Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

éééén leszarom .arra amire nyáron akarom majd használni arra bőven jó lesz...de .utána majd beszélhetünk róla h ki a jobb
Lehet hülye kérdés,de szerinted meik a jobb?
Gondolom az ujabb jobban tetszik?!
Olyannal má mentem,jól ment...
nalátod ezért nem vettem olyat.az 1. gázra leszédülnék
mindegyiket.úgyhogy porig égtek előttem szégyenetekben mert 220ló áll a rendelkezésemre!ennyik vagytok
nem veszünk össze,erre akartam kilyukadni.
mert most ott tartottunk h a gedeon '50 lóerővel jobb sofőr nálam' te többel,a foregonnál meg '60 lóerővel jobb sofőr vagyok' én.
teccik érteni?
Tényleg,kalev,most melyik 6-ost hoztad haza?
Nekem pont elég! Sőt,néha még túl sok is!
Félre értés ne essék,én nem leszóltam a 600-asokat,csak én jobban szeretek nyomatékbol előzni...
Van olyan haverom,aki a pannonia ringen a '03-as R6-al kerülgeti az ezreseket...
inkább mindenki vegyen 82-es mtz-t
ott lehet váltogatni napestig meg nyomaték is van
a fordulatot a turbó garantálja
azt mondják 500ccm kevés,legyen az akár ktm
szerinted is?
Na micsöcs? Látom megy a mai "Na kinek a motorja jobb" ovisszakkör!
szólj már bele,már van 1 támogatód 500as kategóriában.
de gyökerek vannak itt is bázzee
erről beszélünk.ha meg tényleg nem akarom a váltót használni veszek egy dízelautót mint a bora,reggel berakom 6ba este kiveszem.
600-al sem kell sokat váltogatni.Legalább is a közúti autókkal szemben.Persze ha élezed a dolgokat pl vagy meglesz vagy nem akkor lehet ,de egy normál előzést mág egy 400-al pl50-80 között 6.ban kényelmesen és dinamikusan végre tudsz hajtani.Tapasztalat.
Akkor ugy irom,hogy az ezres nyomatékbol megy,a 600-as meg fordulatbol...
És ezzel nem akartam leszólni a 600-asokat...
lehet hogy hülye vok, de mikor és mennyinél kell vissza váltogatni a 600-asokat? a német pályán elhiszem, de itt a magyar talicska utakon a 90--100 al haladó legújabb Suzuki gépkocsikat még én is megelőzöm 500assal, ha meg verseny pályáról beszélünk akkor tudtommal az 1000seket is keményen váltogatni kell, ha meg nem akarok váltogatni veszek egy jó nagy choppert az elindul 6.ban is
Nem az a lényeg,hanem egy ezresnél nem nagyon kell vissza váltani...
A 600-asokkal az a baj,hogy sokkal jobban kell forgatni,hogy menjen.
amúgy nem tudom kit kell előzni ezres motorral (meg milyen tempónál ) ?
én 1,4 sima fastrából ültem át erre,gyárilag 60 ló abból 16 éves korára maradt 40 főtengelyen és higyjétek el az előzés nem kihívás lett hanem rutinfeladat
Győrben az Épfu tanodának van kalibrált segédmotorkerékpár teljesítménymérő padja, kb 10kW-ig mér. Illetve a Rába gyárnak egy összkerekes teher, nomeg az Audinak AVL féktermei. Amik pontosak. :)
Annyit mutat, amire beállítva van. :)
A másik eltérés amiatt lehet, hogy rendes fékezős teljesítménymérő paddal van vizsgálva, vagy pedig inerciás paddal.
Na a futómű az fontos és okés.Az enyémmel az a baj ,hogy városban esetlen.Illetve tudni kell rajta.
Ez nagyon dicséretes csak ez nem az enyém 3LE számmal keressél kolléga!
persze,300 lovat is kihasználok pályán 200tól 300ig meg nem is lenne ellenemre,de tényleg nem érdemlem meg.
ez könnyű,picike,de a futóművem isteni meg hozzá a gumi is,és sokkal több örömet okozott eddig mint az hogy mennyire megy.
Na ezzel 1-et értek!