Nem tudom a szerelő srác nevét, lehet tudnom kéne, de ha úgy van és egy nap 5 szervízben jársz a környező megyékben, akkor annyira nem is jegyzem meg a összes szerelő nevét :)
Látom ezeket, mert sajnos túl sokat járok meló miatt szervizekbe. Pl Kiás srác, aki elötte Toyotánál volt éppen azt mondja, hogy ő pont fordítva gondolta, hogy majd a toyotában herevere lesz :) aztán mégis a kiánál van úgy. Japókra a digó, francia vasakkal szemben kb 20 évvel volt igaz az amit írsz. De ma már nem világból kimegy békaseggű corollák járnak :)
Értem mit mondasz,mert ez tényleg probléma itthon(is).
Örök példám a megán.az új megán 1. olajcseréjére 30e km-t írnak(A GYÁR!).Gondold el ott mit ken még az olaj egy turbós(!) motoron...na nekem volt szerencsém látni is.Nincs 1000km után lecserélés,összekopás után, meg semmi.Szerintem ott tönkreteszi már a legtöbb tulaj az autót.
Innentől a rönó szar..
Ennek ellenére bizonyítható,kézzel fogható hibákból is jóval több van egy olasz járműben mint japó társaiban.
Ugyanez igaz azért a rönóra is visszatérve,mert elektronikai hibák és egyéb dolgok (beázik,rozsdásodik stb) is vannak.
Tehát szerintem a gyár is hibás és a tulajok is,mert a gyár hogyan mondja hogy 8ezrenként cserélj olajat,akkor senki nem veszi meg,érted
mert spórolunk mindenen.
üdv mindenkinek !
a múlt héten vettem egy Honda lead típusú robogót a barátnőmnek. és hidegen nagy az apajárata bömböl mint az állat nem lehet valahogy az automata szívatón visszább álltani ha esetleg valaki segítene azt megköszönném válaszotok kösz előre is
Majd ha veszel ducit és először ellenörzöd benne az olajat, akkor majd meglátod a tutit :) :) :)
Blokkal?
Hát majd ha hungarisztán egy utópikus ország lesz, de ez kb akkor lesz, amikor lesz euro meg 4-es metró, akkorra ilyen gond nem lesz. :) :) :) Addig meg az lesz, hogy ha majd bedöglik az aprilia blokkja a gyári szervizintervallom 8x-osánál, a japó meg a 10x-esénél és behozáskor már külföldön is, itt meg mégtovább leélt motorokról lesz szó, addig a digó blokk egy fos lesz :) :)
De miért miket mondanak, a yamaha feliratos digó motorokat mégsem szokták szídni :)
az oké de mi van a blokkal?
ha annyira jók az olaszok,arra miért érkezik sok panasz a kezdetek óta?
attól függetlenül hogy imádom a 159es alfát meg az 1098 ducit,mégsem vesz rá a lélek..
Ezeket a motorokat a pályán elért teljesítmény adja el. Na jó pl a suzukit, meg úgy általánosságban a japánokat idehaza tuti az ára, nem mintha ne lenne jó motor valamelyik :)
Kicsit más, biztos egy barom leszek, de kibontakozom...
Én mondjuk annak idején pl eléggé nem szerettem a digó vasakat, de aztán megvilágosultam. :) Sok idő kellett hozzá. De pl ehhez kellett sok apróság, minthogy cipeltem vázakat, egyik kezemben kawa váz, másikban verlicchi. Fele tömeg és érdekes módon azok nem olyan törősek. Aztán kiábrándítottak az olyan apró részletek, hogy pl a 2.5 misis sportmotoron (bár lényegesen olcsóbb, mint egy aprilia, ducati vagy ne adj isten egy prémium bimota) miért az etz-kről ismert 600Ft/m-es fékcső található, miért nem fér bele egy rendes fém fékcső, nem mintha nem lehetne megállni vele, de mégis. De miért kell takonyabb érzésűnek lennie egy K7-es gsxr600 fékrendszerének, mint az én használt cuccokból összetákolt életem első simson tárcsásításának végeredménye? A non plussz ultra persze a váz, gixer aluváza gyönyörűnek tűnik kívülről, szép varratokkal. Belűl meg néhol olyanok, hogy ha valakinek adnának awi pisztolyt, szerintem elsőre is taknyolna olyat. De hát a hegesztés pl spanomnak is eltört a és nem takarástól, hanem mindennapi használatban. Bár már a hidraulikus kuplungra kezdenek átszokni, ez azért pozitívum. :)
De hogy ne csak a levegőbe beszéljek, csak úgy spontán menet közben, k7-es 1000-es képei, kívülről gyönyörűnek tűnő varratok, gixxer.com-ról:
na a simsonommal ugyanez a táv 80-100km,de ott a rezonancia miatt nem bírok ki többet.
