mellett buborékok vannak, ha megy a motor, szóval egy gyertya csere az már biztos :D de azért szétkapom majd a karburátort is, aztán majd remélem jó lesz :/ Amúgy milyen gyertyát ajánlotok bele? :)
Ja és még azt elfelejtettem, nem tudom, hogy összefügg-e, de az ülés alja az olaj tartálynál egy foltban olajos volt, meg az olaj tartály mellett is :SS
Sziasztok! :)
Az lenne a hatalmas problémám, hogy ma kivittem a motort egy kicsit, aztán amikor neki húztam a nyélgázt, akkor egyszer csak leállt és utána alig tudtam újra beindítani, csak akkor sikerült, amikor ráhúztam a szivatót. Ezután egy kicsit járattam üresben és húztam neki egy kicsit gázt úgy kb. 5000 ig, aztán amikor visszaengedtem, akkor 4000 es fordulaton pörgött egy pár másodpercig és megint leállt :((( hazafelé még 2x eljátszotta, hogy egyszer csak leállt menet közben... Mivel lehet a probléma, segítsetek kérlek?!
Kérdésem az volna h a motoron a kulcsot gyujtásra teszem nyomom az önindítót és nem teker,de tolásra indul.valószínű h az önindító felmondta a szolgálatot?vagy mi lehet szerintetek?előre is kössz a válaszokat
Esetleg nem volt full-ra töltve, és a melegtől jött ki? Kupak jól zár? Csatlakozó nem laza?
Szorítok!
Paprika ügyben = Motor ügyben van előrelépés? Látod már a termést? :)
NGK BR9ECS
szedd szét a karburátort, pucold ki és nézd meg az úszószintet.
utánna jónak kell lennie.
Crm-nsr 125ccm-hez jó állapotú főtengelyt keresek ha valakinek lenne kérem jelezzen.
Elvileg minden beindítás után zúgnia kell a motornak. De ha pl. 2x egymás után rakod gyújtásra akkor másodjára nem játsza már el. (Azt hiszem)
Halk nyöszörgés lehet a valószínűleg gyenge akksitól, netán ha szálkás a power bovdened, vagy ha szorul.
Az lenne a hatalmas problémám, hogy ma kivittem a motort egy kicsit, aztán amikor neki húztam a nyélgázt, akkor egyszer csak leállt és utána alig tudtam újra beindítani, csak akkor sikerült, amikor ráhúztam a szivatót. Ezután egy kicsit járattam üresben és húztam neki egy kicsit gázt úgy kb. 5000 ig, aztán amikor visszaengedtem, akkor 4000 es fordulaton pörgött egy pár másodpercig és megint leállt :((( hazafelé még 2x eljátszotta, hogy egyszer csak leállt menet közben... Mivel lehet a probléma, segítsetek kérlek?!