Én meg 60kért három blokkot veszek az én benzines fosomba, ha kell. 360e nem csilliárd kilóméter, de az első blokk van benne. Kopp-kopp, remélem fél millert lefutja, rajtam nem múlik.
Na, miért? Egyrészt nem csak full fapad impreza van. Full extrás is, elég jó kényelemmel. Bármelyik kategóriában kapsz full kényelmes turbó benzinest.
Mittomén, bemész a szalonba, aztán kihozol egy zsír új a6ot 3.0 TFSI-vel és kész.
Volt egy merci vitóm,118CDI.Három évig ütöttem vágtam,belebasztam csilliárd kilométert. Egy akksi,meg két befecskendező csúcs volt amit vettem bele,darabját 60 ezerér! Soha egyet nem köhögött!
Hát nemtom milyen turbós benzinesekkel mentél, de én azokat szeretem. Eleve a szerintem használható dízelek (2500+), amikben már van akkora erő töltőnyomás nélkül is modnjuk 1200-as rpmen mint egy alsóközepes átlag szívóbenzinesben, azok már olyan dögnehezek hogy tolják az orrukat, mintha muszáj lenne.
Én tökre megértem egyébként azt, ha valaki racionális érveket fel tud sorakoztatni x-y dolog mellett. Sőt lennének olyan helyzetek ahol én is dízel mellett döntenék (bár én sem dfp-s common rail mellett), félreértés ne essék.
De ezek az azért szar, mert blablabla (közben meg világos, hogy azé' mert bélának nem fussa rá), azért kicsit fárasztó egy idő után.
Persze nyilván én vagyok a hülye és a boyracerek 1.9 TDI-t faragnának ha futná és biztos nem 1.8T-t, amiből akár 1000 paripa is lejön vagy ne adj isten egy vr6 biturbot. Csakis TDI-t hogy annyi brikettet nyomjon 250 lónál, amiből én egy telet kifűtök :)
Hát apám, ha a PD-hez olcsó az alkatrész, akkor vegyél csak olyat. Mikor a szutyok négykarikás hulladékokba 1db PD egység 170e körül van. És az még csak 1db egység... Olyan rohadt kényes, h még a millereknek is könnyesedik a szeme, mikor állandóan szervizelni kell... Akkor már inkább CR dízel, az olcsóbban fenntartható. Csak ez utóbbinak el is kérik szépen az árát.
Ha már dízel, akkor legyen vmi 2,5+ régi audi TDI. Az homokkal a blokkjában is kimegy a világból. De BMW és Merci tulajt sem hallottam még panaszkodni a régi koromgyár autójukról...
Nem feltétlenül a költsége számít,hanem az,hogy hetente kell otthagynod valamiért!
A cimborám az új S osztályba ücsörgött az udvaron,onnan telefonálgatott a szerviznek,hogy vagy azonnal mennek és kiengedik,vagy bebaszatja valakivel az ablakot!
Most őszintén, ha futja tényleg egy 25 misis kocsira és egyátalán nem erőn felűl vásárolod, akkor számít a márkaszervíz költsége? Ne örjíts.
Ez önámítás. Ha veszel egy 10 millás fapad A6-ot, amit egykét évesen eladsz mondjuk valami hülyének 5ért, akkor csakis az értékvesztése havi szinten lebontva 200Ft környéke. Plusz karbantartás, üzemanyag. Most itt számít, hogy 1-2 ezerrel drágább a pohu, mint a sarki szervíz? :)
Persze nyilván, magyarországon mindenki 1-2 kategóriával nagyobb kocsival jár, mint amit a pénztárca elbír.
Ja, meg kisebb fordualat miatt kisebb áttétellel :) De tudom, forma1 is szar, mert csak 350-400Nm. Fordulat miatt "kicsit" más az áttétel. :)
De hát tudom, az Mt01 is nyomatékosabb mint a fészer 600, de egy 0-100-at már nem a főtengelyen, hanem a keréken leadott nyomaték viszi és hát az a fészernél a nagyobb, jobban is gyorsul :)
Ha fél misiből megvan a magasnyomás, akkor örülhetsz. Egyedül a pd ami bevállalható az olcsón beszerezhető alkatrészek miatt. Olyan kocsi nekem meg nem kell, aminek a javítási költségét 1 hét alatt lezavarni, kinyögni. Ha egy kocsi nem ilyen, akkor én azt úgy hívom, nincs nincs pénzem fenntartani.
Ne azt mondd, hogy autóban dízel. Meg dízel a király dolgokat. Inkább azt, hogy neked benzinesre nem telik. :)
Most mitől jobb a brikettgyár, mikor nem megy úgy, nem olyan nyomatékos és nem olyan rugalmas, messze nem jár olyan szépen, zajosabb, mint egy turbós benzines?
Egyetlen egy szempontból rosszabb, hogy legtöbb embernek nem telik rá. Attól még nem szar. :)
Szia. Eldőlt, indexet keresek rá, kormányt. Meg műszerfalat, mert nem a gyári volt rajta amikor vettem. Kb ennyi;-)amúgy faca, sokat turaztunk mar vele;-)
Van kapcsolatom nekem is,de azért köszi!