és igen,minél újabb egy motor,annál inkább pályára van ahogy észrevettem,nagyon picik és nagyon kényelmetlenek.
Egy mai r6 az tök apró motor, 160cm-es emberek tökre eltudnak feküdni, de pl egy w-s gixer, az majd kétszer akkora, azon még én a 185-190cm-el is elférek. Nyilván ez is sokat számít, sőt eleve ami kicsi, az kicsi, nincs is értelme germózni rajt. :)
Mondom én ezt, aki simsonokkal kínlódik, tény hogy mentem már ki pályán amiatt, mert többen voltunk, túl szűken mentem rá a hajtűre gokartpályán, térdem nem tudtam a gumiktól kirakni és mivel nem volt kinn a térdem, a kormányt sem befordítani :) :) :)
De maradjunk annyiban, hogy hiába férek el rajta, a kényelem az azért nem annak nevezhető. :)
500km nekem egy s classeban bohócpolírozó playmateval sem kényelmes, ettől függetlenül 500km-t egy seggel bármikor, 1000-et meg egy huggyozással a golf 2-mel is megszoktam csinálni, meg lakitelekre a balatonnak is lementünk simsonnal, többiekkel 10 óra alatt 40-50-el. De azért a meddig bírom ki rajta és a kényelem az szerintem elég távol álló fogalom :)
hát szerintem ez elég erősen motorfüggő is,nem csak típus.
az nsr-rel alattam olyan 500km-t bírtam,kawával 1000km-t astrával 1600km-t borával 1750km-t 1 nap alatt
szóval egy nagy sportmotor nem kényelmetlen ellenben kisebb társaival (vfr,2ütem 125 és 250 stb).
persze felhozom ellenpéldának az r6ot,nekem az nem jött be kényelmileg.másik véglet meg a cbr 600 f2
Sok nem volt mérve, de volt ilyen 10k-ra dolgozó 70-es, arra pl 14 ló volt főtengelyre mérve, meg 8-9k-ra dolgozó 60-ason 8 ló, illetve egy 6500-ra dolgozó 70-esen (kétfelömlős, segédkipus, réses, én terveztem, erre is ilyen 8 ló körül mérve).
Ezek mind főtengelyen, rendesen lesúlyozva, nem inerciából. Voltak inerciások is, de pl az annyira nem jó, mert pl volt egy 13 lovasnak ott mért 70-es, meg egy annál erősebb, tényleg jó erős 12-13-ra dolgozó másik 70-es, de sokallósra volt karburálva, csak a tetejére tisztult ki, így nem futott fel gyorsan középen, és mivel felfutásra mér, ezért arra kevesebbet hozott :)
Ezé' nem mindegy :)
mindig mentem oda bmw meg audi alvázat nézni..
a mostani japót meg ugyanúgy fenntartással kezelem mint az új opeleket.
Örök példám a megán.az új megán 1. olajcseréjére 30e km-t írnak(A GYÁR!).Gondold el ott mit ken még az olaj egy turbós(!) motoron...na nekem volt szerencsém látni is.Nincs 1000km után lecserélés,összekopás után, meg semmi.Szerintem ott tönkreteszi már a legtöbb tulaj az autót.
Innentől a rönó szar..
Ennek ellenére bizonyítható,kézzel fogható hibákból is jóval több van egy olasz járműben mint japó társaiban.
Ugyanez igaz azért a rönóra is visszatérve,mert elektronikai hibák és egyéb dolgok (beázik,rozsdásodik stb) is vannak.
Tehát szerintem a gyár is hibás és a tulajok is,mert a gyár hogyan mondja hogy 8ezrenként cserélj olajat,akkor senki nem veszi meg,érted
mert spórolunk mindenen.
a múlt héten vettem egy Honda lead típusú robogót a barátnőmnek. és hidegen nagy az apajárata bömböl mint az állat nem lehet valahogy az automata szívatón visszább álltani ha esetleg valaki segítene azt megköszönném válaszotok kösz előre is
te inkább keszthelyre mész?
de nemtudom már ki csinálta
mijen az a segédkipus?
az csak az ablak vagy rezó?
http://www.sidrovers.gportal.h...
csak bírja a motor
Blokkal?
