aki esetleg szeretne fasza vászontáskát jó áron annak tudom a figyelmébe ajánlani a louis-os akciót! a Yamaha Győrbe. lehet rendelni 21 690Ft ért 37 000 ről leárazva http://www.louis.de/index.php?...
Srácok valaki segítsen nekem ,hogy a BikePics-re hogyan tudok úgy képet felrakni ,hogy meghírdese az oldal ,hogy "lájkolják"
regisztráltam már meg mindne de nemtudom... vagy csak ott a profilomba pakoljak fel képeket?
Semmi gond nem vagyok sértődős csak nem igazán szeretem az előítéleteket.Köszönöm a javaslatokat a mérések terén ,de mint mondottam nem vagyok mérnök sőt még palánta sem.Persze elméletben tudom a dolgokat vagy amit nem könnyen utána tudok nézni ,de a gyakorlatba már nem biztos ,hogy megfelelően áttudnám ültetni.Le a kalappal a motorjaitok előtt és az előtt amit képviseltek ,de én főként utcai motorokkal foglalkozom versenyzéssel komolyan nem.Persze suhanc koromban indultam néhány házi versenyen a faragott Simsonommal és Mz mel ,de ennyi.A nagyon komoly átalakításokhoz meg sosincs elég pénze a kuncsaftjaimnak általában annak is örülnek mint majom a ... ha a robogójuk már 100-120-at megy.Persze én sem szeretem az olyan suhancokat akik fúrnak faragnak mert aszt hiszik értenek hozzá és reszelik a tűket hajtogatják az úszókat böszme fúvókát pakol bele "had kapja a benyát" rábasz 80-as hengert a gyári kipura meg karbira jobb esetben lecseréli a karbit pl 16-ról 21-es re had szívja!A kérdésedre válaszolva nincs hengerem ha van is sima gyári méretezésűek szoktak lenni.
Van egy része, ami saját kép, meg van ami olaszországban készítettem, meg persze vannak neten talált számomra érdekes képek is :) Itt is van egykét féligmeddig sikerült félszerzetről videó, kép, de mostanában elhatároztam nem fogok bele 8 dologba hogy semmi se sikerüljön, hanem csak szépen sorban :)
Bocsáss meg, lehet félreérthető voltam.
Én nem azt mondtam, hogy te ezt csinálod, csak általában ez szokott lenni a jellemző.
Emaitt elnézést, ha így jött le, nem így szántam.
Határok elég tágak azonban, GP50-ben annó 16-ot forgattak, 20 Le környéki motorokkal, bár ilyet tényleg élőben látni kell, de azon a spa-i pályán ahol az f1 is zajlott, ott azért mégiscsak mentek 210-et :)
Egyébként számításokban és ötletekben van egy honlapom, az a neve, hogy GPRacing.hu, kicsit bonyi a regisztrálás (pirosbetűt elolvasni), de ott tervezéshez azért van néhány segédlet, meg fórum is.
Akár az általad írt dolgokban is, pl kartert az egyszerű kiköbölni, de ha átömlők, kipunyílás vagy szívásra viszonylag könnyű időkeresztmettszeteket számolni, kihangolni a rendszert, persze mindig kell mérni is.
Egyébként még eszembe jutott, hogy van Ölbei Laci Celdömölkön, meg Attila Sopron mellett. Ők kétüteműznek még.
De jó lenne akár gokartos szakikkal is megismerkedni, hogy ők milyen szempontok alapján terveznek, mert pl engem némelyik fixes gokart lenyűgöz.
Na végülis ennyi, de mégegyszer mondom nem megbántani szerettelek volna. Viszont valami alacsony vezérlésű 70-80-as hengered am6-ra nincs véletlenül, egyik cimborámnak kellene.
Most nézem az oldalad! Mi a picsának rizsázok itt neked? Ha az oldaladon lévő képekhez több közöd is van azon kívül ,hogy lefotóztad őket és esetleg kifizetted vagy max elvitted ,hogy csinálják meg akkor lényegében mindent tudsz!