Én dízelpárti vagyok! A mazda 2ezer benzines,de szerintem egy ugyanakkora dízel bármikor lenyomja,ráadásul a hajamat leeszi!Volt nálam A8 4.2 benzines.Nem volt leányálom közlekedni vele!Jó volt meg minden,de egy szaros akksit nem tudtál benne cserélni,csak a szakszervizbe! Fékbetétek,tárcsák,vezérlés,akksi,navi(nem nyílt fel) ez volt valami 500 vagy 600 ezer! Azért a dízellel még mindig lehet spórolni,meg a benzinesekhez sem olcsóbb az alkatrész.
hát igen ezzel nem számoltak a gyárak.addig jó ameddig nem romlik el.de alkatrész ne kelljen új autóhoz,mert a házad árát is ráköltheted.
szerencse hogy van kapcsolatom különben már most padlón lennénk.
(komolyan mondtam,ha kell dízel szervíz szólj,ha márkaszervízbe viszed,az meg a te bajod )
ezeknél a dolgoknál elgondolkozik az ember hogy mennyire éri meg a dízel.mert szerintem ugyanott van mint a benzines.csak 2szer akkora nyomatékkal
Én ezért nem vettem ilyen játék autókat! Csak régi TDI,semmi más!
Volt sokféle autóm,de ezektől az új szaroktól hányásom van! Egy forintot nem adnák értük!
Mittomén, bemész a szalonba, aztán kihozol egy zsír új a6ot 3.0 TFSI-vel és kész.
Én tökre megértem egyébként azt, ha valaki racionális érveket fel tud sorakoztatni x-y dolog mellett. Sőt lennének olyan helyzetek ahol én is dízel mellett döntenék (bár én sem dfp-s common rail mellett), félreértés ne essék.
De ezek az azért szar, mert blablabla (közben meg világos, hogy azé' mert bélának nem fussa rá), azért kicsit fárasztó egy idő után.
Persze nyilván én vagyok a hülye és a boyracerek 1.9 TDI-t faragnának ha futná és biztos nem 1.8T-t, amiből akár 1000 paripa is lejön vagy ne adj isten egy vr6 biturbot. Csakis TDI-t hogy annyi brikettet nyomjon 250 lónál, amiből én egy telet kifűtök :)
Ha már dízel, akkor legyen vmi 2,5+ régi audi TDI. Az homokkal a blokkjában is kimegy a világból. De BMW és Merci tulajt sem hallottam még panaszkodni a régi koromgyár autójukról...
A cimborám az új S osztályba ücsörgött az udvaron,onnan telefonálgatott a szerviznek,hogy vagy azonnal mennek és kiengedik,vagy bebaszatja valakivel az ablakot!
Ez önámítás. Ha veszel egy 10 millás fapad A6-ot, amit egykét évesen eladsz mondjuk valami hülyének 5ért, akkor csakis az értékvesztése havi szinten lebontva 200Ft környéke. Plusz karbantartás, üzemanyag. Most itt számít, hogy 1-2 ezerrel drágább a pohu, mint a sarki szervíz? :)
Persze nyilván, magyarországon mindenki 1-2 kategóriával nagyobb kocsival jár, mint amit a pénztárca elbír.
De hát tudom, az Mt01 is nyomatékosabb mint a fészer 600, de egy 0-100-at már nem a főtengelyen, hanem a keréken leadott nyomaték viszi és hát az a fészernél a nagyobb, jobban is gyorsul :)
Most mitől jobb a brikettgyár, mikor nem megy úgy, nem olyan nyomatékos és nem olyan rugalmas, messze nem jár olyan szépen, zajosabb, mint egy turbós benzines?
Egyetlen egy szempontból rosszabb, hogy legtöbb embernek nem telik rá. Attól még nem szar. :)
a 4.2es audinál meg a priust többre tartom
Én dízelpárti vagyok! A mazda 2ezer benzines,de szerintem egy ugyanakkora dízel bármikor lenyomja,ráadásul a hajamat leeszi!Volt nálam A8 4.2 benzines.Nem volt leányálom közlekedni vele!Jó volt meg minden,de egy szaros akksit nem tudtál benne cserélni,csak a szakszervizbe! Fékbetétek,tárcsák,vezérlés,akksi,navi(nem nyílt fel) ez volt valami 500 vagy 600 ezer! Azért a dízellel még mindig lehet spórolni,meg a benzinesekhez sem olcsóbb az alkatrész.
szerencse hogy van kapcsolatom különben már most padlón lennénk.
(komolyan mondtam,ha kell dízel szervíz szólj,ha márkaszervízbe viszed,az meg a te bajod )
ezeknél a dolgoknál elgondolkozik az ember hogy mennyire éri meg a dízel.mert szerintem ugyanott van mint a benzines.csak 2szer akkora nyomatékkal
Volt sokféle autóm,de ezektől az új szaroktól hányásom van! Egy forintot nem adnák értük!