Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ez nsr-be milyen légszűrő kell? Mert az enyében jelenleg egy sima szivacs szűrő van és nem vagyok benne biztos, hogy ez elég lenne.
Szeretném még megkérdezni, hogy a váltóolajat azt hola fenében lehet leengedni? Nem sokat kerestem, de nézegettem és nem igazán találtam sehol.
Fékolajat érdemes lehet lecserélni, vagy ha fognak a fékek rendesen, akkor ezzel nem kell foglalkozni?
Még egy utolsó kérdés, hogy amikor ősszel el lett téve aludni, akkor még ment rendesen, eltevéskor benzincsap elzárva, hagytam addig menni, amíg ki nem ment a karbiból meg motorból minden ami volt benne, aksi ki, és így lett eltéve. Most pedig nem igazán szeretne beindulni, esetleg tudtok ötleteket mondani, hogy miért lehet ez?
Előre is köszönöm a segítséget! Ha már az egyik kérdésemre tudja valaki a választ, akkor nagyon megköszönöm! :)
Széles utat!
Sziasztok,
Van egy Honda ns 125f motorom, tudom nem NSR de maga a blokk eléggé hasonló és nem tudok máshonnan segítséget kérni...
A probléma a következő indítás után kértem benne valami a kuplung és a henger környékén valami. A motor teljesen fel lett újítva (csapágy, hüvely dugattyú, stb) csere.
Sajnos alkatrész mosási közben a főtengely és a balanszer tengely osszejelolese elmosódott így emlékezetből tettem vissza, le tudnátok írni hogy amikor a dugó felső holtponton van a balanszer tengely hogy áll?
Elore is köszönöm.
Laszlo95!
Nekem is ezt csinálja a motorom. 1-2-3ban kiforog 4.ben 6500ig 5.ben5500 6.visszamegy 5000 alá.
Ez most új perselezéssel új dugóval.
Perselyezés előtt is ugyan ezt csinálta törött gyűrűvel is ment. Annyi kompresszió nem volt benne, hogy öndindítóval beinduljon.
Most olyan kompresszió van, hogy az aksi alig bírja tekerni, De úgyan úgy nem megy.
Eladó Honda Nsr 125. Svájci forgalmival rendelkezik. Rendszeresen szervizelt,garázsban tartott állapotban. 100%-os metzeller gumikkal felszerelve. Irányár:260000
Megfúratom a hengert. Van egy nagyon jó cég környéken akik meg tudnák csinálni.
Azonban jól lenne meg mondani hogy milyen toleranciával kell meg fúratni?
54.5 -es Meteor dugatyú menne bele.
Mitől lehet az hogy a motorom csak 4.-ig megy. 5.-ben csak tartja a 4.ben elért sebeségget ami olya 110-120km/h. 6.ban azonban csak 80 alatt megy. Ha 120-nál felváltok 6.ba akkor is lelassul. A kompresszió hiánya okozhatja ezt a problémát?
54mm Meteor dugattyúval, perselyes henger. Folytatlan CDI, azonkívül minden gyára. Hideg motorral 8,1 bar kompresszió, meleggel 7,9bar.
Na végre, Te is előbújtál! :)
Értettem a célzást, de már egy ideje nincs gyújtogatás. Viszont kedves Tőled, hogy így emlékszel!
Boldog Új Évet Veteránok... és újoncok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ez nsr-be milyen légszűrő kell? Mert az enyében jelenleg egy sima szivacs szűrő van és nem vagyok benne biztos, hogy ez elég lenne.
Szeretném még megkérdezni, hogy a váltóolajat azt hola fenében lehet leengedni? Nem sokat kerestem, de nézegettem és nem igazán találtam sehol.
Fékolajat érdemes lehet lecserélni, vagy ha fognak a fékek rendesen, akkor ezzel nem kell foglalkozni?
Még egy utolsó kérdés, hogy amikor ősszel el lett téve aludni, akkor még ment rendesen, eltevéskor benzincsap elzárva, hagytam addig menni, amíg ki nem ment a karbiból meg motorból minden ami volt benne, aksi ki, és így lett eltéve. Most pedig nem igazán szeretne beindulni, esetleg tudtok ötleteket mondani, hogy miért lehet ez?
Előre is köszönöm a segítséget! Ha már az egyik kérdésemre tudja valaki a választ, akkor nagyon megköszönöm! :)
Széles utat!