Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de legalább tudom hogy hazahoz mindig
Gratula! Egy ismerősöm újan vett egyet anno és még most is azt üli. Semmi baja nem volt vele.
Hát én előbb adnék pénzt az RSV-ért, min t egy ZXR-ért .
Lehet, hogy szervizigényesebb, de a kawára is rá kell költeni mégegyszer az árát, ha olyan fékeket és futóművet szeretnél, mint ami az Aprilia alatt van gyárilag.
mikor kijött a szerelő a céges autómhoz mutattam neki a káposztát,és azt mondta rá amit te soha nem fogsz hallani:sounds good
mondjuk én ezt szakértelem nélkül is megállapítottam
na néztél ma biztosítást?
akkor ne is beszéljünk a zöldségedröl
elsö látásra szerelem volt. szerintem jól megleszünk
majd eladja ha rákölt mégegyszer annyit mind amennyiért vette
má megvette de én is mondtam neki hogy még pengőt se adnék ezért
nehogy ijet vegyél mer ez mindíg elromlik
erröl még jót nem hallottam
japánt motort vegyél
sárga volt
iskolátol lopták de megtalálták
sziasztok,
igy karácsony közelettével lassan minden összeáll
itt minden nap ellopnak 1 biciklit.melyiket mutatták?ismerősöméktől 2x loptak bringát
Na Jövő péntekig megint Miskolcon leswzek, ha hazajöttem belesek.
Jók legyetek, csá.
Szia Roli!
Hát téged itt is megtalálni?
Igen veszélyes,mindkettő,de aki motorra ül,ugyan úgy tudja,vagy rosszabb esetben nem. Ha meg nem kockáztatunk,ne is motorozzunk:)
most volt benne a tv-be a szentiváni biciklilopás
Leszek,nyolc után.
Akkorát hülyültünk a sárban... nagyon komoly volt. Igaz be kell öltözni nagyon, eszméletlen hideg van.
Sikerült eldobnom mászás közben a dominatort, uh láthattunk egy teljes tripla leszúrt rittbergert az előadásomban...
Este leszel szkálypon? Mi kimegyünk most egyet csapatni, este itthon leszek elvileg, és megbeszélhetjük a CR ügyet.
Abban igazad van,hogy az erdőben lényegesen kevesebb a vad,mint utcán az autós.
Nem az a baj aki bandázásnak hívja,hanem aki motorozásnak
Egy régi 916-os Ducati, a ZX-7R, vagy az SP1 sem lesz sosem túramotor, hiába számítanak "gyengusznak" egy mai ezres szupersportmotorhoz képest.
Ebben itt sokan egyetértenek veled és hívják "bandázásnak" a sütikézést-fagyikázást .
Te mondtad, azért nem SM-ezel, mert nem akarod mások kezébe adni az életed, inkább a magad hülyesége miatt halj meg, mint egy ismeretlen autós/motoros/gyalogos tegyen el láb alól.
Így szólván az enduro/cross még mindig kevesebb halálos kimenetelű baleseti tényezőt hordoz magában, mint a közúti motorozás.
Bizonyos típusoknál és kategóriáknál igazad lehet (pl GPZ stb.) ,de a Fréziket a mai napig szuper sportként tartják nyilván.Egyébként a súlya és mérete ellenére menetközben finoman kezelhető de 20-30-al ne menyél vele mert katasztrófa tehát nem egy városi gép ,de a teljesítménye a mai napig lenyűgöz főleg mikor nyit az Exup hát az egy csodálatos.Ilyent nem éreztem még egy gépen sem sem Kawán sem Hondán de még Suzukin sem pedig mentem 1-2 típussal és fajtával. Egyébként nem vettem komolyan.