Sziasztok! Frissen vásárolt 125-ös Nsr-em be milyen olajat tegyek a benzinbe? Ha lehet pontos adatokat kérek. / Frissen generálozott motorról van szó /. Előre is köszönöm!
Szia. különbözik a két power. nekem CRM henger van fent, a saját póverével, és az NSR power házat amibe a bowdenek mennek be, átkellett kicsit fúrjam hogy kompatibilis legyen , de működik.
Sziasztok!
Egy kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki járt már hasonló cipőben.
NSR 125 JC 22, nem forog 5000/perc fordulatszám fölé. Szépen indul, az alapjárata egyenletes, 5000-ig szépen is veszi a lapot, majd ha tovább nyitjuk a gázkart csak durrog dadog a motor. Alatta viszont hibátlanul működik, kissebb fordulatszámokon meg is tartható, stabil a fordulatszáma. Esetleg gyujtás elektronika? Találkozott valaki hasonló promlémával? (gyertya, gyertya pipa, karbi, power, ezek mind mind rendben vannak)
Köszönöm a segítséget! ;)
Nem vagyok szerelő, de szerintem power. Ha jól emlékszem 2x nyit a teljes fordulatszám tartományban, de pontosan nem tudom hogy mikor. Simán lehet power, de szerelő kell hozzá, aki otthon van ebben a témában. Sok sikert! Majd írd meg mi volt a hiba, érdekelne.
Gratulálok a leendő motoros csemetéhez!!Szerintem egy klassz oldalkocsis HD-t vegyél és motorozhat a család! .Vigyázz rájuk és magadra is ! Képet majd kérünk ám a jövevényről!! Szia!
Olyan próblémám van , hogy szeretett kis NSR-em mostanában gázelvételkor kicsit betorpan, fullad. A jelenség az, hogy gyorsításkor hibátlanul működik a motor, nyit a póver, megy szépen, leforog , erős stb... De mikor elveszem a gázt és hagyom esni a fordulatot, majd újra lenyelezem, akkor betorpan. Úgy vettem észre, hogy csak 6-8.000es fordulat környékén jelentkezik ez a hiba. Tehát ha hagyom leesni 4-5.000ig akkor onnan szépen reagál a gázra, ha pedig csak 8500ig engedem vissza, akkor is szépen felveszi újra a fordulatot.Hasonló a jelenség ahhoz , mint amikor alacsony az úszószint csak ez ugye kicsit fordulattartomány specifikusabb. Szét is szedtem a karbit a biztonság kedvéért, de 24 mm körül mozog a szint , sőt talán picit kevesebb is ( mivel fejjel lefele mérem , ezért még magasabb az úszószint mint a gyári érték ) így ezt kizártam mint hibalehetőség. Üzemanyag utánafolyik, a csap és a szűrő tiszta, dől bele a nyál szépen. Ha már ott jártam a karbi környékén, kitakarítottam , de nem változott semmi , bár a főfúvóka egy nagyon picit koszosnak tűnt. A súberszint állítgatásra és a keverék csavar tekergetésre hol jobban, hol rosszabbul megy a motor, attól függően mikor hova tekerem, de a torpanás nem szűnik meg ezektől sem. Így felmerült bennem hogy lehet hogy a póver mászott el valahova, gondolom túl korán nyit vagy valami ilyesmi . Azt szeretném kérdezni hogy van-e ilyen jellegű tapasztalatotok, érdemes-e a póvert tekergetni, okozhat-e az ilyet ? Ugyanezzel a beállítással megy évek óta, de simán lehet hogy kirázódott valamelyik bovden feszítő csavar. Ha nem a póver akkor esetleg más tipp ?
Eltűntem picit, igen. 7 éve most először nincs működő motorom, csak feleségem volt robogói szétbontva a garázsban. Szemeztem többel is, vennék is, de nem tudom eldönteni, hogy nagyrobogót vagy gyorsaságit. Egy hónap múlva születik a gyermekem, feleségem szerint pedig nem kellene még egy gyorsasági. Sem a vérmérsékletem miatt, sem pedig a baba miatt. :)
Lehet, hogy idén már nem, de jövőre lesz valami beszerzés.
Örülök, hogy jól Vagy és hogy jut időd motorozni!
