Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem, riga-12-vel. aztán pár nagyobb-jobb robogó...és az első nagymotorom az 1000f volt.
nem akartunk menni de mikor kikísértük az ügyeletes kalauz mondta hogy szálljunk csak mi is fel,aztán most itt vagyunk,auschwitban
de mindegy mert jól tartanak itt minket
mindenki elutazott a bikerinával?
ja én már ijen maradi vagyok
majd ha egyszer ráérek meg ha találok normális programot majd megcsinálom
hát akkor uccu neki frissíccsed .ennyire maradi vagy?
azt irgya ki hogy frissiccsem az internetet mer nekem régi van a gépenn
a zannyának a zannyát
mondjuk itt motorosoktatás videóra katt .az a 3 fasz ott néz ki a fejéből
hol lehet megnézni az internetenn az a baleset megelőzéses valamit ami lessz 9-kor a tv-be?
itt valami nem jó mert 0,3 KB ként jött meg és azt írja hogy nem lehet megnyitni.... nem hiszem hogy 0,3 kb lenne csak
Gyuri abszolult egyetértek.
Ja és veszek is tavasszal
Köszike.

Egon.
Ment a mail.
De mááá tényleg lépek, csá
sztem csak 1-el
1000 géppel kezdtél ?
ott van az adatlapomon de egon_05@msn.com
1000F--- ilyen volt az első gépem....deszerettem....
Így kaptam bazdmeg!
Mi a faszt csináljak?
Nekem megnyitja....
azzal se.vagy a küldést basztad el vagy kapja be aki nem bírta jpg-ben odaadni
Na lépek, császtok.
+ az a személyes véleményem, hogyha vki megteheti, hogy megvesz egy mostani korszerű motort, az ne a féken, vagy az olajcserén spóroljon ! Ugyanez igaz a ruházatra. Nap mint nap találkozok olyan emberrel, aki egy alapkategóriás sisakot akar venni GSX-R 600-ra... Lehetőleg olyan 10.000,-Ft körül... És sokaknak kikerekedik a szeme, amikor elmondom, hogy miért nem ajánlom a tízezres sisakot neki... (pedig tartjuk és eladhatnám neki)... Érdekes módon nem ehhez vannak szokva az emberek... abszolút nincsenek tisztában azzal, hogy pl. miért is kell lecserélni a sisakot esés után? Volt aki csak siltet szeretett volna rendelni a krossz sisakra... aztán kiderült, hogy a fia telibe kapta az útpadkát fejjel... "DE MÉG JÓ A SISAK" ...
Összegezve: ne a motoron spóroljunk, lehet hosszútávon sokkal többe fog kerülni a silány minőségű olaj....
Misi (itt robogotuning néven fut) mondta múltkor: előbb venne motort 1 versenyzőtől, mint egy "hobbi szinten" motorozótól... mivel a versenyző tuti, hogy cseréli a dugót az előírt üzemóránként és nem úgy áll hozzá, hogy : "jólesz ez még egy darabig"...
Csávó kicsit kettészakadt...
Ha e.mail címet küldesz, elküldöm Neked is.
Foxit reader 3.1
Nem a szakiparban nem bízom... csak 10000-ből még az anyagköltség sem jön ki, ha tényleg olyan ötvözetet használnak hozzá, ami teszi a feladatát és úgy adja le a hőt, ahogy kell neki...
Az életem meg drágább bármely féktárcsánál...
gyurikám ne itélkezz,hogy ne itéltess. a puding próbájja az evés,nekem is vannak előitéleteim ,de ha sulyos pénzekről van szó akkor hajlandó vagyok a kompromisszimumra,vagy enyire nem bizol a magyar szakiparban?
Najah... csak lehet kifli lesz, mire leérsz Csesznekről... Azért megvan az oka, hogy egy TRW hullámos tárcsa 67-től indul... motortípustól függően...
itt most miről volt/van szó? milyen képek? nekem is kell