Hát majd ha hungarisztán egy utópikus ország lesz, de ez kb akkor lesz, amikor lesz euro meg 4-es metró, akkorra ilyen gond nem lesz. :) :) :) Addig meg az lesz, hogy ha majd bedöglik az aprilia blokkja a gyári szervizintervallom 8x-osánál, a japó meg a 10x-esénél és behozáskor már külföldön is, itt meg mégtovább leélt motorokról lesz szó, addig a digó blokk egy fos lesz :) :)
De miért miket mondanak, a yamaha feliratos digó motorokat mégsem szokták szídni :)
ha annyira jók az olaszok,arra miért érkezik sok panasz a kezdetek óta?
attól függetlenül hogy imádom a 159es alfát meg az 1098 ducit,mégsem vesz rá a lélek..
Kicsit más, biztos egy barom leszek, de kibontakozom...
Én mondjuk annak idején pl eléggé nem szerettem a digó vasakat, de aztán megvilágosultam. :) Sok idő kellett hozzá. De pl ehhez kellett sok apróság, minthogy cipeltem vázakat, egyik kezemben kawa váz, másikban verlicchi. Fele tömeg és érdekes módon azok nem olyan törősek. Aztán kiábrándítottak az olyan apró részletek, hogy pl a 2.5 misis sportmotoron (bár lényegesen olcsóbb, mint egy aprilia, ducati vagy ne adj isten egy prémium bimota) miért az etz-kről ismert 600Ft/m-es fékcső található, miért nem fér bele egy rendes fém fékcső, nem mintha nem lehetne megállni vele, de mégis. De miért kell takonyabb érzésűnek lennie egy K7-es gsxr600 fékrendszerének, mint az én használt cuccokból összetákolt életem első simson tárcsásításának végeredménye? A non plussz ultra persze a váz, gixer aluváza gyönyörűnek tűnik kívülről, szép varratokkal. Belűl meg néhol olyanok, hogy ha valakinek adnának awi pisztolyt, szerintem elsőre is taknyolna olyat. De hát a hegesztés pl spanomnak is eltört a és nem takarástól, hanem mindennapi használatban. Bár már a hidraulikus kuplungra kezdenek átszokni, ez azért pozitívum. :)
De hogy ne csak a levegőbe beszéljek, csak úgy spontán menet közben, k7-es 1000-es képei, kívülről gyönyörűnek tűnő varratok, gixxer.com-ról:
zártszelvény mégcsak be sem olvadt, körülötte a hegesztés külön életet élt míg tartott valamit
és a végeredmény
Én persze paranoid módon jóformán motorozásonként sasolom a vázat a hegesztéseknél :) :) Mindenesetre nem árt ránézni.
és igen,minél újabb egy motor,annál inkább pályára van ahogy észrevettem,nagyon picik és nagyon kényelmetlenek.
Mondom én ezt, aki simsonokkal kínlódik, tény hogy mentem már ki pályán amiatt, mert többen voltunk, túl szűken mentem rá a hajtűre gokartpályán, térdem nem tudtam a gumiktól kirakni és mivel nem volt kinn a térdem, a kormányt sem befordítani :) :) :)
De maradjunk annyiban, hogy hiába férek el rajta, a kényelem az azért nem annak nevezhető. :)
500km nekem egy s classeban bohócpolírozó playmateval sem kényelmes, ettől függetlenül 500km-t egy seggel bármikor, 1000-et meg egy huggyozással a golf 2-mel is megszoktam csinálni, meg lakitelekre a balatonnak is lementünk simsonnal, többiekkel 10 óra alatt 40-50-el. De azért a meddig bírom ki rajta és a kényelem az szerintem elég távol álló fogalom :)
az nsr-rel alattam olyan 500km-t bírtam,kawával 1000km-t astrával 1600km-t borával 1750km-t 1 nap alatt
szóval egy nagy sportmotor nem kényelmetlen ellenben kisebb társaival (vfr,2ütem 125 és 250 stb).
persze felhozom ellenpéldának az r6ot,nekem az nem jött be kényelmileg.másik véglet meg a cbr 600 f2
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dragstar_xvs650-4
965232
Várok nég ízlelgetem a motorozást aztán majd tavasszal veszek egyet.
Ezek mind főtengelyen, rendesen lesúlyozva, nem inerciából. Voltak inerciások is, de pl az annyira nem jó, mert pl volt egy 13 lovasnak ott mért 70-es, meg egy annál erősebb, tényleg jó erős 12-13-ra dolgozó másik 70-es, de sokallósra volt karburálva, csak a tetejére tisztult ki, így nem futott fel gyorsan középen, és mivel felfutásra mér, ezért arra kevesebbet hozott :)
Ezé' nem mindegy :)
Tudtok ajánlani valakit Győrben,vagy a környéken,aki foglalkozik motorülés átalakítással?
Majd ha láttok egy fekete dragstart kék sisakos kislánnyal azok mi vagyunk:)