én egy busa mellé is odaállnék,aztán ha lekezeltünk mennék tovább a dolgomra
nem kell ilyen komolyan venni,de én ahogy láttam sokszor a régi supersportot már inkább egy mai túrasporttal említik egy lapon
Hát barátom ,ha te az én FZR-emel elmennél túrázni akkor megnézhetnéd a derekad.Egyébként szerintem 144 paci meg 126 Nm forg. nyomaték + 12-13000 ford kicsit sokacska egy viszonylag kényelmes ülésű még 1000-es túra sport hoz is.Ja és dobozt meg nyeregtáskát kicsit nehézkesen pakolnál rá.Mellesleg ha alkatrészt keresek hozzá még mindig a szuper sport kategóriában találok rá.Ja még valami simán oda álnék egy mai R6 mellé R1 már nembiztos és a külön tartályos hátsó olajtelóm ugyan az mint a mai telók.
Én meg már láttam olyan enduróst,aki telibe vágott egy szarvast,vagy egy őz dobbantott a quados hátán. Csóri quados remegett mint a nyárfa levél.Az avar alatt levő fa ágakról meg már ne is beszéljünk! Azokon is hatalmasat lehet baszódni! Szerintem mindegyik egyformán veszélyes!
Közúton több az irányíthatatlan tényező. De a terep is legalább annyira veszélyes. Elnézek itt egy-két enduros video-t, annyival mennek a fák között, ha elesik esélye sincs életben maradni.
Ez is igaz...De terepen legalább te uralod a motort,te irányítod, közúton sajnos sok esetben, a körülmények -autók,kamionok,gyalogosok,biciklisek okozzák a balesetet,a helytelen közlekedéssel. Sajnos egy szerecsenyi férfi is nemrégiben vesztette életét,azon az úton amelyen 20 éve járt haza minden nap. Én a közutat veszélyesnek találom,nem az út viszonyok,hanem a többi közlekedő végett.
jó de most már minden ilyet túrasportnak hívnak,mert nem a legújabb gátló van benne,meg nem hajszálfinom a teljesítmény leadása mint egy új r6nak..
ott van a cbr f2,f3.az is sport volt,úgy ahogy egy régi fzr.aztán az idővel túrasport lett,még pár év és az enyém is átkerül a csopper kategóriába
nem kell ilyen komolyan venni,de én ahogy láttam sokszor a régi supersportot már inkább egy mai túrasporttal említik egy lapon