Sziasztok! :) Ma hoztam el az említett motort, az első teleszkóp, hátsó rugós tag és a burkolat az bontott volt, a többi pedig újonnan lett véve. Egyébként korához képest szerintem jó állapotban van , nem csörög,nem zörög és vigyázott rá a gazdája, túrázni használta. Viszont, én hülye itthon vettem észre, hogy a forgalmiban 20kw van... B125-el szerintetek lehet baj?
Hogy belevágj-e? Ebben nem tudok tanácsot adni. Ha van pénzed és kipróbálva tetszik a motor, akkor úgyis megveszed. De ahogy Marci is írta, tudni kellene, hogy bontott alkatrészek vannak-e benne vagy újak. A 220-as árból gondolom, hogy nem újak vagy nem mindegyik új.
Mondanám, hogy vigyél szerelőt, az sosem árt, de az általad leírt, felújított vagy kicserélt alkatrészek közül néhányat nem lehet ellenőrizni ott helyben. Szétbontani meg gondolom nem szeretnéd. :)
Attól függ, hogy mennyit kér érte az eladó, illetve hogy biztosan ki lettek-e cserélve az általad leírt alkatrészek.
Minden motor annyit ér, amennyit a vevőnek ér...
Üdv! Kérdezni szeretném tőletek, hogy érdemes-e megvenni egy 93-as, JC20-ast, ami kb most lett felújítva. első teleszkóp csere, hátsó rugós tag csere, burkolat csere (fülek és patentok felújítva), dugó, gyűrű, tűgörgő csere , termosztát csere, km spirál csere, elektronika teljesen átnézve. Szerintetek megéri megvenni ?
Köszönöm a válaszotokat!
További infókat találsz ha a keresőbe beírod a folytást. Számíthat az elektronika kódja, de egyszerűen a nem megfelelően magas kompresszió is lehet a 120-as végsebesség oka.
Sziasztok! Nemrég sikerült beszereznem egy 2003-as macskalámpás Nsr-t.
Honnan lehet megállapítani, hogy a motorom fojtott vagy sem?
Ha fojtott, akkor mi a fojtalanítás menete illetve megéri-e?
A motor jól megy, viszont kb 120 a vége, ami kevésnek tűnik a gyári 150-60-hoz képest. Hiába húzom neki nem igazán akar tovább gyorsulni, mintha elfogyna az erő. 6.-ba meg felesleges felváltanom, mert csak visszaesik a fordulat. Karbi kipucolva, power szelep jónak tűnik, 7000 körül kezd húzni!
Na az az olaj becsepegtetős működött, úgyhogy örök hálám! :DDD Ha esetleg valaki tudja, hogy miért lehet ferde az első lámpám, akkor megköszönném, ha tudna segíteni! :D
Köszönöm a gyors válaszokat, szerintem holnap tudok írni, hogy sikerült-e! Még lenne egy olyan kérdésem, hogyha beteszem egyesbe, akkor az normális, hogy egy kicsit mintha megugorna a motor? :) Bocsánat a sok kérdésért, de még kezdő vagyok a motorok világában.
Fecskendővel, tűvel olajat nyomj be a kuplungbovden "ruhájába".
Behúzod a kuplung kart és benyomod az olajat a bovden mellett, majd visszaengeded a kart. Ezt néhányszor ismételd meg, remélem segít. Itt ajánlották nekem is anno... :)
Sziasztok!
Kellene nekem egy kis segítség. A találtam egy kis hibát a motoron... Konkrétan az alábbi képen lesz. Esetleg nincs valakinek egy ilyen úszója ép lemezzel?
A kuplung bovden házát (belülről :) ) érdemes befújni valami kenőanyaggal. Legegyszerűbben WD40-et ajánlok hozzá.
Ha ez sem segít, akkor már komolyabb lehet a baj és majd a hozzábértők segítenek majd.
A lámpás kérdésedre nem tudok választ adni sajnos.
Üdv mindenkinek!
A minap vettem egy 95-ös évjáratú Hinda nsr 125 r-et. Olyan kérdéseim lennének, hogy a kuplung kart kicsit nehéz behúzni, és, hogy erre van-e valami megoldás? Az első lámpa pedig kicsit ferdén van rajta, kicsit jobbra néz, és így nem világítja be kellően az utat, ezzel lehet valamit csinálni a csavarok állítgatásával? :)
Jó motorozást mindenkinek!
Mondanám, hogy vigyél szerelőt, az sosem árt, de az általad leírt, felújított vagy kicserélt alkatrészek közül néhányat nem lehet ellenőrizni ott helyben. Szétbontani meg gondolom nem szeretnéd. :)
Minden motor annyit ér, amennyit a vevőnek ér...
Köszönöm a válaszotokat!
Honnan lehet megállapítani, hogy a motorom fojtott vagy sem?
Ha fojtott, akkor mi a fojtalanítás menete illetve megéri-e?
A motor jól megy, viszont kb 120 a vége, ami kevésnek tűnik a gyári 150-60-hoz képest. Hiába húzom neki nem igazán akar tovább gyorsulni, mintha elfogyna az erő. 6.-ba meg felesleges felváltanom, mert csak visszaesik a fordulat. Karbi kipucolva, power szelep jónak tűnik, 7000 körül kezd húzni!
Behúzod a kuplung kart és benyomod az olajat a bovden mellett, majd visszaengeded a kart. Ezt néhányszor ismételd meg, remélem segít. Itt ajánlották nekem is anno... :)
Nekem van egy ilyen. Írj erre a címre:
szegpeti@citromail.hu
Kellene nekem egy kis segítség. A találtam egy kis hibát a motoron... Konkrétan az alábbi képen lesz. Esetleg nincs valakinek egy ilyen úszója ép lemezzel?
A kuplung bovden házát (belülről :) ) érdemes befújni valami kenőanyaggal. Legegyszerűbben WD40-et ajánlok hozzá.
Ha ez sem segít, akkor már komolyabb lehet a baj és majd a hozzábértők segítenek majd.
A lámpás kérdésedre nem tudok választ adni sajnos.
A minap vettem egy 95-ös évjáratú Hinda nsr 125 r-et. Olyan kérdéseim lennének, hogy a kuplung kart kicsit nehéz behúzni, és, hogy erre van-e valami megoldás? Az első lámpa pedig kicsit ferdén van rajta, kicsit jobbra néz, és így nem világítja be kellően az utat, ezzel lehet valamit csinálni a csavarok állítgatásával? :)
Jó motorozást mindenkinek!