namármost.az addig oké h én szelektálom a lófejeket.meghogy nekem kell becsempészni a célpont ágyába.még azt is elnézem, hogy én kapom a legszarabb melókat (kalev meg angliában mereszti a seggét).de hogy még ilyenekkel is zaklatol .nem leszel a keresztapum
Ez nem ilyen egyszerű, itt ezredes tűréssel dolgozunk. Nem működik csak az ,hogy beraksz. Vagyis működik..
Pl Babettánál is maszek alsó csapot kellett gyártatni, mert végülis gyári csap még lett is volna, de vettem hajtókarba való INA KZK-t, az pedig a gyári hajtókar/csapszeg kombinációval lógott. Így aztán kapott egy új alsó csapot.
Mondjuk tény, hogy működik úgy is.
Ezt akkor mondtam mikor a főtengelynek meg a helytókarnak semmi baja.Mert a lent hossz irányba abszolút nem lóg nem rág stb. de fent már oválisra kopott akkor egy olcsó és praktikus megoldás.Már sokszor találkoztam ilyennel ugyan is fent jobban kopik a cucc mint lent mert ott kapja a nagyobb igénybevételt és most nem verseny Babettárol beszélek.Egyébként Babihoz cseredarabbal egy felújított henger új dugóval gyűrűkkel,csapszeggel 3500 ft + 800 ft a rolnis kosár és már is van egy új hengered.
A bronzot pofon egyszerű megoldani!Ki van belőle nyomatva és van belevéve rolni csapszeggel már kapni ugyan olyan méretűt és bántani sem kell a hajtókart.
Ha bronzos , akkor akármikor is 1:30 fölé sose menj. De ha kenjük neki, akkor 1:25 és a legjobb olajak. Ez alap. Akármit is mondanak az 1:50-ről és hasonló borzalmakról.
Olcsón kb sehogy, az egyedi gépmunka a ducatira is ugyanannyi, mint a babettára.
A robi 55-ben Babetta 210-es henger van, hát elég szar kiindulási alap mit ne mondjak. Nemtom a robi bronzperselyes-e (hajtókar felső szem), de ha igen az megint gáz.
Oldalamon van egy egész jó hengertervező és kipufogótervező is. Nem VB hengert tervez, de ingyenes letölthetők közül nemzetközileg is a legjobb tudásanyaggal csinálták őket. Egy jó kipufogóval szerintem sokat tudnál rajta dobni. Bár elég hosszú cső lesz, alacsony fordulatra nagy rezonáns hossz adódik. De ha mást nem, ezt megpróbálnám. Gagyikipuhoz képest óriási előrelépés lenne.
10x egyszerűbb egy másik normális blokkot belefaragni. De tényleg.
hali, ha fél évre vonattad ki akkor ha letelt a fél év automatikusan vissza lesz rakva, ha előbb szeretnéd forgalomba helyezni akkor csak bemész az ocsmány irodába és szólsz hogy .... és semmibe nem kerül, de ez után be kell menni a biztosítóhoz is vinni a papírt hogy a motor forgalomba van, és kifizetni a biztosítást
üdv tavasszal vissza szeretném iratni a fogalom az nsr emet ki lett vonatva a forgalomból valaki el tudná mondani nekem hogy hogyan müködik hova kell elöször bemennem és kb mennyibe fog fájni válaszotok köszönöm
még ma küldöm őket