Milyen mély az a karc?Azért kérdem mert lehet azt polírozni és ha nem mély illetve nem végig húzódik a fészken akkor szerintem ellehet tüntetni úgy ,hogy nem kell venned semmit hozzá mert a tűszelep kúpra tömít és mindegy neki milyen mélyre megy max annyi ,hogy az üzem anyag szinted ESETLEG néhány tizeddel magasabb lesz.Mersze látni kéne a karcot.Most csak látatlanba dumálok.
Egy karc van rajta Misi szerint is. Az szemmel látható, a tűszelepem meg tényleg hibátlannak tűnik. A probléma az, h a KTM nem ad meg ilyen adatokat, mint tűszelep méret..stb. Almáék is csak rendelni tudnak horrorisztikus áron...
Hát igen lehet 1 próbát megérne ,csak én azon filózok ,hogy akkor mi baszta neked szét a fészket mikor elvileg a szűszelep gyengébb anyag sőt a legtöbbnek a hegye finom műanyag bevonatos (fekete) a másik mi alapján állapították meg ,hogy nem a tű a szar a robogótuningot ismerem a Misihez járok én is ,de akkor sem értem.Én a helyedbe be próbálkoznék egy másik tűvel illetve 1 nagyobbal és lepróbálnám úgy a karbit ahogyan írtam.Vidd magaddal a boltba a karbit és nézzétek meg még pénzbe sem kerül feltéve ha van raktáron tűszelep.Ui. sublerrel nem lehet megállapítani és szemre sem!
Azért én is furcsának találom ,hogy már kopott én azért megpróbálnám a helyedben csak tőszelep cserélni és esetleg úszót.Nagyon ritkán kopnak el azok főleg ennyi idő alatt.Max egy 15-20 éves karbinál eltudom képzelni pláne ha sokat állt motor úgy ,hogy televolt benyával mert az szépen lassan eszi a cuccot.
Na most mondtál egy nagy baromságot!A tűszelepet nem így kell ellenőrizni hanem 1 fejre állítod ,hogy az úszó a saját súlyával nyomja a tűszelepet mert bent is ezt teszi 2 nem fújod mert tüdővel akár 1,5-2 bárt is tudsz létrehozni hanem szívod ha jön levegő akkor szar ha nem akkor jó!Ez a megfelelő eljárás.Azért kell a saját súlya mert ha nyomod nem tudod milyen erővel is nyomod és ha túl benyomod lehet ,hogy jó de normál esetben lehet ,hogy ereszt.
Művészet.
Meg kell próbálni, de 80% hogy ömleni fog.
Nálam persze ekkora rizikó nem volt, mert dellortozok, de én is próbáltam már szarból várat építeni.
Meg 250-es tűszelepből 350-est csinálni.
előbb ellenőrizd le hogy tényleg ereszt-e mindíg
szétszeded a karbit és belefujsz a benzincső helyére a lukba
közbe az ujaddal nyomd a tűszelepet
ha teljesen benyomod és akkor is ereszt akkor kopott
de ha nem ereszt akkor valószínű hogy úszószint beálítás kell vagy lukas az úszó és mindíg lesűjed
a ktm névhez ez hozzá tartozik
vegyél másikat
amugy nem térek napirendre azon hogy egy 5 éves motoron hogyan kopik ki
a 30 éves MZ-n meg nem, a karburátort BVF-nek hívják
ha belehajtasz egy tört csavar kiszedőt azzal lehet hogy ki lehet húzni
meg audiba van ojan szerszám ami ijesmi célokra van
a palettáknak a törött csapjait szoktuk vele kiszedni
kell furni egy lukat aztán belehajtani a menetes részét
arra még rámegy egy cső amin van suj és azzzal kell kiütni
a beletört acélt jól kiszedi
Csak az a baj, h a szeleppersely körmökkel van a helyére oktojálva... pontosan úgy néz ki, mint amit örökre oda terveztek... anyagvastagság (bronz) cirka 1,2-1,5mm. Szűcs Balázs azt mondta, ők nem tudták kiszedni...
Értem, akkor keresgélem a megoldást tovább. Új karbi picit drága. 40ért ajánlottak egyet, de egy ilyen idióta probléma miatt nem fogok venni egy karbit.
Azért köszi mégegyszer ;)
Elvileg javítható ,bár ahhoz tudni kéne a gyári paraméterek.Végül is elviekben az az út is járható amit te gondoltál ki ,de szerintem eléggé macerás mert bár az elmélet ugyan az mint a hengernél ,de az anyag vastagság és a minőség nem és megvan a veszélye ,hogy kipurcan a karbi + nagyon pontosnak kell lennie az illesztésnek mert itt nincs hőtágulás (hogy belefér 1-2 század).Az én javaslatom az lenne hogy kéne egy mérettel nagyobb tűszelep és ahhoz kéne dörzsárazni a perselyt persze ez is csak elmélet mert nem látom a cuccot.Karbiba sajnos nem tudok segíteni.
Hali!
Keihin PWK38 karbit nem tudod mennyiért tudok szerezni használtan?
Másik kérdés, a karbiban a NEM cserélhető bronz tűszelep persely van kikopva, emiatt csöpög a benya folyamatosan. Hogy a lónyálban lehet azt javítani? Elvittem gépműhelybe, nem mernek hozzűnyúlni, mert nagyon belehúzza magát a gép.. arra gondoltam, h kimaratom, majd egy új perselyt csináltatok hozzá és azt belerakom, mint ahogy a hengerbe a hüvelyt is. Szerinted járható út?
Meg kell próbálni, de 80% hogy ömleni fog.
Nálam persze ekkora rizikó nem volt, mert dellortozok, de én is próbáltam már szarból várat építeni.
Meg 250-es tűszelepből 350-est csinálni.
szétszeded a karbit és belefujsz a benzincső helyére a lukba
közbe az ujaddal nyomd a tűszelepet
ha teljesen benyomod és akkor is ereszt akkor kopott
de ha nem ereszt akkor valószínű hogy úszószint beálítás kell vagy lukas az úszó és mindíg lesűjed
vegyél másikat
amugy nem térek napirendre azon hogy egy 5 éves motoron hogyan kopik ki
a 30 éves MZ-n meg nem, a karburátort BVF-nek hívják
Nem hiába, a karbit dellortonak hívják.
Én is dörzsárazással kezdeném.
meg audiba van ojan szerszám ami ijesmi célokra van
a palettáknak a törött csapjait szoktuk vele kiszedni
kell furni egy lukat aztán belehajtani a menetes részét
arra még rámegy egy cső amin van suj és azzzal kell kiütni
a beletört acélt jól kiszedi
Azért köszi mégegyszer ;)
Keihin PWK38 karbit nem tudod mennyiért tudok szerezni használtan?
Másik kérdés, a karbiban a NEM cserélhető bronz tűszelep persely van kikopva, emiatt csöpög a benya folyamatosan. Hogy a lónyálban lehet azt javítani? Elvittem gépműhelybe, nem mernek hozzűnyúlni, mert nagyon belehúzza magát a gép.. arra gondoltam, h kimaratom, majd egy új perselyt csináltatok hozzá és azt belerakom, mint ahogy a hengerbe a hüvelyt is. Szerinted járható út?