Sziasztok! A power szervó motorjának minden gyújtásráadáskor "zúgnia" kell? Mert van ,hogy zúg, és van ,hogy csak egy halk nyöszörgést hallok... Ez mitől lehet?
Na, ha minden igaz, akkor megvan az index relé :D (az a kis fekete doboz a motor bal oldalán a tank alatt?! :D) na szóval, akkor a kövi kérdés, hogy hogy a fenébe férek hozzá? :DD csak mert elég rossz helyen van, a tankot le kéne szedni hozzá, vagy elég a bal oldali idomot és akkor már ki lehet szedni megnézni? :S
Nemrégiben vettem egy nsr 125f-et 90-es évjáratú,olyan problémám van vele,hogy terhelés alatt 7-ezernél tovább nem pörög ki csak dadog,power tökéletesen működik.
Ez lehet CDI hiba?
Sziasztok,segitség kellene macskalámpás Nsr-em javitásához.Észrevettem,hogy a gyújtásoldali dekni alol csepeg az olaj! (nem benzin)Levettem a lendkereket,kicseréltem a főtengelyszimeringet(habár nem tűnt rossznak).Észrevettem ,hogy a főtengelytől jobbra fent is van egy tengely ami alatt szimering van,de azt nem tudom hogyan kellene kicserélnem,mert azon egy félkör alakú pogácsa van. Nem tudom mi az,de ahogy forgatom a főtengelyt az is forog.Úgy tűnik onnan jön az olajfolyás,és a szimmering is sérültnek látszik.Remélem nem kell széthúzni a blokkot a cseréjéhez? Segitsen már aki tudja a megoldást! Köszönöm
Amúgy merre találom a relét? :D azt olvastam, hogyha felszedem az ülést, akkor ott van hátul alatta, de én ott nem találtam :( Meg ha nagyon bent van valahol, akkor, hogyan férek hozzá? :D Bocsi a sok kérdésért, de még kezdő vagyok :D
Na megnéztem, valószínűleg elektromos relé van benne, mert sehol semmi kattogást nem hallok! :) De nem oldódott meg azóta se. :/ Hogyan lehet ilyet házilag csinálni amúgy? :o Meg volt ismerősöm aki azt mondta hogy kontakt hiba, de jól megmozgattam a vezetékeket mindenhol ahol tudtam, de csak gyújtáson ugyanúgy szépen villogott, beindítva pedig nem javult. :/
Az enyémen is LED-es irányjelző van.
Ehhez készítettem egy elektronikus irányjelző relét, ami terheléstől függetlenül azonos ütemben villogtatja az irányjelőket.
Sziasztok! :)
A gépemen ledes indexek vannak és ha gyújtásra rakom a motort, akkor működnek rendesen, de ha beindítom, akkor szaporán és nem egyenletes időközönként villognak. :( megköszönnék egy esetleges működő megoldást! :D
Van hozzá valami elektronika, ami ha minden igaz korlátozza a teljesítményét, de egyenlőre a rendőrök hanyagságára bízom magam :D Róla beszélünk egyébként :)
-karbon mintás
-fekete
4db index - 6000 Ft
relé - 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Nemrégiben vettem egy nsr 125f-et 90-es évjáratú,olyan problémám van vele,hogy terhelés alatt 7-ezernél tovább nem pörög ki csak dadog,power tökéletesen működik.
Ez lehet CDI hiba?
A dupla körlámpás/kockalámpás-nál a tank alatt van a gyujtótrafó melett.
Ha gondolod nekem van eladó ebből.
Hány szál vezeték megy a relédhez?
Ehhez készítettem egy elektronikus irányjelző relét, ami terheléstől függetlenül azonos ütemben villogtatja az irányjelőket.
A gépemen ledes indexek vannak és ha gyújtásra rakom a motort, akkor működnek rendesen, de ha beindítom, akkor szaporán és nem egyenletes időközönként villognak. :( megköszönnék egy esetleges működő megoldást! :D
A segítségeteket szeretném kérni.
Olyat szeretnék kérdezni, hogy az 1989 Honda NSR125F (fojtatlan) mekkora power jet volt eredetileg.