Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már bizonyított az életbe
4-5ezer km alatt tökéletesre teszteltem
néha szoktam szálíttani a műszerfalon bogarakat
vagy nagyon jól sikerült csökkentenem a turbulenciát vagy nagyon erősen kapaszkodnak a bogarak
még a legyek is
Én nem mondtam ,hogy szar.Hanem kérdeztem ,hogy miért jobb.
az biztos,nálad a profizmus és a tapasztalat ötvözte egymást amikor gyártottad,majd szélcsatornában tesztelted
az én saját gyártásummal nem veszi fel a versenyt
olvasd el végig és megtudod hogyha föl van rakva az idom akkor nem látni semmit a kompresszorbol
rejtve van minden
van,mondom a duplabubisnál jobb nem kell
túraplexit is tegyél rá
azért az erőt (főleg a többlet ccm miatt ) elismertem de nehogymár tizenx évvel az fzr megjelenése után szarabb féket gyártsanak..
Azért annak nem örülnék ,ha az a szíj elkapná a gatyám.
a turbo hatása nekem is tetszik a gond az 1 hajtott kerékkel és a béna sofőrrel lenne nálam
és szerinted az jó ha van 6db öt forint nagyságú hengered vagy van nekem 4 db pingponglabda nagyságú és egy rásegítő a fékkarnál + palacsinta sütő nagyságú féktárcsa.
nemtom lehet szar a magyarom,az utolso fél évben erősen leépült
maradjunk a 6piston calipers-be,azt mindenhol megértik.
tudod az az,amiből neked csak 4 jutott
nem kell sportdob,az túragép marad
már megvannak az oldaltáskák,szivargyujto,markolatfűtés stb.a típusra szégyent hozok az lehet,de pöpec lesz
látod bubi itt kezdődik a motor!
Valószinü,ha raknál a feketére egy sportdobot,és hozzá hangolnád a karbisort,mégjobbnak éreznéd...
Milyen a 6 dugós fék?
amúgy tök szar így menni,ha jön egy kanyar hideg lesz az 1. gumid
kérdezd meg a videóból az R1-es csávót hogy csinálta
megakadtam a turbó beszereléssel,nincs hely az ülés alatt
aztamocskos
na ti is így akartok előzni hogy ezres kell?
hányasba volt mikor 220nál emelte az elejét
ilyen is van amikor épp nincs dolgod?
van időm,leírom hosszan.
zőőőd:gázos futómű,kemény a csillapítás de nem jó értelemben.supercorsa gumik tapadnak jól.fém fékcső.sportdob,ez fontos lesz mindjárt!
fekete:gázos futómű,vagy gyári vagy nem de sokkal kényelmesebb,mégis jobb a visszajelzése mindenhol.pilot power 2ct gumik...ha a supercorsa tapadt,ez ragad
nade ezek különbözőek minden motoron,jöjjön a lényeg.
mentem a feketével,nissin a munkahenger(gyári?kitudja.) 6dugós fék mindegyiken és ezen csak gumi a fékcső,mégis jobb a fékhatás.
motor:kipróbáltam..lemértem...ugyanazt tudják 0-200ig (az udvarban mentem ami magánterület )
viszont a zöldnél a sportdob miatt sokkal többnek tűnik,nameg a sima plexi miatt 240nél(az udvarunkban) levisz róla a huzat,a fekete duplabubis plexijével 200ig egyenes háttal vagyok!
összességében érezhetően jobb a fekete,de teljesítményre ugyanazt tudják.
tessék.nyomatékból előzés
http://youtu.be/OVWUiXqDcdw