Én ki szoktam járni likócsra kerülni egy-kettőt. van ott egy gokart pálya, de parkolókban is lehet magadnak tartani ilyen kisebb vezetéstechnikai ingyenes talpalót, érdemes szerintem. A motor fékút, kanyarodás közben fék, kanyarodás közben gáz, dönthetőség.. alap dolgokat nagyon hasznos megtanulni, és ha gondolod én hétvégente ki is szoktam járni amikor az idő engedi (+10fok van minimum) és kőrözök párat . Persze nem minden egyes kőrt úgy, ahogy a csövön kifér, hanem inkább a technikára kanyarodásokra figyelek oda
ELADÓ NAGYON JÓ ÁLLAPOTBAN LÉVŐ 120-80-18 MITAS ENDURO GUMI 1 cm barázda mélység, CSER 17 ENDURÓRA VAGY 18 KROSSZ GUMIRA(csak hasonló állapotú érdekel )
Sziasztok !
Éppen ezért írtam csak nektek és a környékbelieknek !
A szegedi motorosoknak biztos messze lenne !
de kösz a választ ! Szép napot holnapra is !
750-ből nem tudok japánról
az csak a 400-as
amúgy biztos hogy nagyon jó motor lenne nekem már régóta tervezem hogy veszek egyet csak haverom vett varaderot, na nem is kellett több mikor beindította a pincébe pedig gyári dob van rajta
kicsit utánna néztem és ugyan az a blokk van a vtr-be is
az meg jobb mint egy varadero mert karbis
aztán kipróbáltam egyet és azóta nem tudok dönteni
Attól függ melyik...............az aktuális nagyongazdagoknak készült méregdrága trijjumffé az speciel 10-es hidegen húzott acélszál volt tömör.Könnyebb hajlítani ilyen kis átmérőben.
Nya az SV-n meg 3/4 colos cső volt.De már nem mernék rá mérget venni.
Őőőő gazdagnak nem mondanám magam.
KB yamaha szinten áll szervízdíjakban.
Az egész szabvány japán alkatrészekből áll.Hozzád a bécsi szervíz van közel.
Ha kell.............de nem kell.Minek.
Kinn ezek KB a többivel egy szintű megbecsülésnek örvendenek.
Itthon meg hasonló tökhomály van mint amiket te mondasz.
Van aki még angol meneteket vízionál bele meg colos csavarokat.
Holott az eleje egy hornet eleje.
szerintem a 675ös daytona is az,nekem nagyon tetszett.
csak az a baj ezek sok benzint esznek a levegő mellé,olyan nincs amelyik csak levegővel megy?
meg az ülés helyén kanapé legyen,az erőforrás pedig egy M41-es Ganz-Mávag motorblokk legyen.
van egy F-es, sok darabba
a nyáron akarok belőle valami használhatót összerakni már elég sokmindent megvettem hozzá csak szerelni kellene de ijen hidegbe nem megyek ki
még tavaj nyáron elkezdetem csinálni de már annyira sincsen egybe mint amikor vettem
elég sok munka lessz vele
nem tudom még mi legyen belőle mert nincsenek papírjai
arra gondoltam hogy pálya motort lehetne belőle leg könnyebben fabrikálni
de meg tudnám csinálni ojanra is amijen gyárilag volt de ahhoz még kellene néhány alkatrész: lámpa, indexek, gyújtás kapcsoló
tavasszal lessz felújítva, meghírdetem aztán aki megadja az árát akkor vigye ha nem akkor megmarad
amúgyse akarom akárkinek odadni hogy tönkretegye 1 hónap alatt
neked oda adttam volna ha cseréltünk volna a kawára
már most több mint sok motor van ithon, előbb ki kelle ürítteni a garázst
simson meg a babetta csak a helyet foglalja alig megyek velük, inkább eladom mindegyiket
Éppen ezért írtam csak nektek és a környékbelieknek !
A szegedi motorosoknak biztos messze lenne !
de kösz a választ ! Szép napot holnapra is !
Motorozunk 1 jót Galántára !
2012 júni 8-910.-én
2 szállás 2 reggeli 2 ebéd 2 vacsora éttermi/ termál belépő
éjjeli here áztatás 45 euro !
Ha valakit érdekel a buli írjon a motorostura@citromail.hu-ra !
Max létszám 20 bringa !
az csak a 400-as
amúgy biztos hogy nagyon jó motor lenne nekem már régóta tervezem hogy veszek egyet csak haverom vett varaderot, na nem is kellett több mikor beindította a pincébe pedig gyári dob van rajta
kicsit utánna néztem és ugyan az a blokk van a vtr-be is
az meg jobb mint egy varadero mert karbis
aztán kipróbáltam egyet és azóta nem tudok dönteni
hátha valakit érdekel..
Nya az SV-n meg 3/4 colos cső volt.De már nem mernék rá mérget venni.
gumit se fogsz találni rá,láncot se
a csomagtartó konzolodnál mekkora átmérőjű a cső? (gondolom nem tömör )
KB yamaha szinten áll szervízdíjakban.
Az egész szabvány japán alkatrészekből áll.Hozzád a bécsi szervíz van közel.
Ha kell.............de nem kell.Minek.
Kinn ezek KB a többivel egy szintű megbecsülésnek örvendenek.
Itthon meg hasonló tökhomály van mint amiket te mondasz.
Van aki még angol meneteket vízionál bele meg colos csavarokat.
Holott az eleje egy hornet eleje.
Daytona kifejezett neki való mert rohadt kényelmes a majom hordóra húzva pózzal.
csak az a baj ezek sok benzint esznek a levegő mellé,olyan nincs amelyik csak levegővel megy?
meg az ülés helyén kanapé legyen,az erőforrás pedig egy M41-es Ganz-Mávag motorblokk legyen.
ezzel a csoki élete végéig elmotorozna
triumph a gazdagok szórakozása, egyátalán hol van annak valami szervíze vagy bolt?
Vehetne egy Triumph ST-t is de félek nem lenne túl csendes meg szélvédett és nem annyira sportos.
a nyáron akarok belőle valami használhatót összerakni már elég sokmindent megvettem hozzá csak szerelni kellene de ijen hidegbe nem megyek ki
még tavaj nyáron elkezdetem csinálni de már annyira sincsen egybe mint amikor vettem
elég sok munka lessz vele
nem tudom még mi legyen belőle mert nincsenek papírjai
arra gondoltam hogy pálya motort lehetne belőle leg könnyebben fabrikálni
de meg tudnám csinálni ojanra is amijen gyárilag volt de ahhoz még kellene néhány alkatrész: lámpa, indexek, gyújtás kapcsoló
amúgyse akarom akárkinek odadni hogy tönkretegye 1 hónap alatt
neked oda adttam volna ha cseréltünk volna a kawára
már most több mint sok motor van ithon, előbb ki kelle ürítteni a garázst
simson meg a babetta csak a helyet foglalja alig megyek velük, inkább eladom mindegyiket