már bizonyított az életbe
4-5ezer km alatt tökéletesre teszteltem
néha szoktam szálíttani a műszerfalon bogarakat
vagy nagyon jól sikerült csökkentenem a turbulenciát vagy nagyon erősen kapaszkodnak a bogarak
még a legyek is
és szerinted az jó ha van 6db öt forint nagyságú hengered vagy van nekem 4 db pingponglabda nagyságú és egy rásegítő a fékkarnál + palacsinta sütő nagyságú féktárcsa.
nemtom lehet szar a magyarom,az utolso fél évben erősen leépült
maradjunk a 6piston calipers-be,azt mindenhol megértik.
tudod az az,amiből neked csak 4 jutott
van időm,leírom hosszan.
zőőőd:gázos futómű,kemény a csillapítás de nem jó értelemben.supercorsa gumik tapadnak jól.fém fékcső.sportdob,ez fontos lesz mindjárt!
fekete:gázos futómű,vagy gyári vagy nem de sokkal kényelmesebb,mégis jobb a visszajelzése mindenhol.pilot power 2ct gumik...ha a supercorsa tapadt,ez ragad
nade ezek különbözőek minden motoron,jöjjön a lényeg.
mentem a feketével,nissin a munkahenger(gyári?kitudja.) 6dugós fék mindegyiken és ezen csak gumi a fékcső,mégis jobb a fékhatás.
motor:kipróbáltam..lemértem...ugyanazt tudják 0-200ig (az udvarban mentem ami magánterület )
viszont a zöldnél a sportdob miatt sokkal többnek tűnik,nameg a sima plexi miatt 240nél(az udvarunkban) levisz róla a huzat,a fekete duplabubis plexijével 200ig egyenes háttal vagyok!
összességében érezhetően jobb a fekete,de teljesítményre ugyanazt tudják.
4-5ezer km alatt tökéletesre teszteltem
néha szoktam szálíttani a műszerfalon bogarakat
vagy nagyon jól sikerült csökkentenem a turbulenciát vagy nagyon erősen kapaszkodnak a bogarak
még a legyek is