Nem tudok menni, Bösztörpusztára megyek, egész hétvégén ott leszek. A következő hétvégén az Adriára gurulok le búvárkodni. Úgy néz ki augusztus minden hétvégéje tele van már nekem. Persze mindenhova motorral megyek.
Szeptemberbe meg akarom nézni Faak am See-t.
Mond azt mint amit a sportgépek tulajai mondanak, azaz:
"Hát te hülye vagy, tök kényelmes az, kényelmesebb, mint bármelyik túramotor, csak meg kell szokni."
Persze több év megszokás után kívülről nézve is gondban vannak a 10. km után :) :) :)
a legfontosabb a változás,arra meg ahogy mondtad mindegyik jó.
meg a többihez képest akarom tudni mennyit tud,arra is jó a mamis.a többieknél is csal..
és az kiderül legalább hogy 70 vagy 80 rwhp
SZeva fatökű! Képzeld még mindig itt vagyok németbe.Már kaptam infót a legkisebb méretetek 40-es bukó 30-ast nem csináltok mert pancserok vagytok. 20. ától otthon vagyok 2 hetet majd dumálunk!Addig is puszi cica!
gondolkodttam már én is drz supermoton
azt mondják hogy elég kényelmetlen hosszabb utakon
a tiéd is kényelmetlen volt hosszú úton?
vagy csak ott szentiván környékén mentél vele?
Még az 520-as KTM volt amivel mentem aszfalton. Nem sokat szupermotyóztam azzal sem. Faszán megcsináltattam a kerekeit,kicseréltem benne minden csapágyat meg porvédőt,aztán eladtam. A motor meg csak bütykösgumival üzemelt utána!
a redbaronos pad inerciás, nem mérőcellás tudtommal. Az kb összehasonlításra jó tuningoláskor, elötte utána. Az pl egy főtengely könnyítést többlet teljesítménynek mutat a gyorsabb felfutás miatt, holott nem az. Rendes pad pl a Mami kamionos, abban rendes örvényáramúfékgép van, de mérésen is látszik hogy az nem csak egy felfutásból áll, hanem különböző fordulatszámokon, több ponton megfékezik szószerint. Eléggé motorgyilkos. Bár természetesen egy ilyen pad eléggé más árfekvésű.
Persze nyilván örülnék egy inerciás padnak, de különböző motorok összehasonlítására szvsz nem alkalmas, persze az is kérdés, hogy mi a cél. Viszont egy tuning műhelynek meg tökéletes, mert ugyanazon motoron történt változásokat jól kimutatja.
Egyébként meg tudjátok mennyit mérnek? Amennyit akarnak :) Eleve úgy zajlik, még ha rendes mérőcellás padon lemérjük és tegyük fel, hogy az etalonhoz beállított szoftver konstans is jó, (tegyük fel tehát hogy nem csal, persze a csalás mindenkinek érdeke, mert ha csal, akkor boldog a vevő és a tulaj is), akkor a keréken mért teljesítményt kapod meg. Ami mondjuk egy 120 lovas motornál 110. Aztán béla kigondol egy számot, hogy hány százalék lehet a hajtásláncon a veszteség, mondjuk 10%, aztán hozzáadja a gép és 121Le lesz főtengelyen :)
Szeptemberbe meg akarom nézni Faak am See-t.