Szervusz GI engem ajánlott dhfear.Gyártásban nem tudok neked segíteni esetleg tanácsokban ,de ahogy nézem arra meg nem nagyon van szükséged!Mellesleg köszönöm a megtisztelő bizalmat a "veszünk 1 hengert" és megvan a tuning! A gyártás ill. az átalakítás komoly dolog.Már csak azért sem tudok ilyenben segíteni 1 ezzel kapcsolatos ismereteim már kicsit fakultak 2 nem vagyok mérnök és 3 ami a legfontosabb nincsenek a számítások elvégzéséhez megfelelő mérő műszereim.A lényegeket meg biztos tudod, : minél rövidebb és gyorsabb keverék áramlás és a megfelelően méretezett rezonátor.Azért is nehéz a dolog mert kell a kompresszió erőssége a forgattyús ház mérete szívási és sűrítési arány a felömlők mérete és mennyisége ugyan így a leömlőé a lökethossz a ccm a főtengely kiegyensúlyozása a sonkák légkeverősek-e vagy nem menyire simák a felületek 1 vagy 2 gyűrűs a dugó stb. ezek a blokk-henger kész jöhet ezek arányában a megfelelő kipuff és persze a megfelelően méretezett karbi ja és persze a "tökéletes gyújtás",de minden konstrukciónak megvannak a határai amit ha összeszarod magad sem fogsz tudni átlépni pl. egy akármennyire átalakított Simson blokk (50-80 -as kategória) 180-at életben nem fog menni vagy még pl.: a dugattyú motoros repülők (akármilyen motort raksz bele) a 860Km/h határt az életben nem fogja átlépni mert a légcsavarnak (tökmindegy hánytollú) fizikai határai vannak!A kérdésedre válaszolva én nem nagyon tudok ilyen emberről Győrben és környékén aki ilyen komolyan foglalkozik ezekkel (pedig pár embert ismerek) ha az adatok megvannak vagy az elképzelések akkor legyártatni letudom ,de olyan aki A-Z ig az egészet levezényli nem.Kellemes farigcsálást. Völgyesi Gergely
Konkrét kérdésem nincsen, meg igazából ha valamit nem tudok, akkor megvannak a helyek hol kérdezzem. Csak érdekelne hátha foglalkozik valaki a környéken 2t-vel, versenyez, versenyre felkészít, akármi.
gyártani biztos nem.de nem is abban merül ki a tudása h vegyünk egy 80as hengert,szikszallagozzuk rá és 130 Le .ért ahhoz amit csinál.írj neki e-mailt esetleg arról amit tudni akarsz
Simsonnal 120-al többet nem mentem, szóval amit más állít nem kell elhinni, elég sok és elég nagy hülyeséget beszélnek.. Volt/van olyan motorom, amiben idommal benne van több, csak volt/van "pár" műszaki problémám, meg hát mostanában nincs is elég "kedvem".
Írható digitális gyújtások ugyanis nem teljesen triviálisan egyszerűek. :) Idén talán összeáll már valami.
Amikor párezer forintos sisakban mentem, akkor még egy membrános 70es hengerem volt, kék motorral. Az annak meg 110 volt a vége, nem túl jó karakterisztikával.
Szerbusz kedves István
te már biztos nem emlékszel rám de még nagyon régen mikor simsonom volt sokat beszélgettünk msn-en, mivan a simsonnal? legutoljára még 130-at ment ha jól emlékszem meg még egy pár ezer ft-os sisakban nyomtad de ahogy nézegettem a képeid ez már kicsit komolyabbá vált
Scootertuning?
Mert én nem arra gondoltam, hogy veszünk egy metrakit hengert, meg kipufogót és rátesszük. Hanem mittomén a galériámban látható hengereket tervez, gyárt, akármi.
Persze ha ezzel is foglalkozik, akkor nem szóltam.
Igazából csak beszélgetni szeretnék, tapasztalatok megosztása, ilyesmik.
Környékünkön, Győrben ismertek 2t-vel érdemben foglalkozó embert, akinek a 2t tuningolása többől áll, mint egy membránhatároló fogóval történő letörése (= elrontása, azaz "nyitott" membrán készítése), tisztában van a dolgok mikéntjével?
Mert legközelebbi akiről tudok, az Zircen Wittman Úr.
eltűntem, mert tényleg nem bírtam motoros fórumokat nézegetni miután elbasztam(tuk) a cippzárt a motoros haverral....nyár fele+ősz off volt, összetört motor letakarva garázsban, én meg az elbaszott karommal-vállammal-bordáimmal senyvedtem ezidáig...szál az elmúlt 2 évben minden össze jött...szerencse a szerencsétlenségben, hogy a vas relatíve olcsón megúszta, ahhoz képest, hogy cc 90-nel buktam..ez van...
gery, űlés ügyben kerest a Gabit, ad neked ajánlatot rá--- http://somotokarpit.hu/
enyém 20k körül volt még tavaly előtt...
hasidom, ricambiweis+gedeon féle felrögzítés+házgyárban lévő Kocsis Attila féle színrefújás
egyéb kérdés?
legyetek jók..tavasszal találkozunk...nem bírom abbahagyni a motorozást!
Megy a VV4 és nem tom végigolvasni. Meg faszom olvassa végig!