Azért vettem meg a KTM-et, mert szeretnék komolyabban bakonyozni meg crossozni. Felénk csak divatmotorosok vannak, akiknél nem az a fontos, h feljárózzon a bakonyban, v fejlődjön a pályán, hanem h lássák mennyire nyomja az egykerót a fagyizó előtt.
Aki velem ott volt bakonyban tavaly, ő jönne, csak nincs hátsó gumija, meg azt mondja ezzel a motorral lassú oda. Pedig eljönne szívesen, csak nézni meg nyálat csorgatni nem akar.
Így hát innen csak én vagyok. (vagy csak nem ismerem a többieket)
Akkor marad a MITAS, 13 pénz a rotyogonal. Sok hónap marad a pénz végére..ez baj.
De fuvar nélkül még kipihenten sem tudok menni.. :S Januárban lesz a kocsim műszakis, akk kerül rá vhorog... addig nem tom mivel húzom le kötömöt.
Fingom nincs. Én sokáig mitac C10-et használtam,nekem jó volt.Feltudtam menni vele olyan helyen is,ahol a haverom a szír új michelinnel csak hömbölgött.Most geomax van fent. Ez volt ákcijósan.
De ahogy a cimborám mondta: Aki tud,az nagykabátba is tud!
Kéne innen valami fuvar, ami elvisz Bakonyba. Még a hátsó gumit is le kell cserélnem a láncszett mellett...
MITAS c16 v MITAS 18? Mászóka meg cross pálya használatra a sűrűbb v a ritkább bütykös gumi jobb?
Nem olvadok el, no para! A hétre esős időt mond, jöv hétvégére meg már naposat, uh szerintem jó lesz. Remélem nem dolgozom szombaton, mert akkor mehetünk!
Olyan kétszer van egy évben,hogy pont két nappal az eső után fasza fogós talajon tudsz menni. Meg abban mi az érdekes? 4-5 napos áztató eső után a 20 centi sárban motorozni meg feljárózni. Na az az izgalmas!
Aki velem ott volt bakonyban tavaly, ő jönne, csak nincs hátsó gumija, meg azt mondja ezzel a motorral lassú oda. Pedig eljönne szívesen, csak nézni meg nyálat csorgatni nem akar.
Így hát innen csak én vagyok. (vagy csak nem ismerem a többieket)