Vigyázz Magadra az úton! :)
Sziasztok. Légyszives segitsetek, hogy tudok jobb fényt csinálni a motoron. Sokat közlekedek sötétben és a gyári fény egy kalap sz... Kinek milyen izzo van, vagy hogy csinált jobb világitást. Egy oldalra probakép kissebb átalakitással beraktam h4izzot. Ez az ami jo lenne de a vezetékek kissémegolvadtak. Elöre is köszi a segitséget. Széles utat! :)
Milyen tapasztalatotok van a Honda Nsr 125-el?
A képen látható típusra gondolok.
Magyar nyelven nem hiszem, hogy kiadták volna de angol nyelven van. Írd be a keresőbe: Honda nsr 125 service manual
Valakinek van Honda Nsr 125-höz kézikönyve? Ha magyar az sem baj :)
Köszönöm a segítségeteket.
Nsr 125 egyszerűen bármit csinálok nem akar 9000 fölé pörögni ez miért lehet?????
Crm 125-höz keresek power szelepet kompletten,Nsr-é bele megy 1 az 1-be?
Egy kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki járt már hasonló cipőben.
NSR 125 JC 22, nem forog 5000/perc fordulatszám fölé. Szépen indul, az alapjárata egyenletes, 5000-ig szépen is veszi a lapot, majd ha tovább nyitjuk a gázkart csak durrog dadog a motor. Alatta viszont hibátlanul működik, kissebb fordulatszámokon meg is tartható, stabil a fordulatszáma. Esetleg gyujtás elektronika? Találkozott valaki hasonló promlémával? (gyertya, gyertya pipa, karbi, power, ezek mind mind rendben vannak)
Köszönöm a segítséget! ;)
Engem érdekelne az önindító, felhívni nem tudlak jelenleg,
Tudnál adni egy email címet?
Előre Köszönök mindent, remélem segítetek! Köszönöm! :)
Nekem van, hívj fel.
Segitségeteket elöreis köszönöm.
Olyan próblémám van , hogy szeretett kis NSR-em mostanában gázelvételkor kicsit betorpan, fullad. A jelenség az, hogy gyorsításkor hibátlanul működik a motor, nyit a póver, megy szépen, leforog , erős stb... De mikor elveszem a gázt és hagyom esni a fordulatot, majd újra lenyelezem, akkor betorpan. Úgy vettem észre, hogy csak 6-8.000es fordulat környékén jelentkezik ez a hiba. Tehát ha hagyom leesni 4-5.000ig akkor onnan szépen reagál a gázra, ha pedig csak 8500ig engedem vissza, akkor is szépen felveszi újra a fordulatot.Hasonló a jelenség ahhoz , mint amikor alacsony az úszószint csak ez ugye kicsit fordulattartomány specifikusabb. Szét is szedtem a karbit a biztonság kedvéért, de 24 mm körül mozog a szint , sőt talán picit kevesebb is ( mivel fejjel lefele mérem , ezért még magasabb az úszószint mint a gyári érték ) így ezt kizártam mint hibalehetőség. Üzemanyag utánafolyik, a csap és a szűrő tiszta, dől bele a nyál szépen. Ha már ott jártam a karbi környékén, kitakarítottam , de nem változott semmi , bár a főfúvóka egy nagyon picit koszosnak tűnt. A súberszint állítgatásra és a keverék csavar tekergetésre hol jobban, hol rosszabbul megy a motor, attól függően mikor hova tekerem, de a torpanás nem szűnik meg ezektől sem. Így felmerült bennem hogy lehet hogy a póver mászott el valahova, gondolom túl korán nyit vagy valami ilyesmi . Azt szeretném kérdezni hogy van-e ilyen jellegű tapasztalatotok, érdemes-e a póvert tekergetni, okozhat-e az ilyet ? Ugyanezzel a beállítással megy évek óta, de simán lehet hogy kirázódott valamelyik bovden feszítő csavar. Ha nem a póver akkor esetleg más tipp ?
Köszi előre is !
Lehet, hogy idén már nem, de jövőre lesz valami beszerzés.
Örülök, hogy jól Vagy és hogy jut időd motorozni!
Vigyázz Magadra az úton! :)