itt nem jöttek szembe mint pápa felé
azért tudtam lefullasztani mer első futamba ojan gokardal mentem amin alig volt valami fék
aztán a második futamba meg ojan jó gokardal mentem hogy a célegyenes végénél a kanyarba besatuztam elpattogott a hátulja aztán megpördültem és lefullatt, de utánna már nem volt semmi gond
rájöttem hogy a szük kanyarba egyszerre kell nyomni a féket meg a gázt is és akkor elég jól befordul
azt hittem hogy gyengébb gépek lesznek de pont elég volt erre a pájára
bár elég furcsa volt nekem mivel én 2t párti vagyok ez meg már alapjárattol huzott de fölső tartományva nem jött meg a várva várt erő mint 2t-nél
kérdezz rá gedeonnál:0620/537-28-46 h mikor tudna fogadni.ha esetleg szakértőt akarsz.amúgy a karbin van 2 csavar.az 1ik az alapjárat a másik a keverékállító.de gedeon 10 perc alatt megcsinálja neked
a csajoknak meg semmi bajuk nem volt pedig ők is mentek elég jól
azért tudtam lefullasztani mer első futamba ojan gokardal mentem amin alig volt valami fék
aztán a második futamba meg ojan jó gokardal mentem hogy a célegyenes végénél a kanyarba besatuztam elpattogott a hátulja aztán megpördültem és lefullatt, de utánna már nem volt semmi gond
rájöttem hogy a szük kanyarba egyszerre kell nyomni a féket meg a gázt is és akkor elég jól befordul
azt hittem hogy gyengébb gépek lesznek de pont elég volt erre a pájára
bár elég furcsa volt nekem mivel én 2t párti vagyok ez meg már alapjárattol huzott de fölső tartományva nem jött meg a várva várt erő mint 2t-nél
egész jó volt csak hideg volt a beton aztán mindíg firkált a hátulja
lett csinálva videó is