nem veszünk össze,erre akartam kilyukadni.
mert most ott tartottunk h a gedeon '50 lóerővel jobb sofőr nálam' te többel,a foregonnál meg '60 lóerővel jobb sofőr vagyok' én.
teccik érteni?
Félre értés ne essék,én nem leszóltam a 600-asokat,csak én jobban szeretek nyomatékbol előzni...
Van olyan haverom,aki a pannonia ringen a '03-as R6-al kerülgeti az ezreseket...
600-al sem kell sokat váltogatni.Legalább is a közúti autókkal szemben.Persze ha élezed a dolgokat pl vagy meglesz vagy nem akkor lehet ,de egy normál előzést mág egy 400-al pl50-80 között 6.ban kényelmesen és dinamikusan végre tudsz hajtani.Tapasztalat.
lehet hogy hülye vok, de mikor és mennyinél kell vissza váltogatni a 600-asokat? a német pályán elhiszem, de itt a magyar talicska utakon a 90--100 al haladó legújabb Suzuki gépkocsikat még én is megelőzöm 500assal, ha meg verseny pályáról beszélünk akkor tudtommal az 1000seket is keményen váltogatni kell, ha meg nem akarok váltogatni veszek egy jó nagy choppert az elindul 6.ban is
amúgy nem tudom kit kell előzni ezres motorral (meg milyen tempónál ) ?
én 1,4 sima fastrából ültem át erre,gyárilag 60 ló abból 16 éves korára maradt 40 főtengelyen és higyjétek el az előzés nem kihívás lett hanem rutinfeladat
Győrben az Épfu tanodának van kalibrált segédmotorkerékpár teljesítménymérő padja, kb 10kW-ig mér. Illetve a Rába gyárnak egy összkerekes teher, nomeg az Audinak AVL féktermei. Amik pontosak. :)
Annyit mutat, amire beállítva van. :)
A másik eltérés amiatt lehet, hogy rendes fékezős teljesítménymérő paddal van vizsgálva, vagy pedig inerciás paddal.
persze,300 lovat is kihasználok pályán 200tól 300ig meg nem is lenne ellenemre,de tényleg nem érdemlem meg.
ez könnyű,picike,de a futóművem isteni meg hozzá a gumi is,és sokkal több örömet okozott eddig mint az hogy mennyire megy.
Gondolom az ujabb jobban tetszik?!
Olyannal má mentem,jól ment...
mert most ott tartottunk h a gedeon '50 lóerővel jobb sofőr nálam' te többel,a foregonnál meg '60 lóerővel jobb sofőr vagyok' én.
teccik érteni?
Van olyan haverom,aki a pannonia ringen a '03-as R6-al kerülgeti az ezreseket...
ott lehet váltogatni napestig meg nyomaték is van
a fordulatot a turbó garantálja
szerinted is?
És ezzel nem akartam leszólni a 600-asokat...
A 600-asokkal az a baj,hogy sokkal jobban kell forgatni,hogy menjen.
én 1,4 sima fastrából ültem át erre,gyárilag 60 ló abból 16 éves korára maradt 40 főtengelyen és higyjétek el az előzés nem kihívás lett hanem rutinfeladat
A másik eltérés amiatt lehet, hogy rendes fékezős teljesítménymérő paddal van vizsgálva, vagy pedig inerciás paddal.
ez könnyű,picike,de a futóművem isteni meg hozzá a gumi is,és sokkal több örömet okozott eddig mint az hogy mennyire megy.